سازمان اداری و استخدامی در استان ها راه اندازی می شود

رکنا اقتصادی: جمشید انصاری در جمع کارکنان سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی افزود: سازمان اداری و استخدامی در هر استان با مدیریت مستقل و منفک از سازمان برنامه و بودجه فعالیت می کند.
وی از نهایی شدن برنامه جدید نظام اداری در کشور تا مرداد سال جاری خبر داد و اضافه کرد: با اجرای این برنامه در دستگاه ها، تغییراتی در ساختار نیروی انسانی، ساختار سازمانی، روش های انجام کار و فرهنگ سازمانی ایجاد می شود و سازمان ها نقش متفاوتی را در پیشبرد برنامه های توسعه کشور ایفا می کنند.
وی اظهار کرد: طبق این برنامه جدید، برنامه ریزی های قابل توجهی برای استفاده از توان جوانان و بانوان در مدیریت نظام اداری و همچنین تربیت مدیران مستعد و جوان برای آینده کشور انجام می گیرد.
وی ادامه داد: اصلاح نظام اداری تنها به معنی تعدیل نیرو نیست بلکه نظام اداری به عنوان متولی کشور باید به مرحله ای برسد که ضمن زمینه سازی برای تسریع و تسهیل امور، منابع را به بهترین نحو ممکن مدیریت و زمینه بهبود وضعیت بهره وری و اثربخشی را فراهم کند.
معاون رئیس جمهوری بر لزوم توجه ویژه به بهره وری و نقش آن در توسعه کشور تاکید کرد و گفت: توسعه و دستیابی به آن را نباید با اتکا به منابع تعریف کرد و باید به سمت مدیریت بهینه منابع و بهره وری گام برداشته شود.
ناصر حضرتی، رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های این سازمان ارائه کرد.
سازمان برنامه و بودجه که در دولت گذشته منحل شده بود، با اهتمام ویژه دولت یازدهم احیا شد و پس از آن نیز سازمان امور اداری و استخدامی کشور فعالیت خود را از سر گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 262631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟