پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ در سال 2023

این شرکت در سال 2022 میلادی شاهکاری نظیر تلویزیون سامسونگ BU8500 را تولید کرده است که به راستی با وجود طراحی و کیفیت ساختی که دارد، در همان نگاه اول توجه هر خریداری را به خود جلب می کند . درست است که با آمدن تلویزیون های جدید به بازار ، باید فکر خرید مدل های سال های قبل را از خود دور کنیم اما در واقعیت و در خصوص بعضی از مدل ها از جمله سری 8 سامسونگ، این مطلب کاملا بی اساس است و قابل اکتفا نیست، چرا که با وجود عرضه ی TV های 2023 در بازار ، باز هم می بینیم که این مدل از شرکت سامسونگ، محبوبیت ویژه ای در میان کاربران خود دارد و به یکی از پرفروش ترین ها در رنج اقتصادی خود تبدیل شده است .

با این حال اگر شما عزیزان به بررسی های تخصصی تر در خصوص این مدل نیاز دارید و صرفا توضیحات اجمالی را برای قانع کردن خود کافی نمی دانید می توانید به مقاله ی خرید تلویزیون سامسونگ BU8500 در لینک فوق هم سری بزنید و علاوه بر مطالعه ی کامل مشخصات این میان رده ی شگفت انگیز ، نسبت به خرید آن هم اقدام کنید. البته توجه داشته باشید که مدل BU8000 سامسونگ هم از نظر مشخصات فنی و قابلیت های موجود، کاملا شبیه به BU8500 است و تنها تفاوت این دو در پایه ی های آن ها خلاصه می شود، چرا که BU8500 پایه وسط است و BU8000 پایه کنار . پس اگر قصد تهیه ی یک تلویزیون با کیفیت را دارید، این مدل هم می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید باشد .

کیفیت تصویری بی بدیل در تلویزیون های سامسونگ

توجه به کیفیت و قابلیت های تصویری به کار رفته در هر تلویزیون، از مهم ترین فاکتور ها برای خرید می باشد و می تواند به نوبه ی خود نقش مهمی در تصمیم گیری شما عزیزان داشته باشد، چرا که امروزه با مجهز کردن پنل تلویزیون ها به فناوری حیرت انگیز 4K، وضوح تصویری بالا به یکی از ویژگی های اساسی در اکثر برند ها تبدیل شده است.

تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون سامسونگ BU8500 از جمله نمایشگر های کریستالی به حساب می آید که یک سر و گردن از سایر LED های موجود بالاتر است ، چرا که در تولید و ارائه ی تصاویر زنده و پویا تبحر فراوانی دارد و می تواند به راحتی ریز ترین جزئیات موجود را برای مخاطب نمایان سازد. نور پس زمینه ی Dual LED هم که در پنل این مدل تعبیه شده است، قادر است تا میزان نور و روشنایی صحنه به صحنه ی فیلم ها و تصاویر را به صورت جداگانه تنظیم کند. در واقع همه ی این موارد با رزولوشن استثنایی 4K تکمیل می شود که خالق و آفریننده ی تصاویر و صحنه های ناب و خیره کننده است.

تکنولوژی HDR 10+ یکی از پیشرفته ترین فرمت های HDR به حساب می آید که به معنای محدوده ی دینامیکی بالا است و با بالا بردن سطح کنتراست تصاویر ، کیفیت و وضوح آن ها را با رنگ های اصلی ارائه می دهد . در واقع این قابلیت مشخصه ای برای بهینه سازی هر صحنه با خلوص رنگی متعدد است ، که با آنالیز و تجزیه و تحلیل کردن محتوا ، تصاویری دور از انتظار را به شما تحویل می دهد .

نقش پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ی Crystal Processor 4K در این تلویزیون را هم نمی توانیم نادیده بگیریم ، چرا که با دقت و سرعت بالا به پردازش تصاویر پرداخته و هرگونه نویز و ناخالصی را برطرف می نماید، و در بهبود رنگ های تصویر هم نقش موثری دارد .

عملکرد فوق العاده ی سیستم صوتی

همانگونه که در مطلب تلویزیون BU8000 سامسونگ هم به صورت جامع به آن پرداختیم ، TV های تولید شده در این شرکت، از نظر قدرت و عملکرد سیستم صوتی در سطحی عالی و حرفه ای قرار دارند و می توانند به راحتی نیاز های مخاطبان را در این زمینه برآورده سازند. چرا که اگر اصوات وجود نداشته باشند، تماشای تصاویر به یک تجربه ی پوچ و بیهوده تبدیل خواهد شد. البته توجه داشته باشید که شما همراهان گرامی در صورت نیاز به بررسی موشکافانه تر این موضوع ، می توانید لینک فوق را دنبال کنید و مقاله ی مربوطه در این خصوص را هم مطالعه نمایید .

سامسونگ در طراحی این تلویزیون از بلندگوهای 2.0 کاناله ی پرقدرتی استفاده کرده است که صدای خروجی 20 واتی را برای شما تولید می کنند و می توانیم بگوییم که در این رنج قیمت اقتصادی بهترین عملکرد صوتی را ارائه می دهد . این سیستم همچنین با بهره گیری از قابلیت Dolby digital plus اصوات را به صورت همه جانبه در فضای خانه ی شما پخش می کند و با حضور پر افتخارش نوید تولید صدایی فراگیر و هیجان انگیز را به شما می دهد .

حضور فناوری Dialogue Enhancement هم به صورت فعالی به چشم می خورد و این توانایی را دارد که دیالوگ ها و گفت و گو های را که از تلویزیون پخش می شود به صورت کاملا ماهرانه به سمع وجودتان برساند . پس با این تفسیر هیچ قسمت از فیلم یا برنامه ی تلویزیونی برای شما نا مفهوم باقی نمی ماند و تماشای انواع محتوای پخش شده ، جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود .

هوشمند تر از همیشه با تلویزیون های نسل جدید سامسونگ

رابط کاربری تلویزیون های سامسونگ در سال 2023، باز هم مثل همیشه مبتنی Tizen است و از آنجایی که همواره ارتقا داده می شود، شباهت زیادی به سیستم عامل اندروید دارد و به راحتی می تواند همواره بروزرسانی های شرکت خود را دریافت کند . پس می توان عنوان کرد که این سیستم ، دنیایی از قابلیت های هوشمند و سرگرمی های نامحدود را برای شما به ارمغان می آورد. از جمله تفاوت های چشمگیر تایزن با دیگر سیستم عامل ها در این است که دسترسی به قسمت های مختلف آن به راحتی آب خوردن است و مانند دیگر رابط های کاربری نسل پیشین ، پیچیدگی کسل کننده ی همیشگی را ندارد.

سامسونگ

پشتیبانی از دستیار های صوتی Google ، Alexa وBixby  ، هوشمند بودن این مدل را به صورت کامل بیان می کند چرا که شما از این طریق می توانید به راحتی و با استفاده از صدای خود، دستوراتی کلامی را به تلویزیون منتقل کنید و هر کاری مانند وب گردی و مواردی از این دست را به سادگی انجام دهید. پس دیگر خبری از تایپ کردن های طاقت فرسا نیست، فقط باید دستور بدهید تا BU8500 سامسونگ گوش به فرمان شما باشد.

از جمله مهم ترین اقلام همراه در تلویزیون های سری 8 جدید سامسونگ ، می توانیم به ریموت کنترل خورشیدی جذاب آن اشاره کنیم که متریال ساخت بالایی دارد و با استفاده از پنل مربعی شکل کوچکی که روی آن تعبیه شده است، به محض قرار گرفتن در معرض نور خوشید یا هر نور مصنوعی دیگری به صورت کامل شارژ می شود و شما را از جای گذاری هر نوع باتری اتمی دیگری درون ریموت بی نیاز می سازد.

شما همچنین با بهره گیری از قابلیت Smart Hub می توانید محتوای مورد علاقه ی خود را به صورت شخصی دسته بندی کنید و به برنامه های دلخواه خود سریع تر از همیشه دسترسی داشته باشید . اسمارت هاب به صورت هوشمند و در یک فاصله ی زمانی مشخص ، علایق شما را شناسایی می کند و با توجه به این که به چه محتوایی بیشتر از همه گرایش دارید ، یک طبقه بندی در اختیار شما قرار می دهد تا در دفعات بعدی به راحتی بتوانید این محتوا را پیدا کنید و زمان زیادی را برای جست و جوی آن صرف نکنید .

کلام آخر

اگر شما قصد داشته باشید تلویزیونی با کیفیت تصویر فوق العاده ، وضوح صدایی باورنکردنی و همچنین ویزگی های برجسته و منحصر به فرد تهیه کنید ، قطعا مدل های سری 8 سامسونگ مورد مناسبی برای خرید خواهند بود چرا که از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا پیروی می کنند . پس وقت را غنیمت بشمارید و این محصول منحصر به فرد را در لیست لوازم خانگی هوشمند خود قرار دهید .

 شما همچنین می توانید این تلویزیون شگفت انگیز را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ممتاز کالا خریداری کنید و از 2 سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید. همچنین می توانید برای اطلاع از لیست قیمت تلویزیون و ثبت سفارش، علاوه بر دنبال کردن لینک مورد نظر، از طریق راه های ارتباطی موجود در پایین صفحه هم با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس : 09186663742

آدرس سایت : momtazkala.info

 

کدخبر: 861779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟