رونمایی از امن ترین مدل قفل هوشمند تشخیص چهره و ضد سرقت

 امروز برای ایجاد امنیت بیشتر بر روی این درب های انواع قفل هوشمند و دیجیتال را نصب می کنند. برای آشنایی با جدیدترین و امن ترین مدل قفل هوشمند با ما همراه باشید.

ساختار قفل هوشمند درب ورودی چگونه است؟

این قفل ها از لحاظ ظاهری و نوع تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت با قفل های مکانیکی کاملا متفاوت هستند و به طور کلی دو محصول مجزا به شمار می روند. در ساختار این قفل ها از انواع برد الکترونیکی استفاده شده و سیستم های پیشرفته ای همچمون سیستم ضد سرقت و ضد حریق به منظور ایجاد امنیت بیشتر در این محصولات به کار رفته است. این قفل های را به راحتی می توانید بر روی درب های چوبی منزلتان نصب نمایید. برای راه اندازی اولیه قفل و امکان استفاده از آن در ابتدا باید رمز عبور و یا اثر انگشت خود را ثبت نمایید. سپس با استفاده از این روش های دسترسی می توانید به قفل منزل خود دسترسی داشته و دیگر بی نیاز از کلید مکانیکی شوید. قفل اثر انگشتی از امن ترین و محبوب ترین مدل های قفل درب الکترونیکی در بازار می باشد.

آیا قفل های هوشمند می توانند امنیت کامل را برای ساختمان شما فراهم آورند؟

از جمله روش های ایجاد امنیت برای یک ساختمان می توان به نصب درب ورودی ضد سرقت امن، نصب قفل ضد سرقت، نصب دوربین مداربسته و در نهایت استخدام نگهبان اشاره نمود. حتی با وجود تمام این موارد امنیتی باز هم ممکن است عده ای بتوانند به منزل شما دسترسی پیدا کنند! اما با این حال استفاده از روش ها و ابزارهای امنیتی می تواند درصد احتمال سرقت از منزل شما را کاهش دهد. در مواجه سارقین با قفل هوشمند ضد سرقت این احتمالات پیش می آید:

  1. سارق با دیدن قفل هوشمند بر روی درب ورودی ضد سرقت و آگاهی از امنیت و مقاومت این قفل ها، از سرق منزل شما منصرف میشود.
  2. ممکن است شروع به دستکاری و صدمه زدن به قفل نماید که با وجود سیستم ضد سرقت نصب شده بر روی قفل الکترونیکی، قفل به صورت خودکار از کار افتاده و دیگر امکان استفاده و باز نمودن آن وجود نخواهد داشت.
  3. مدل های قفل هوشمند پیشرفته و امن، مجهز به سیستم اعلان سرقت هستند. یعنی با تشخیص خطر، پیامی بر روی تلفن همراه شما ارسال شده و بدین صورت از وجود فرد سارق در منزلتان مطلع شده و می توانید اقدام های لازم را برای مقابله با سارقین انجام دهید و با پلیس تماس بگیرید.

انواع قفل الکترونیکی درب منزل

قفل دیجیتال و هوشمند از لحاظ نوع دسترسی دارای مدل های مختلفی هستند. از انواع قفل دیجیتال وهوشمند می توان به این موارد اشاره نمود:

  • قفل کارتی یا همان قفل هتلی
  • قفل درب رمزی
  • قفل درب اثر انگشتی
  • قفل هوشمند تشخیص چهره

محصولاتی که دارای قابلیت بلوتوث هستند از فاصله 2 تا 10 متری می توانند به درب ورودی کنترل و آن را باز و بسته نمایند اما اکثر سیستم های جدید دارای قابلیت وای فای و کنترل از راه دور می باشند.

کارشناس فروش قفل دیجیتال : 09905280155

قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره

امن ترین مدل قفل هوشمند ضد سرقت کدام است؟

اگر بخواهیم امن ترین مدل قفل هوشمند و ضد سرقت را به شما معرفی کنیم باید از جدیدترین مدل این قفل ها نام ببریم. قفل تشخیص چهره از محصولات جدید در این زمینه می باشند که دارای امنیت و مقاومت بسیار بالا می باشد. جنس بدنه این قفل های از آلیاژ فولاد بوده و در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم اند. همچنین احتمال اشتباه دراین سیستمها بسیار کم است. 

قفل برقی و الکترونیکی بیومتریک تشخیص چهره، صورت اشخاص را بر اساس ویژگی هایی که در هر شخص منحصر به فرد است مانند لکه های موجود در صورت، فاصله بین دو چشم، فاصله بین چشم و بینی، اسکن شبکیه و عنبیه چشم و موارد دیگر مورد آنالیز قرار می دهد. در این قفل ها از چند پارامتر برای تشخیص هویت افراد استفاده می شود و به همین دلیل نسبت به سایر روش های تشخیص هویت درصد خطای کمتری دارد.

این مدل از قفل های هوشمند تمام رفت و آمد ها به منزل شما را رصد می کند و از آنجایی که به wifi  متصل می شود شما می توانید در هر جای دنیا که هستید با استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی تلفن همراهتان به گزارش های تردد به منزلتان دسترسی داشته باشید و به افراد اجازه ورود بدهید و یا رفت و آمدها را محدود نمایید.

دستگیره دیجیتال تشخیص چهره

دستگیره دیجیتال یکی از مدل های محبوب قفل هوشمند به شمار می رود. این دستگیره ها همچون قفل الکترونیکی دارای روش های دسترسی مختلفی هستند. دستگیره اثر انگشتی و دستگیره تشخیص چهره دو محصول امن و محبوب در بین خریداران به شمار می روند. مراحل تشخیص هویت توسط این قفل ها این گونه است:

  • دریافت اطلاعات و آنالیز آن ها و تبدیلشان به الگوریتم های عددی
  • مقایسه اطلاعات بدست آمده با الگوهایی که از قبل برایشان تعریف شده
  • تشخیص هویت افراد و تایید مجوز دسترسی

امکان تعریف کاربرد جدید و حذف دسترسی های قبلی

در هر قفل دیجیتال می توان تعداد کاربرانی را برای دسترسی به قفل معرفی نمود و یا اجازه دسترسی را از آن ها سلب نمایید. در سیستم این قفل ها می توان برای هر فرد هم کارت ورود و خروج هم رمز عبور و هم اثر انگشت تعریف نمایید و این گونه با استفاده از این روش ها اجازه دسترسی به منزلتان را به او بدهید. همچنین میتوانید یک کاربر را به طور کلی حذف نموده و یا روش دسترسی و رمز عبور وی را تغییر دهید.

کارشناس فروش قفل دیجیتال : 09905280155

قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی

قیمت قفل دیجیتال و هوشمند درب ضد سرقت

قیمت این قفل ها به نوع تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت قفل و جنس بدنه آن بستگی دارد. هر چقدر قفل پیشرفته تر و امن تر باشد و در ساخت آن از تکنولوژی های پیشرفته تر استفاده شود به طبع قیمت آن هم گران تر است. برای خرید جدیدترین و امن ترین مدل قفل هوشمند می توانید به فروشگاه ایران لاک و یا خانه یراق مراجعه بفرمایید. همواره توصیه می شود برای درب منزل خود بهترین مدل قفل ضد سرقت را تهیه نمایید زیرا امنیت و ارامش خانواده شما بالاترین اولویت را دارد.

جمع بندی:

قفل هوشمند و دیجیتال درب ضد سرقت از بهترین و امن ترین مدل های قفل است که می توانید بر روی این درب ها نصب نمایید. با نصب قفل هوشمند امنیت شما تا حد زیادی افزایش یافته و همچنین نحوه دسترسی و ورود به منزلتان نیز آسان تر می شود. قفل و دستگیره تشخیص چهره از امن ترین و جدیدترین مدل های قفل الکترونیکی موجود در بازار می باشد که البته به نسبت سایر قفل ها دارای قیمت بالاتری می باشد. امنیت حاصل از نصب این قفل ها بسیار بالاست و به همین دلیل پرداخت هزینه بیشتر برای خریدشان دارای توجیح می باشد. هر چند با نصب قفل هوشمند احتمال سرقت از منزل کاهش می یابد.

کارشناس فروش قفل دیجیتال : 09905280155

کدخبر: 803292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟