قیمت خط 912 چقدر است و برای چه کسانی مناسب می باشد؟

اگر این سوالات در ذهن شما هم مطرح می شود و می خواهید دلایل بالا بودن قیمت خط 912 را بندانید، مطالب موجود در این صفحه را مطالعه کنید.

واقعیت این است که قیمت خط 0912 در حالت عادی، آنچنان هم که بسیاری از افراد گمان می کنند، زیاد نیست؛ اما فاکتورها و ویژگی هایی که ممکن است این خطوط داشته باشند، سبب می شوند در برخی مواقع قیمت سیم کارت 0912 چند صد میلیونی و حتی میلیاردی شود.

چه مواردی موجب افزایش قیمت خط 0912 می شوند؟

مواردی مانند میزان رند بودن، مدت زمان کارکرد سیم کارت، کد شماره (عددی که بعد از 0912 می آید) و... می توانند در قیمت خط 0912 موثر باشند. در ادامه تمامی موارد مذکور را شرح داده و می گوییم که هرکدام چه اهمیتی دارند.

رند بودن شماره

رند بودن شماره، از اصلی ترین موارد موثر در قیمت خط 912 به شمار می آید. بدیهی است که هرچه شماره همراه رند تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا کند. رند بودن شماره نه تنها در پیش شماره 912 و اپراتور همراه اول، بلکه در تمامی پیش شماره ها و سایر اپراتورهای تلفن همراه، عاملی جهت محاسبه قیمت خطوط به شمار می آید.

شماره های رند، به دلیل این که به راحتی می توانند توسط مخاطبان حفظ شوند، برای کسب و کارها و فعالیت های تجاری بسیار مناسب هستند. همچنین این شماره ها می توانند جهت درج شدن در تبلیغات بسیار مناسب باشند؛ زیرا هم موجب افزایش اعتبار برند شده و هم به دلیل قابلیت به خاطر سپاری بالا، می توانند سبب افزایش تماس و درنتیجه موجب افزایش فروش شوند.

تاثیر کد خط در قیمت خط 912

همان طور که ذکر شد، کد خط عددی است که بعد از پیش شماره وجود دارد. به عنوان مثال، در شماره 0912 258 88 88 کد خط 2 می باشد. اما چه اهمتی دارد که بعد از پیش شماره چه عددی در شماره مربوط به سیم کارت باشد و دلیل تاثیر کد خط در قیمت آن چیست؟

برای مثال، ممکن است قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده از قیمت یک سیم کارت کد 9 صفر بیشتر باشد. دلیل تاثیر کد خط در قیمت سیم کارت 0912، قدیمی تر بودن سیم کارت مدنظر می باشد.

به عبارت دیگر کد خط نشانه دهنده میزان قدمت خط مدنظر می باشد و دارندگان خطوط 0912 با کدهای 1 یا 2، از اولین افرادی محسوب می شوند که در ایران تلفن همراه داشته‌اند و به همین دلیل، اعتبار تجارت و پرستیژ کسب و کار آن ها افزایش پیدا می کند.

قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده نسبت به سایر خطوط قدمت دار و معتبر، کمتر بوده، به همین دلیل به افرادی که افزایش اعتبار و پرستیژ برای آن ها بسیار مهم است اما در عین حال نمی خواهند بودجه زیادی را صرف خرید سیم کارت همراه اول 0912 کنند، توصیه می شود از خطوط کد 2 کارکرده استفاده کنند.

میزان کارکرد و مدت فعال بودن سیم کارت

در بالا گفتیم که قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده در بین سایر خطوط معتبر کمتر است و این نوع سیم کارت را به افرادی که قصد صرف هزینه زیاد جهت خرید خط 0912 ندارند، توصیه کردیم. اما چرا روی واژه "کارکرده" تاکید داشتیم؟

مدت زمان کارکرد و فعال بودن یک سیم کارت، تاثیر مستقیمی در قیمت آن خواهد داشت. طبیعی است که یک سیم کارت هرچه بیشتر فعال باشد، میزان تماس های ورودی و پیامک های شخصی آن بیشتر است و این امر برای صاحب جدید سیم کارت می تواند آزار دهنده باشد.

اما با توجه به این که مدت زیاد فعال بودن یک سیم کارت، قیمت آن را کاهش می دهد، این بستگی به خریدار دارد که نداشتن تماس های مزاحم را در اولویت خود قرار دهد یا کاهش هزینه را.

خط 912 ارزان

خط 912 ارزان، خطی است که صرفا سرشماره آن 0912 است. نه شماره رندی دارد، نه دارای یکی از کدهای محبوب است و نه صفر می باشد. برای بسیاری از افراد تنها سرشماره 0912 مهم است سایر موارد برایشان اهمیتی ندارد، زیرا سرشماره 0912 به خودی خود باز هم دارای اعتبار و محبوبیت زیادی است و پرستیژ کاری افراد را افزایش می دهد.

خطوطی که رند نیستند، برای مدتی فعال بوده‌اند، تماس و پیامک شخصی از مخاطبین صاحب قبلی خود دارند و کد آن ها 9 یا 0 می باشد، معمولا در دسته خط 912 ارزان قرار می گیرند.

خطوط 0912 برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که روابط تجاری با شرکت ها یا اشخاص مهم دارند.
  • افرادی که قصد دارند برای کسب و کار خود برند سازی انجام دهند و تبلیغات کنند.
  • افرادی که قصد سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش سیم کارت دارند.
  • افرادی که می خواهند از هر چیزی، بهترینش را داشته باشند.
  • و...

مهم ترین نکات و عوامل موثر در قیمت خط 912 را بیان کردیم، اما بهتر است این نکته را هم بدانید که جهت خرید خط 0912، نباید به اشخاص و شرکت های ناشناخته و غیر معتبر اعتماد کنید.

برای اطلاعات از قیمت خط 912 و خرید آن، ایران همراه یکی از بهترین گزینه های ممکن می باشد. سایت این شرکت با آدرس iran912.com یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز جهت خرید سیم کارت همراه اول 0912 و مشاهده لیست قیمت های آن بر اساس دسته بندی های گوناگون است.

Iran912.com یا همان شرکت ایران همراه، دارای انواع مجوزهای لازم می باشد که همین امر آن را به مطمئن ترین مرجع خرید خط 0912 تبدیل کرده است.

 

کدخبر: 857793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟