همه چیز برای خرید ویلا در شمال

چند سالی است که خرید ویلا در شهرهای شمالی ایران رایج شده است. این امر دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد. خرید ویلا غیر از استفاده شخصی می‌تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد.

اقامت در شهرهای شمالی همیشه جذاب بوده و ساعات خوشی را ارمغان خواهد آورد. شاید شما نیز دوست داشته باشید در شمال ویلای شخصی بخرید و زمان سفر از آن استفاده کنید. نظرات در این مورد متفاوت بوده و هر شخصی سلیقه ویژه‌ای دارد. همیشه نیاز نیست برای اقامت ویلای خصوصی داشته باشید گزینه دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید ویلایی را اجاره کرده و زمان سفر در آن اقامت داشته باشید. سایت جاباما این امکان را برای شما فراهم کرده است.

راهنمای خرید ویلا شمال

خرید ویلا در شمال مستلزم نکاتی خواهد بود. شما زمان خرید باید چندین مورد را بررسی کرده و سپس برای خرید اقدام کنید. برای جست‌وجو به مراکز و سایت‌های معتبر مراجعه کرده و تمامی نیازهای خود را در نظر داشته باشید.

پیش از نوشتن قرارداد تمامی مدارک مانند سند ملک را وارسی کرده و از صحت و سقم آنها خبردار شوید. هنگام معامله باید همه مبادلات در دفترخانه و مراکز معتبر انجام شود.

کدام شهر مناسب است

اولین نکته برای خرید ویلا انتخاب شهر مورد نظر است. بدون شک باید مشخص کنید کدام استان و شهرش برای شما مناسب خواهد بود. استان‌های گلستان، گیلان و مازندران که سه استان شمالی ایران را تشکیل می‌دهند هر کدام به نوبه خود زیبایی‌هایی خواهند داشت.

شهری که برای خرید ویلا انتخاب خواهید کرد تا حدودی نوع ویلای شما را نیز مشخص خواهد کرد. ویلای ساحلی، دوبلکس، مدرن، جنگلی، استخردار و... انواع ویلا را تشکیل خواهند داد. شاید بتوان گفت بعضی از انواع ویلاها فقط در شهرهای خاصی ساخته می‌شوند و شما در جای دیگری نمی‌توانید آن را پیدا کنید.

شهرهای ساحلی مانند رامسر، بابلسر، نوشهر، فریدون‌کنار، چمخاله، چابکسر، آستارا، متل قو، نمک‌آبرود، محمودآباد و... تنها شهرهای شمالی خواهند بود که ویلای ساحلی داشته و برای خرید باید به آنها مراجعه کنید.  

2

نوع دیگر ویلاها مانند ویلای جنگلی نیز در تمامی شهرهای شمالی وجود ندارد اما در بیشتر شهرها می‌توان این ویلا را یافت و برای خرید آن اقدام کرد. این نوع اقامتگاه تنوع بالایی داشته و در سبک‌های متفاوتی در شهرهای مختلف وجود دارند.

یکی از مزیت‌های خرید ویلا در شمال اجاره دادن آنها به دیگر مسافران است. جاباما برای اجاره ویلای شخصی شما آمادگی خود را اعلام کرده است. این خدمات را از طریق این سایت می‌توانید ارائه دهید.

چقدر پول برای خرید نیاز خواهد بود

برای خرید یک ویلا شمال باید مشخص کنید چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید. اینکه شما قصد خرید ویلای فوق لاکچری دارید یا ویلای ساده برایتان کافیست به شخص شما که خریدار خواهید بود بستگی دارد.

مبلغی که قرار است برای خرید ویلا استفاده کنید را مشخص کرده و پس از آن جست‌وجوی خود را شروع کنید. کارشناسان فروش ملک اطلاعات کاملی در زمینه ویلا خواهند داشت. افراد متخصصی را پیدا کرده و از آنها مشاوره بگیرید. تمامی موارد را به صورت کامل بررسی کرده و هیچ نکته‌ای را فراموش نکنید.

بر اساس بودجه و هزینه خود دنبال ویلا باشید. هیچ وقت تمام سرمایه خود را برای خرید اختصاص ندهید زیرا بدون شک زمانی که ملک را تحویل بگیرید چند درصد باید دکوراسیون را تغییر بدهید. این تغییرات نیاز به هزینه داشته و باید از قبل برای آن برنامه داشته باشید.  

این نکته را فراموش نکنید که اگر ویلایی را خریداری کرده باشید می‌توانید آن را برای استفاده دیگر مسافران اجاره داده و از این طریق سالانه درآمدی را کسب کنید. سایت جاباما مرجع رزرو آنلاین اقامتگاه در این زمینه به شما یاری خواهد رساند.

امنیت ویلا مهم است

زمان خرید ویلا به امنیت ساختمان و ملک خود توجه داشته باشید. نوعی ویلا وجود دارد که به صورت شهرکی ساخته خواهند شد. ورود و خروج این ویلاها شرایط ویژه‌ای داشته و غیر از ساکنین کسی اجازه ورود نخواهد داشت.

ویلاهای شهرکی همان گونه که از اسم آن مشخص است تعدادی ویلا با ظاهر مشابه در یک فضای بسیار بزرگ است. این ویلاها به کمک دیوار یا حصار محدود شده و رفت و آمد از در اصلی انجام خواهد شد. شخصی این محوطه را به صورت شبانه روزی نگهبانی کرده و برای امنیت بیشتر تدابیری لحاظ شده است. برای ویلاهایی که شخصی خواهند بود شما خود باید برای امنیت آنها از سیستم‌هایی استفاده کنید. دوربین مداربسته یکی از این سیستم‌ها خواهد بود.

متراژ مهم‌ترین موضوع

33

یکی از نکات پر اهمیت، متراژ ملکی است که قرار است خریداری شود. این موضوع در قیمت نیز تاثیر مستقیم دارد. اندازه ویلای مورد نیاز خود را مشخص کنید و بعد از آن برای خرید اقدام کنید.

به زیبایی ویلا خیلی توجه نداشته باشید. نیازهای خود را از داشتن ویلا در نظر بگیرید. چند نفر قرار است از این ویلا استفاده کرده و ظرفیت ویلا چقدر خواهد بود. اگر قصد خرید یک ویلای ساحلی را دارید به اجاره آن به دیگران نیز حتما فکر کنید. اجاره ویلا ساحلی همیشه طرفدار داشته و جدای از آن منظره دریا همیشه جذاب خواهد بود. 

روستا همواره زیبا است

داشتن یک ویلا برای تفریح همیشه نیاز است. اگر از شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد شمال لذت نمی‌برید باید برای خرید به یک روستای خلوت و دنج مراجعه کنید. مازندران و دیگر استان‌های شمالی روستاهای زیبایی دارند. این روستاها را در مسیر رسیدن به دریا می‌توانید پیدا کنید.

جاده هراز، جاده چالوس، جاده فیروزکوه و دیگر جاده‌های شمال مناسب برای سفر خواهند بود. این جاده‌های اصلی چندین جاده فرعی دارند که هر کدام به یک طبیعت زیبا ختم می‌شود. برای مثال می‌توان روستای رینه مازندران را نام برد. آبگرم رینه یکی از جاذبه‌های این روستا بوده که سالانه بازدیدکننده زیادی دارد.

روستاهای دیگری را نیز می‌توانید در مسیر پیدا کرده و برای خرید ویلا به آنجا بروید. این روستاها هر کدام یک زیبایی و جذابیت داشته که برای اقامت مناسب هستند. ویلای خود را خریداری کرده و برای اجاره آن نیز برنامه داشته باشید. این کار هزینه‌های داخلی خود ویلا را تامین کرده و درآمدی مازاد برای شما خواهد داشت.

کدخبر: 769569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟