رکنااقتصادی: وزیر کشور با تاکید به اینکه ما در دادن تسهیلات بانکی به بانوان هیچ مشکلی نداریم، ادامه داد: به ویژه بخش خصوصی در بحث اقتصادی جزو عرصه‌هایی است که زنان فاقد محدودیت هستند.
وی اضافه کرد: طرح برداشت دو میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی نزد مقام معظم رهبری مطرح شده است که برای انجام فعالیت‌های روستایی به روستاییان داده شود که با استقبال مسوؤلان حاضر در جلسه روبرو شد.
این مسوؤل افزود: این طرح و لایحه با دو فوریت به مجلس فرستاده شده است که در صورت تصویب حدود پنج هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه در فعالیت‌های روستایی سرمایه‌گذاری شود.
رحمانی فضلی با تاکید به اینکه انتظار داریم مجلس این طرح را در اولویت قرار دهد، تصریح کرد: امیدوار هستیم این موضوع به قانون Law تبدیل شود و ما به سرعت از آن استفاده کنیم.
وی خاطرنشان شد: ثابت شده است که میزان بهره‌وری و نسبت تولید به سرمایه‌گذاری یا نسبت منابع به هزینه در حوزه روستایی و مشاغل خرد بسیار بالا است و علاوه بر زودبازده بودن نیازمند تکنولوژی بالایی نیست و می‌توانند تولید و فعالیت‌های مولد را سریع‌تر به بازار ارائه دهند.
این مسوؤل خطاب به بانوان گفت: در استان استان لرستان در حوزه‌های فعالیت‌های اقتصادی به ویژه اشتغال مولد هر ایده و طرح توجیه‌دار اقتصادی را بیارند دولت از آن حمایت می‌کند.
بازوند در پایان سخنان خود تاکید کرد: بانوان با توجه به نقش و رسالتی که در مقطع کنونی در حوزه مسائل اقتصادی دارند باید آگاهانه و فعالانه در این حوزه ایفای نقش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟