پژو 207 صندوقدار و دنا پلاس وارد بازار می شوند

 

رکنااقتصادی: مدیر مرکز تحقیقات ایران خودرو خاطر نشان کرد: برای طراحی پژو ۲۰۷i صندوق‌دار ۵۰ میلیارد تومان و دناپلاس ۵۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیر مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تولید انبوه پژو ۲۰۷ i صندوق‌دار از اسفندماه سال جاری آغاز شده و نیمه اول شهریورماه سال آینده عرضه خواهد شد. قیمت این محصول به طور میانگین ۴ – ۵ میلیون تومان گران‌تر از محصول فعلی خواهد بود.

وی افزود: در دناپلاس استانداردهای ایمنی این خودرو افزایش یافته و عرضه آن تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

وزیری با بیان این‌که قیمت دناپلاس به طور میانگین سه تا چهار میلیون تومان گران‌تر از خودروی دنا فعلی خواهد بود، تصریح کرد: عرضه دنا اتوماتیک و همچنین دنا با موتور توربوشارژ نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پاسخ به این‌که با توجه به آنکه طراحی پژو۲۰۷i  صندوق‌دار در ایران خودرو صورت گرفته است چرا آرم شرکت پژو بر روی این خودرو قرار دارد، ادامه داد: به هرحال اگر آرم پژو را از روی این خودرو برداریم کار اصیل و درستی نخواهد بود. ۲۰۷ i صندوق‌دار اگر چه آرم پژو را دارد اما طراحی آن به‌طور کامل در مرکز تحقیقات ایران خودرو صورت گرفته است و از مرکز ایران نیز به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.

 

کدخبر: 238203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟