سیف: کرباسیان و شریعتمداری تیم اقتصادی دولت دوازدهم را منسجم تر می کنند

رکنا اقتصادی: ولی اله سیف روز دوشنبه درباره ترکیب تیم اقتصادی دولت دوازدهم گفت: با استفاده از تجربه دولت یازدهم یکی از تحولاتی که قطعاً در دولت دوازدهم مشهود خواهد بود، هماهنگی و انسجام بیشتر در مجموعه دولت است. این عنصر در بین اعضای اقتصادی به صورت جدی تری وجود دارد.

سیف، معرفی شریعتمداری را به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت «بهترین گزینه» ارزیابی کرد و گفت: جناب آقای دکتر شریعتمداری از تجربیات و سابقه عملکردی درخشانی برخوردارند و بهترین گزینه برای وزارت صنعت معدن تجارت هستند.

وی همچنین وزیر پیشنهادی اموراقتصادی و دارایی را فردی «باتجربه» و «با پیشینه مثبت عملکردی» خواند و تصریح کرد: آقای دکتر کرباسیان نیز برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی چهره ای مناسب هستند و با تجربیات اجرایی خوبی که دارند، می توانند منشاء تحولات جدی در فضای اقتصادی و محیط کسب و کار باشند. ایشان در مسئولیت های قبلی به ویژه گمرک عملکرد بسیار مثبتی داشته اند.

محمد شریعتمداری که به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده، در کارنامه خود تصدی وزارت بازرگانی را در دولت اصلاحات (دولت های هفتم و هشتم) دارد.

مسعود کرباسیان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی نیز در دوه دهه گذشته در سطح معاون وزیران بازرگانی، نفت و اقتصاد ایفای مسئولیت کرده است؛ وی در دولت اصلاحات و دولت یازدهم رئیس کل گمرک ایران بود و دارای دکتری مدیریت بازرگانی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟