به گزارش رکنا،  سرهنگ محمد معظمی گودرزی در این خصوص بیان داشت: در پی رصد تحرکات اوباش سطح دار شهر کرج، ماموران پلیس امنیت عمومی استان متوجه چند فقره شرارت، عربده کشی و قدرت نمایی یکی از اوباش شناخته شده این شهر شدند.

وی افزود: متهم با توجه به اینکه دارای سوابق متعدد کیفری بود، بلافاصله پس از انجام اعمال مجرمانه از تحت تعقیب بودنش مطلع و دائماً برای فرار از دستگیر شدن از مکانی به مکان دیگر نقل مکان می کرد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهرستان شهریار استان تهران شده و با دریافت نیابت قضائی با همکاری پلیس امنیت این شهرستان در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت استان البرز منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم به اقدامات شرورانه خود تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ماموران موفق به شناسایی و دستگیری یکی از نوچه های متهم اصلی شده و نامبردگان را پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان ضمن هشدار به اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ وجه یاغی گری و شرارت هیچ یک از اوباش را نپذیرفته و در صورت انجام کوچکترین اعمال مجرمانه از سوی افراد سابقه دار، برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 723203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟