9 ایده ی جالب برای قراردوم

فارغ از اینکه قرار اول شما با یک فرد براساس شرایط محیطی و یا فردی تان چگونه گدشته. بهتر است به این فکر کنیم که چط.ر می توانیم قرار دوم را در هرحال بهتر از قرار اول باشد. درصورتی که ایده هایی خلاقانه داشته باشید. از شناختی که تا کنون نسبت به فرد به دست آورده اید نیز استفاده کنید. ادامه ی قرار های ملاقات به شکلی عادی، روتین و بدون خلاقیت مطمئناً، می تواند اعصاب خردکن و کسل کننده باشد.

در این مقاله، ایده هایی خلاقانه را به شما ارائه می دهیم. مهم است که این ایده ها را به نسبت به شرایط خود حتی شخصیت و علایق خود و طرف مقابلتان تغییر دهید. یا به روش های مختلفی از آن استفاده کنید. درصورت نیاز می توانید از کمک های تخصصی در قالب مشاوره ازدواج و یا در کل مشاوره تلفنی استفاده کنید.

ایده های خوب برای قرار دوم

برای قرار دوم کجا برویم؟ از ایده‌های قرار شام گرفته تا ایده‌های خلاقانه قرار ملاقات، در اینجا ایده های زیادی در برابر مکث‌های ناخوشایند در مکالمه خواهید یافت – اما موارد بیشتری نیز وجود دارد. این ایده‌های شام مبتنی بر فعالیت های جالب و سرگرم کننده. با تنظیم یک تاریخ و ساعت برای ملاقات که به صوورت منظم و هماهنگ شده بر اساس شرایط طرفین باشد. می تواند شروعی همراه با آرامش و رضایت را ایجاد کند. پس از آن برای برنامه ریزی قرار دومی دوم طوری برنامه ریزی کنید که نه تنها رمانتیک و به یاد ماندنی باشد. بلکه بتواند پایه ای برای اینکه رابطه شما در آینده به کجا می رود را ایجاد کند.

مراحل عملی ایده ها

همراهی یک وعده غذایی

اگر علاقه ی زیادی به آشپزی دارید. می توانید غذایی لذیذ مطابق میل خود و فرد مورد نظر را آماده کنید. درست کردن غذا برای قرار خود یک حرکت قدرتمند عاشقانه است. به خاطر داشته باشید. در انجام این امر می توانید به نسبت شرایط خود تغییراتی ایجاد کنید. به عنوان مثال می توانید فضایی باز را برای این قرار انتخاب کنید. می توانید به طبیعت بروید. مو یا هر محیطی که حس خوب و امنیت خاطر را برای هردوی شما دبهمراه داشته باشد.

یا اگر فردی بودید که با این روش اول موافق نیستید. چون علاقه ای به آن ندارید می توانید یاد بگیرید که چگونه با هم آشپزی کنید. یک دستور العمل جدید را امتحان کنید. برای انجام اینکار می توانید غذایی ساده و دلچسب را انتخاب کنید. با استفاده از ویدیوهای آموزشی روند را با یکدیگر اجرا کنید. از نتیجه ای که در اثرهمکاری با یکدیگر بدست میاورید لذت ببرید.

ماجراجویی در  شام

به یک رستوران برای پیش غذا، دیگری برای غذای اصلی و دیگری برای دسر بروید. چه معنی دارد که مدت زمان زیادی در یک مکان ساکن باشید. درصورتی  که  می توانید در حرکت باشید و شرایط و غذا های متنوعی را امتحان کنید. طوری که در این تعامل بیشترین لذت را ببرید.

 یک سبد بردار

حضور در خارج از منزل در قرار دوم می‌تواند عادی و راحت باشد. لذت بردن از یک پیک نیک در یک محیط طبیعی اغلب خصوصی‌تر و آرامش‌بخش‌تر است. که موقعیتی ایده‌آل برای تیپ‌های شخصیتی آرام است. البته اینکه محیط چقدر آرام و یا هیجان انگیز باشد. بسته به شناخت خود می توانید شرایط را ایجاد کنید.

تماشاگر باشید.

ناهار خوری با منظره ای از پشت بام یا در مقابل یک پس زمینه تماشایی حال و هوای فوق العاده ای ایجاد می کند. می توایند از بام هایی که در مناطق مختلف شهر خود دارید استفاده کنید. یک فضای عاشقانه با منظره نشانگر عالی است که قرار ملاقات شما می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد. ممکن است بخواهید سخت تلاش کنید تا از انتظارات آفرد مورد نظر فراتر بروید. اما آرام باشید و فقط خودتان باشید زیرا اصالت در مورد ویژگی های جذاب حاکم است.

به بازار بروید

آیا می‌خواهید فشار مکالمه‌ای را از خود دور کنید؟ با اینکار  می توانید از هیجانات و سرگرمی های محیطی استفاده کنید. فشار را از روی خود برادارید و در عین حال لحظاتی ماندگار همراه با لذت ایجاد کنید. یک قرار سرگرم کننده و بداهه، بازدید از یک فروشگاه مواد غذایی خاص با هم است. هر یک از شما یک سبد برداشته و چند کراکر، پنیر، گوشت، زیتون یا ترشی می‌خرید تا به خانه ببرید و در ظرف غذای خود بچینید. بعدها می توانید با این اطلاعات از علایق و خواسته های او سبدی از خوراکی های دوست داشتنی اش را تهیه کرده و اورا غافلگیر کنید.

 

ایده های خوب برای قرار دوم

قایق سواری

کرایه قایق پارویی در یک دریاچه ی کوچک برای قرن ها یک فعالیت سرگرم کننده در تاریخ بوده است. با استفاده از این تفریح می توانید مناظر زیبا را در کنار صدای دلنشین آب و فعالیتی همچون پارو زدن و خوردن خوراکی های مورد علاقه را تجربه کنید. بسیاری از پارک‌های شهر، قایق‌های کوچک غیرموتوری را اجاره می‌کنند. بهتر است از قبل تماس بگیرید یا یک وب سایت را برای زمان، هزینه ها و محدودیت های فصلی بررسی کنید، از جمله زمانی که اجاره در دسترس نیست. به یاد داشته باشید، اول ایمنی. اگر شناگر قوی نیستید، جلیقه نجات بپوشید.

دوچرخه سواری

آیا دوچرخه سواری را دوست دارید؟ دوچرخه سواری در مسیرهای مدیریت شده یا خطوط تعیین شده در یک شهر یک قرار عالی در فضای باز است و کرایه دوچرخه پشت سر هم یک فعالیت زوجی فوق العاده است. دوچرخه سواری سرگرم کننده است. اما رعایت اقدامات احتیاطی ضروری است. انتخاب لباس های راحتی ضروری است. یک کوله پشتی سبک با بطری آب و تنقلات بهمراه داشته باشید. یکی از لوازم جانبی ضروری برای پوشیدن، یک کلاه ایمنی مناسب دوچرخه است .

مقصد نامعلوم

یک قرار هیجان انگیز با ماجراجویی اضافه می خواهید؟ سوار ماشین شوید و حرکت کنید. شما می توانید (و باید) یک نقطه جهت کلی در ذهن داشته باشید (جاده روستایی یا محله ای دیگر در شهر) اما اجازه دهید ارواح سرگردان شما را به سمت یک مقصد راهنمایی کنند. در این مسیر می توانید تجربیات هیجان انگیزی داشته باشید.

رنگ آمیزی

برای لذت بردن از یک شب رنگ آمیزی سرگرم کننده برای قرار دوم خود، نیازی به هنرمند بودن ندارید. درعوض، شاید بهتر باشد که هر دوی شما بتوانید در کنار یک نقشه و یا طرح آماده را رنگ آمیزی کنید. یا حتس طرحی مینیمال و بداهه خلق کنید و هیچ انتظاری از بزرگی نداشته باشید. این ایده ها را امتحان کنید:

یک قرار خلاقانه زمانی می تواند لذت بخش ترین باشد که آرامش داشته باشید، چیز جدیدی را امتحان کنید. حتی اشتباه کنید اما فقط خودتان باشید. هنگامی که اصالت را به دست آوردید، می تواند جذاب ترین ویژگی شما باشد.

بازارهای کوچک می توانند چشم باز و شاید کمی ماجراجو باشند، اما می توانید خودتان را غافلگیر کنید و یک یا دو گنج را کشف کنید! حتی اگر این فعالیتی نیست که اغلب انجام می دهید، افزایش فروش در گاراژ یک فعالیت مشترک است که می تواند مهارت های زوج شما را نشان دهد.. 

کدخبر: 846964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟