با تسهیلات بیش‌تر و بدون بهره میتسوبیشی بخرید

رکنا اقتصادی: بر اساس این شرایط فروش جدید، میزان تخفیف‌های نقدی روی مدل‌های اوتلندر تیپ5 ،اوتلندر تیپ3 ، ASX تیپ4 ،لنسر تیپ4 و میراژ نیز افزایش قابل توجهی داشته است.

تمامی مدل‌های میتسوبیشی در سبد محصولات آرین‌موتور در شرایط فروش نقدی با تخفیف ویژه به صورت فوری تحویل مشتریان می‌شود و تنها مدل ASX به صورت مشارکتی یا اقساطی بلند‌مدت قابل انتخاب است.همچنین در شرایط فروش ویژه اقساطی بلند‌مدت با موعد تحویل 90 روزه برای اوتلندر ، ASX و لنسر و همچنین 60 روزه برای میراژ، تسهیلات 33 تا 95 میلیون‌تومانی در نظر گرفته شده است که افزایش 3 تا 16 میلیون‌تومانی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

محصولات میتسوبیشی در سال 96 با قیمت‌های جدید و افزایش 3.1 تا 8.6 میلیون‌تومان به دلیل افزایش هزینه‌های واردات‌خودرو به مشتریان عرضه می‌شود و آرین‌موتور در راستای تکریم مشتریان، تسهیلات اقساطی را بیش از این میزان ، افزایش داده است.

متقاضیان خرید مشارکتی محصولات میتسوبیشی نیز می‌توانند از شرایط سرمایه‌گذاری با سود مشارکت 28 درصد و سود انصراف 26 درصد با موعد تحویل 120 روزه استفاده کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به وب‌سایت آرین‌موتور به آدرس www.arian-motor.com مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟