مقایسه قیمت : آیفون 8, گلکسی نوت 8, گوگل پیکسل 2

رکنا اقتصادی:ویژگی ها , قابلیت ها, طرح های هر سه دستگاه بدون شک در فروش آن ها تاثیر خواهد داشت . قیمت گذاری بر این دستگاه های هوشمند بسیار مهم است. در همین حال گوگل در حال تلاش است تا راهی برای ورود به بازار Store گوشی های هوشمند پیدا کند .

همچنین در برابر برخی از صنعت های بزرگ سامسونگ نیز به دنبال ساخت تولیدات جدید و عملکرد عالی است. اپل, نام تجاری شناخته شده در دنیای الکترونیکی است و شرکت های دیگری در حال حاضر مانند هویت تجاری اپل مشتریان را به خود جلب نکرده اند و گزارشی در مورد قیمت آیفون 8 نشان می دهد محصولات اپل گران باقی می مانند. 

با توجه به شایعات قیمت آیفون 8 حداقل برای یک نسخه از آن 1000 دلار خواهد بود. و از نسخه OLED انتظار می رود بیش از 1000 دلار باشد و احتمالا 1049 دلار خواهد بود . گلکسی نوت 8 بی هیچ شکی یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که در تاریخ شرکت سامسونگ عرضه می شود به همین دلیل شرکت کره ای در راستای برجسته سازی نام تجاری گلکسی نوت باید یک دستگاه فوق العاده ارائه دهد و همچنین انتظار می رود گلکسی نوت 8 مانند نسل گذشته خود گلکسی نوت 7 قیمت گذاری شود.

علارغم تلاش سامسونگ در ساختن گوشی مقرون به صرفه می توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی نوت 8 با برچسب قیمت بالاتری از نوت 7 در خرده فروشی ها عرضه شود. بنابراین قیمت تخمینی نوت 8 در خرده فروشی ها 899 دلار خواهد بود. سامسونگ قیمت گذاری برای فروش را بسیار خوب طراحی کرده است.اما در حال حاضر نمی تواند ادعای نام تجاری همچون اپل, که بسیار با نفوذ است را داشته باشد بنابراین بهتر است قیمت های خود را کنترل کند.

شایعات جدید در مورد گوگل پیکسل 2 بیان می کنند که این دستگاه با قیمت 650 دلار در خرده فروشی ها در دسترس قرار خواهد گرفت . تا اینجا می توانیم اطمینان حاصل کنیم که قیمت هیچ کدام از گوشی ها به هزار 1000 دلار که برای آیفون پیش بینی شده است نخواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 274493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟