رئیس کل بانک مرکزی توسط سپرده گذاران کاسپین به قتل تهدید شد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 6.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

 

رکنا اقتصادی: سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین رو به روی دادگاه تجدید نظر تجمع کردند و با در دست گرفتن پلاکارد و دادن شعار خواهان مطالبات خود شدند. یکی از شرکت کنندگان در تجمع علت این گرد همایی اعتراضی را واکنش سپرده گذار ان کاسپین به دستور توقیف حسابهای آن ارز سوی مقامات قضایی توصیف کرد .

خانم منصوری یکی از سپرده گذاران کاسپین در تماس با خبر نگار ما در باره علت این تجمع گفت : ما برای این امروز تجمع کردیم تا اعتراض خود به نابود شدن زندگی و سرمایه اندکمان را اعلام کنیم .

وی افزود: مقامات بانک مرکزی با تصمیمی که گرفته اند به ما سپرده گذاران زیان وارد کرده اند ، چون از اصل پول ما کم می شود و سود پول ما را هم پرداخت نمی کنند به عنوان مثال سپرده گذاری که 100 میلیون تومان در کاسپین سپرده گذاشته ، فقط 60 میلیون تومان به او پرداخت می شود . کسانی که از سال 94 سپرده گذاری کرده اند پس از کسر سود پولشان و همچنین 10 درصد از اصل پول می توانند بقیه سپرده خود را دریافت کنند .

زندگی ما در حال از هم پاشیدن است چون ما با سود سپرده خود زندگی می کردیم و حالا از دار و ندار خود ساقط شده ایم .

یک سپرده گذار دیگر به نام خانم برهانی نیز به خبر نگار رکنا گفت : ما از  مسدود شدن حسابهای کاسپین استقبال می کنیم چون لااقل مدیران کاسپین نمی توانند بقیه پول ما را بخورند .

وی افزود: حدود 65 درصد از موجودی حساب هر سپرده گذار کسر می شود و با این شرایط ظالمانه می خواهند با ما تسویه کنند .

خانم برهانی در باره میزان پرداختی کاسپین به سپرده گذاران گفت : من 110 میلیون تومان سپرده داشتم که فقط 50 میلیون و 200 هزار توامن می خواهند به من بر گردانند آیا این انصاف است . اگر سپرده گذاران اعتراض نکنند چه کسی به داد آنان خواهد رسید ؟

اکنون سپرده گذارانی که سپرده های خرد در این موسسه پر مشکل داشته اند برای رسیدگی و رساندن فریاد اعتراض خود در برابر مجتمع تجدید نظر استان تهران گرد آمده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 291430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟