وزیر کشور : از آرای مردم در انتخابات صیانت شود  + فیلم
حجم ویدیو: 12.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

رکنا: وزیر کشور با افتتاح انتخابات 1400 با تشکر از  افرادی که هم اکنون در 66هزار شعبه انتخابات ریاست جمهوری و بیش از 75 شعبه انتخابات شهر و روستا مستقر هستند افزود: با استقبال از مردم از اخذ رای مردم کوشا باشید.

وی تاکید داشت : امیدواریم در امنیت و سلامت کامل انتخابات 1400  را برگزار کنیم.

رحمانی فاضلی- وزیر کشور با گفتن از اینکه رای مردم عزم واراده آنها است تاکید داشت : از همه دستگاه ها خواستارم از آرای مردم در انتخابات صیانت شود.

به گزارش خبرنگار رکنا ،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با بیان اینکه توفیق داریم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی اعم از نظارت، اجرا، قوه قضاییه، هیئت مرکزی اجرایی هیئت مرکزی نظارت، مجلس صدا و سیما و همه دستگاه‌های دیگر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ششمسن دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را آغاز کنیم.

انتخابات 1400

وی افزود: امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق بدهد که بتوانیم امروز به تکلیف خودمان در امانت‌داری رای مردم و صیانت از آن در برگزاری انتخابات قانونی سالم و در شرایط بهداشتی با توجه به شیوع کرونا انجام دهیم. ضمن اینکه تشکر مجدد می کنم ۶۶ هزار شعبه انتخابات ریاست جمهوری و بیش از ۷۵ هزار شعبه شهر و روستا که مستقر هستند که کار را به لطف خداوند متعال آغاز کنند و با استقبال از مردم در اخذ رای آنها کوشا باشند تا بتوانند در امنیت و سلامت کامل انتخابات انجام بدهیم.

وزیر کشور گفت:امیدوار هستم که همه عزیزانی که در صحنه همکاری با ما هستند هم نیروهای امنیتی، انتظامی، اجرایی و نظارت در هماهنگی کامل با یکدیگر همانطور که در انتخابات های قبل و در یکی دو ماه اخیر با هم همکاری داشتند با هم همکاری کنند تا انتخابات به خوبی برگزار شود. بازرسین عزیز در هر کجا که هستند بازرسی را انجام بدهند و به سرعت اگر اشکال در مسیر بود آن را اطلاع دهند

وی با بیان اینکه از ناظرین محترم تقاضا مندیم که با دقت نظارت را انجام دهد، تصریح کرد: با توجه به این که رای مردم که تجلی اراده مردم در انتقال قدرت و اداره کل کشور است حتماً باید به خوبی صیانت شود و به عنوان هیات‌های نظارت به خوبی این کار را انجام دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

خبر در حال تکمیل ...

کدخبر: 697691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟