۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح کشور نیمه‌تمام مانده است

رکنااقتصادی: داوود محمدی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه اوقاف امری مهم و ضروری بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی ویژه امسال نبوده و همواره باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد تا اقتصاد کشور و استان در برابر دشمنان توانمند و متکی به ظرفیت‌های داخلی باشد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس آمارها در حال حاضر 400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که باید به بخش خصوصی واگذار شود چرا که منابع دولت محدود است.

نماینده مردم قزوین، البرز و‌ آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در استان قزوین نیز پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری وجود داشته که باید با مشارکت دستگاه‌ها و بخش خصوصی به بهره‌برداری برسد.

محمدی با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی کشور خاطرنشان کرد: تقویت تولید داخلی و بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی بوده که باید در اولویت قرار گیرد و مدیران در این زمینه تمرکز جدی داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟