جوان ثروتمند ایرانی چه کسی است؟

به گزارش رکنا، اهمیت سرمایه‌گذاری برای بعضی از ثروتمندان آنقدر زیاد است که حتی حاضرند به جای یک ماشین خیلی خاص، یک خودرو عادی و معمولی خریده و پول آن را هم سرمایه‌گذاری کنند. البته دقت کنید، ثروتمندان و افراد موفق برای سرمایه‌گذاری همینطور بی‌گدار به آب نمی‌زنند. در واقع آنها با هوش مالی و اقتصادی خودشان، بهترین جا را برای سرمایه‌گذاری پول انتخاب می‌کنند.

در حقیقت بیشتر ثروتمندان موفق و سرشناس، کارآفرینانی هستند که باعث اشتغال عده کثیری از مردم در سطح کشور و یا خارج از کشور  شده اند. ما در این مقاله قرار است تا شما را با ثرونمد ترین جوان ایرانی شاغل در خارج ار کشور آشنا کنیم .

فرزاد وجیهی متولد 1367 در اهواز ، بین سال های 1393 تا 1398 در بازار های داخلی طلا ، دلار و سکه ایران فعالیت گسترده ای داشت،اتاق های سرمایه گذاری راه اندازی و سرمایه گذاری های کلانی کرد و سپس وارد بازار های بین‌المللی شد. وی فعالیت مالی خود را از اهوازآغاز کرد و سپس ،تهران ، استانبول ، استکهلم و اکنون ساکن لندن است. در1386 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری 10 ساله به نام آرون است .

وجیهی با حجم بسیار بالای معاملات روزانه ۱۰ میلیون دلارنه‌تنها به‌عنوان برترین تریدر ایرانی میباشد، بلکه در میان ثروتمند ترین های  دنیا نیز جای گرفته است.وی در سایت معروف و معتبر MQL هم‌ردیف برترین تریدرهای جهان قرارگرفته است، و موجودی حساب معاملاتی متصل به وب‌سایت ام کیو ال و نیز اطلاعات حساب معاملاتی‌اش موردتوجه قرارگرفته است.

کدخبر: 957875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟