اجاره روزانه خانه در تهران با اسنپ روم

اما اگر شما هم جزو آن دسته از مسافران و گردشگرانی هستید، که در جریان سفر به هر شهری یکی از اصلی‌ترین دغدغه آن‌ها رزرو سوئیت در تهران یا اجاره آپارتمان مبله در تهران است که علاوه ‌بر هزینه مناسب، از امکانات و امنیت خوبی نیز برخوردار باشد. ما به شما سایت اسنپ روم را معرفی می‌کنیم.

امکانات مناسب در اجاره سوئیت در تهران

 این سایت انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی را با کمترین بودجه، امکانات و کیفیت عالی و با میزان امنیت بالا در اختیار شما مهمانان و مسافران گرامی قرار می‌دهد و شما می‌توانید برای در اختیار داشتن خانه اجاره ای روزانه در تهران، به این سایت مراجعه کنید.

سوئیت در تهران

سوئیت دو تخته پیوندی 1 – جردن

این واحد در تهران و در محدوده زرگنده قرار گرفته و متراژی در حدود 30 متر دارد؛ به همین منظور اگر در این محدوده به خانه اجاره ای در تهران یا سوئیت در تهران نیاز داشتید، می‌توانید روی این واحد حساب کرده و آن را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

از امکانات این خانه 30 متری می‌توان به مواردی مانند پنجره بیرونی، شوفاژ، حمام، تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کولر آبی، امکان پخت و پز، مبلمان، تخت دو نفره و.... اشاره کرد. اگر قصد اقامت در این خانه و دیگر اقامتگاه‌های اسنپ روم را دارید، ابتدا باید با قوانین زیر آشنایی داشته باشید:

1-زمان ورود و تحویل­گرفتن خانه ساعت 14 و زمان تخلیه­کردن آن ساعت 12 ظهر است.

2-اگر دیرتر از ساعت مشخص­شده برای تخلیه خانه، آن را تحویل دهید، باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

3-امکان برگزاری مراسمات مختلف و نگهداری حیوانات خانگی در این مکان وجود ندارد.

4-امکان لغو یا تغییر رزرو در ایام نوروز و روزهای تعطیل رسمی نیست.

5-برای لغو رزرو باید 48 ساعت قبل از شروع اقامت به تیم پشتیبانی اسنپ روم اطلاع داده و با آن‌ها هماهنگ کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو سوئیت در تهران، می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

واحد یکخوابه کارگر شمالی – انقلاب 2

این واحد در تهران و در محدوده نصرت قرار گرفته و متراژی در حدود 80 متر دارد؛ بنابراین اگر خانه اجاره ای روزانه در تهران و با متراژ بالا می‌خواهید، می‌توانید این خانه را از طریق اسنپ روم رزرو کنید. ازجمله امکانات این واحد می‌توان به میز ناهارخوری، یخچال، تلویزیون، حمام، آشپزخانه، پارکینگ، مبلمان، امکان پخت و پز، کولر آبی، سرویس بهداشتی، پنجره بیرونی و.... اشاره کرد.

اقامت در این واحد نیازمند رعایت قوانین زیر است:

1-زمان ورود به این خانه ساعت 14 و زمان تخلیه آن ساعت 12 است.

2-تخلیه­کردن خانه دیرتر از زمان مشخص شده، هزینه‌ای به عنوان جریمه را برای شما در پی خواهد داشت.

3-برای اطلاع از روزهای پیک و عدم امکان کنسلی، می‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ روم (02171195) تماس بگیرید.

4-امکان لغو یا تغییر رزرو در ایام نوروز و روزهای تعطیل رسمی وجود ندارد.

برای پی­بردن به اطلاعات بیشتر درباره این سوئیت در تهران و اجاره آپارتمان مبله در تهران می‌توانید از طریق اسنپ روم اقدام کنید.

آپارتمان مبله در تهران

جمع بندی

اسنپ روم جزو گروه بزرگ اسنپ بوده و سابقه‌ای چندین ساله و درخشان در زمینه اجاره انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی و اجاره آپارتمان مبله در تهران دارد.  ازجمله مزایای اسنپ روم می‌توان به نزدیکی اقامتگاه‌های آن به مناطق مهم شهر و وسایل نقلیه عمومی، پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، امکان رزرو با کمترین بودجه، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، خدمت‌رسانی عالی به مشتریان، برخورداری از پرسنل و کادری مجرب و.... اشاره کرد.

برای اجاره انواع سوئیت در تهران می‌توانید از طریق برنامه اسنپ و اسنپ روم، سایت اسنپ روم یا تماس با تیم پشتیبانی آن‌ها اقدام کنید.

 

کدخبر: 867108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟