غلغله در مغازه های کادو فروشی در شب ولنتاین

 

iran-saint-valentin-1

رکنا اقتصادی: شب ولنتاین یک فروش استثنایی را در فروشگاه های کادو فروشی رغم زد به طوری که رکود و کسادی چند ماهه فروشگا ه های کادو فروشی در یک شب جبران شد .

گرزارش میدانی خبر نگار رکنا از مغازه ها و فروشگاه های کادو فروشی حاکی است : فروشندگان فرصت سر خاراندن نداشتند .

 مرتضی امیری نژاد شمیرانی یک فروشنده در فروشگاه کادو فروشی در خیابان میرداماد تهران به خبر نگار ما گفت : من ترجیح می دادم مغازه ما در مناسبت های دیگری شلوغ می شد اما وقتی که کسادی و رکود هست همین شب ولنتاین می تواند کمی در وضع ما اثر مثبت بگذارد .

سوگند دختر هیجده ساله ای که برای خرید کادو آمده در باره ولنتاین گفت : فرقی نمی کند که مراسم ولنتاین از کجا آمده همین که به دیگران محبت می کنی خودش خوب است . من برای مادر و خواهر کوچکترم کادو خریده ام تا به آنها نشان بدهم که دوستشان دارم . 

فرهاد نکو رو یکی دیگر از فروشند گان در باره چگونگی عرضه هدایا در مغاز ه اش به خبر نگار ما گفت : همان طور که خودتان هم مشاهده می کنید ما هیچ کار خاصی که نشان بدهد برای شب خاصی فروش داریم ، انجام نداده ایم ، وضع همان است که همیشه بوده ، فقط فروش امشبمان بیشتر شده است . 

گفتنی است بیشتر مغازه های سطح شهر توصیه های دستگا ه های ذی ربط را در این شب رعایت کرده بودند اما در عین حال از فروش استثنایی خود نیز بسیار راضی به نظر می رسیدند . 

کدخبر: 245286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟