آکادمی قهوه با مدرک بین المللی و تضمین معرفی به بازار کار

همش بخاطر کافئینیه که تو قهوه اس و به آدم انرژی میده و سرحال می کنه و از خستگی و کسالت و بی حوصلگی دور نگه می داره؛ وجود این همه کافه نیاز به یه شغل رو لازم کرده که خیلی ها به اون روی آوردن اونم باریستایی هستش.

اگه شما هم به این شغل علاقه دارید، واجبه بدونید که برای باریستا شدن حتما باید تو یه آکادمی قهوه با مدرک بین المللی و تضمین معرفی به بازار کار آموزش ببینید تا بتونید با داشتن مدرک و تجربه و مهارتی که موقع کاراموزی بدست میارید خودتونو به یه کافه کوچیک یا یه کافی شاپ بزرگ معرفی کنید و مشغول بشید، پس آموزشگاه قهوه ای که تو اون آموزش دوره باریستایی رو می گذرونید حتما باید سرفصل هاش کامل باشه، درست بهتون آموزش داده بشه و مدرک معتبری نهایتا بهتون بدن تا راحت تر استخدام بشید و این شغل جذاب اما بظاهر راحت رو شروع کنید.

برای باریستا شدن باید روحیه تون رو اول بررسی کنید، ببینید مناسب حال و هوای شما هست یا نه، آیا حوصله 8 تا 10 ساعت سرپا کار کردن و مدام قهوه درست کردن رو دارید؟ آیا این توانایی و خلاقیت رو تو خودتون می بینید که بخواهید لاته آرت های زیبا رو بوجود بیارید؟ ارتباطتون با مردم و آدمای جورواجور چطوره؟ آیا اونقدر روابط عمومی خوبی دارید که بتونید بصورت تیمی و مرتب با همکارانتون کار کنید و به مشتری ها خدمت رسانی کنید؟ شاید فک کنید کمی سخت گیرانه داریم این شغل رو بررسی می کنیم اما بهتره قبل از قدم گذاشتن تو این راه حتما سختی هاش و ارتباط دائم با مشتری ها رو ببینید و بعد تو کلاس هاش شرکت کنید.

یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه های باریستایی که هم مدرکش بین المللیه و هم ورودتون بعد از پایان دوره به کار رو تضمین می کنن آکادمی قهوه کافی پارس هستش، این آموزشگاه کامل ترین سرفصلا رو تو کل آموزشگاه های ایران داره و حتی می تونید با رجوع به صفحه اصلی سایت کافی پارس اونها رو ببینید و مطالعه کنید و بعد اقدام به ثبت نام اونم تو کلاسای خصوصی و تک نفره بکنید، کلاس ها توی کافه برگذار میشه و شما با قرار گرفتن تو فضای واقعی شبیه جایی که قراره بعدا کار کنید هم با نوع ارتباط با مشتری بصورت واقعی روبرو می شید و هم اعتماد بنفستون بیشتر میشه، هم با انواع تجهیزات و ابزار و دستگاه ها آشنا می شید و از نزدیک کار می کنید، همچنین مدرس های متخصصی که کافی پارس برای آموزش انواع قهوه براتون در نظر گرفته میشه از طرف آموزشگاه تضمین میشه که تا یک سرفصل رو بخوبی یاد نگیرید ازون نمی گذرن.

قهوه کافی

تو آموزشگاه قهوه کافی پارس انواع قهوه های اسپرسو، قهوه هایی که بر پایه اسپرسو درست میشن مثل قهوه های آمریکانو، موکا، کاپوچینو و ... رو یاد می گیرید و کار کردن حرفه ای با دستگاه اسپرسوساز که خیلی هم مهم هستش رو آموزش می بینید، کار کردن با نازل بخار اسپرسوساز و درست کردن فوم شیر رو که تو نوشیدنی های گرم بار کافه ها خیلی کاربرد دارن و برای لاته آرت هم استفاده میشن بصورت تخصصی یاد می گیرید و بارها و بارها تکرار می کنید تا بدون کمک مدرستون هم بتونید لاته آرت های زیبا بزنید، همچنین بهتون آموزش تخصص انواع قهوه های دمی مثل قهوه ترک یا ارمنی، قهوه یزدی، قهوه یونانی، فراپه و ... همینطور مدل های مختلف دم نوش های گیاهی با فرنچ پرس و ترکیب کردن اون ها رو با هم بخوبی آموزش می بینید، در کنار تمام این نوشیدنی ها کار کردن با قهوه سازهای فیلتری و چکه ای نسل سوم رو هم کامل یاد می گیرید چون بسیار متداول شدن.

آموزشگاه قهوه کافی پارس با داشتن مزایای فوق العاده میتونه تنها انتخاب شما برای باریستا شدن باشه، از جمله این مزایا اینه که بعد از اتمام دورتون بهتون مدارک بین المللی و دوزبانه تعلق می گیره که یکیش مربوط به دانشگاه GRS گروپ انگلیسه، یکیش زیر نظر فنی و حرفه ایه و یکی هم مربوط به گذروندن دوره و تایم هایی هستش که تو آکادمی بودید و از طرف آکادمی کافی پارس صادر میشه، شما با داشتن این مدارک می تونید برای گرفتن مجوز کافی شاپ و گرفتن انواع وام مربوط به راه اندازی کافه و پرونده مهاجرتی استفاده کنید؛ یکی دیگه از مزایای آکادمی قهوه پارس تضمین ورود به بازار کار بعد از پایان دوره هستش یعنی وقتی دورتون رو تموم کردید و مدرکتون رو گرفتید شما رو به کافی شاپ های معتبری که به باریستاهای متخصص و حرفه ای نیاز دارن معرفی می کنن، پس خیالتون از بابت کار هم راحت باشه.

حتی بعد از اتمام دوره باریستایی بهتون آموزش راه اندازی و مدیریت کافه هم داده میشه تا اگر خودتون سرمایه ای دارید و می خواهید از خودتون کافه داشته باشید آمادگیش رو داشته باشید و سرفصلاشو بگذرونید و کافی پارس هم در کنارتون قدم به قدم از انتخاب محل کافه گرفته تا اسم اون و تجهیز کافه، دکور، تبلیغات بنری و تبلیغ تو فضای مجازی و خیلی امور دیگه مربوط به کافه داری همراهیتون می کنه تا بتونید بهترین کافه رو در شهر یا محل خودتون راه بندازید.

آموزش تخصص انواع قهوه های دمی

 پس برای اینکه بتونید از آینده کاریتون خیالتون راحت باشه و وقتی برای آموزش هزینه می کنید بدونید که بعد از چند ماه چند برابر اون رو بدست میارید حتما به سایت کافی پارس سر بزنید و با مشاورین متخصص در زمینه قهوه برای مشاوره و ثبت نام و هرچی که تو ذهنتونه و براتون سواله تماس بگیرید و حتما بصورت حضوری به آموزشگاه کافی پارس هم مراجعه کنید و فضای کافه و آموزشگاه و حتی مدرستون رو از نزدیک ببینید و ثبت نامتون رو انجام بدید، مطمئن باشید که اگر به این شغل یعنی باریستایی علاقه داشته باشید در کنار آموزش های حرفه ای آکادمی قهوه کافی پارس و تمرین و تکرار می تونید پله های موفقیت رو بخوبی طی کنید.

 

 

کدخبر: 874460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟