بهترین تلویزیون­ های سامسونگ در زمستان 1401

 

چنانچه می­خواهید با بهترین تلویزیون­های سامسونگ آشنا شوید، پیشنهاد می­کنم حتما مطالب زیر را تا انتها دنبال کنید. همانطور که می­دانید سامسونگ نام آشنایی در بازار کالاهای دیجیتال است و این روزها همه‌ی ما حداقل تجربه‌ی یک بار استفاده از محصولات این شرکت مانند تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، جارو برقی، اتو، مایکروویو، لپ‌تاپ، یخچال فریزر، ساعت هوشمند و غیره را داشته‌ایم. در این مقاله می­خواهیم به بررسی بهترین تلویزیون­های سامسونگ موجود در بازار بپردازیم.

سابقه‌ی شرکت سامسونگ در زمینه‌ی تولید تلویزیون به دهه‌ی ۶۰ میلادی برمی‌گردد. امروزه در بسیاری موارد تلویزیون­های هوشمند جایگزین تلویزیون­های معمولی شده­اند. تلویزیون هوشمند این قابلیت را به شما می‌دهد تا دیگر به اتصال انواع و اقسام دستگاه‌های پخش‌کننده به تلویزیون نیاز نداشته‌باشید و بتوانید تمامی فایل‌های چندرسانه‌ای خود را حتی بصورت بی‌سیم مشاهده نمایید.هم چنین از راه تلویزیون هوشمند می‌توانید به اینترنت وصل بشوید، ایمیل‌ها را چک نمایید، با دوستانتان صحبت نمایید، به سایت‌های شبکه‌های اجتماعی بروید و فایل‌های چند‌رسانه‌ای را از طریق اینترنت ببینید.

تلویزیون‌های سامسونگ، به طور کلی بسیار متنوع هستند و می‌توانند کیفیت تصویر خوب تا عالی را ارائه دهند. در لیست بهترین تلویزیون سامسونگ در فروشگاه سلام بابا به معرفی چهار تلویزیون سامسونگ می‌پردازیم که نسبت به سایر مدل‌ها دارای بهترین ویژگی‌ها هستند.

تلویزیون سامسونگQN95B

QN95B بالاترین سطح تلویزیون LED 4k سامسونگ است. این بخشی از سری تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ در سال 2023 است که فناوری رنگ کوانتومی را با نور پس‌زمینه LED مینی ترکیب می‌کند و اجازه می‌دهد تا سطوح روشنایی بالاتر و کنترل دقیق‌تری بر مناطق کم‌ نور محلی داشته باشد. این تلویزیون از پردازنده جدید 4k سامسونگ استفاده می کند که برای ارائه ارتقاء بهتر، بهینه سازی شده و یکی از اولین تلویزیون های موجود در بازار است که نرخ رفرش 144 هرتزی را برای گیمرهای رایانه شخصی ارائه می دهد. این تلویزیون بالاتر از QN90B QLED سامسونگ قرار دارد که عملکرد تقریباً یکسانی را ارائه می دهد، اما با پردازنده متفاوت و بدون جعبه ورودی خارجی. سامسونگ به منظور افزایش زاویه دید در این مدل از تکنولوژی Ultra Viewing Angle استفاده کرده است و زاویه دید گسترده ای را به شما ارائه می دهد. طراحی تلویزیون سامسونگ QN95B نیز نسبت به مدل سال قبل بهتر شده و سامسونگ امسال در این مدل از طراحی تلویزیون های 8k سال گذشته خود استفاده کرده است. تلویزیون مذکور زبان طراحی Infinity One دارد که حس یک تلویزیون کاملا حرفه ای و مدرن را به بیننده منتقل می کند.  بدون شک یکی از لوکس­ترین و بهترین تلویزیون­های سامسونگ مدل QN95B می باشد. قیمت این محصول در حال حاضر در حدود 85 میلیون تومان به بالا می­باشد.

تلویزیون سامسونگ QN90B

تلویزیون سامسونگ QN90B

سامسونگ QN90B QLED یک تلویزیون رده بالا است. این محصول هم بخشی از سری تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ در سال 2022 است که فناوری رنگ کوانتومی را با نور پس‌زمینه LED مینی ترکیب می‌کند و اجازه می‌دهد تا سطوح روشنایی بالاتر و کنترل دقیق‌تری بر مناطق کم‌نور محلی داشته باشد. این تلویزیون بین QN85B QLED سامسونگ که عملکرد مشابهی با پنل ADS ارائه می دهد و QN95B QLED سامسونگ که دارای جعبه One Connect خارجی سامسونگ است قرار دارد. مانند سایر تلویزیون های سامسونگ، از رابط هوشمند اختصاصی تایزن OS سامسونگ استفاده می کند که مجموعه وسیعی از برنامه ها و بازی­ها را ارائه می دهد. تمرکز اصلی سامسونگ در سال جاری بر روی ویژگی‌های اضافی است، از جمله پشتیبانی از­Google Duo، که با اتصال یک وب‌کم پشتیبانی‌شده به تلویزیون، از تماس‌های ویدیویی با حداکثر ۳۲ نفر مستقیماً در تلویزیون شما پشتیبانی می‌کند. تلویزیون مذکور مانند مدل سال قبل خود تکنولوژی Local Dimming از نوع Quantum Matrix Technology دارد. این محصول توانایی تولید و نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها (حدود 1 میلیارد رنگ مختلف) را دارد و رنگ ها را به صورت دقیق و واقعی به بیننده نشان می­دهد. با اطمینان یکی از لوکس‌ترین محصولاتی که در سال 2023 می‌توانید به منزل خود ببرید، QN90B است. قیمت این محصول در حال حاضر در حدود 50 میلیون تا 176 میلیون تومان می­باشد.

تلویزیون سامسونگ QN85B

تلویزیون سامسونگ QN85B

سامسونگQN85B QLED یک تلویزیون رده بالا است و جانشینQN85A QLED سامسونگ است. بخشی از سری تلویزیون‌هایNeo QLED سامسونگ، دارای نور پس‌زمینهMini LED است که امکان سطوح روشنایی بالاتر و کنترل دقیق‌تر مناطق کم‌نور محلی را فراهم می‌کند. بینSamsung Q80B QLED وSamsung QN90B QLED قرار می گیرد. مانند سایر تلویزیون های سامسونگ، از رابط هوشمند اختصاصی تایزنOS سامسونگ استفاده می کند که مجموعه وسیعی از برنامه ها و بازی های پخش جریانی را ارائه می دهد. ویژگی‌های اضافی امسال تمرکز بزرگی برای سامسونگ است وQN85B نیز از این قاعده مستثنی نیست. این برای تعامل با سایر دستگاه های هوشمند شما طراحی شده است. برای کمک به شما در انجام این کار، اکنون ازBixby  Google Assistant وAlexa پشتیبانی می کند. همچنین باGoogle Duo سازگار است، که با اتصال یک وب‌کم پشتیبانی شده به تلویزیون، از تماس ویدیویی با حداکثر 32 نفر مستقیماً در تلویزیون شما پشتیبانی می‌کند. تلویزیون سامسونگ QN85B یکی از شاهکارهای نئو کیولد سامسونگ می­باشد. قیمت حدودی این مدل از 56 میلیون تا 165 میلیون تومان می­باشد.

تلویزیون سامسونگ Q70B

سامسونگ Q70B QLED یک تلویزیون 4k خوب از سری QLED 2022 سامسونگ است. عملکرد خوبی برای اکثر استفاده‌ها ارائه می‌کند. این تلویزیون دارای نرخ رفرش 120 هرتز بالا و زمان پاسخگویی مناسب است. تلویزیون QLED سامسونگ 55 Q70B از نور پس زمینه Edge LED و پنل VA برخوردار می باشد. استفاده از پنل VA باعث شده است این تلویزیون رنگ های تیره را عمیق تر و واقعی تر نمایش دهد اما متاسفانه زاویه دید آن محدود تر است. سامسونگ برای جبران این موضوع از تکنولوژی Wide Viewing Angle در این محصول استفاده نموده و به کمک آن زاویه دید بهتری در اختیار شما قرار می دهد .سامسونگ از تکنولوژی Dual LED در ساخت این محصول استفاده کرده که می تواند رنگ های سرد و گرم را با جزئیات بهتر نمایش داده و تصاویر واقعی­تری را ارائه دهد. این محصول از اینترنت اشیا (IoT) و SmartThings برخوردار است که با استفاده از آن می توانید وضعیت لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مشاهده و آن ها را مدیریت و کنترل نمایید. همچنین این تلویزیون از برنامه SmartThings نیز پشتیبانی می­کند و شما با نصب آن روی موبایل خود می توانید تلویزیون را کنترل کنید.  پشتیبانی از فناوری‌های انحصاری کیفیت تصویر و صدا در کنار امکانات ویژه گیمینگ لحظات هیجان انگیز و پرشور را برای شما به ارمغان می­آورد. قیمت حدودی این محصول از 40 میلیون تا 122 میلیون تومان می­باشد.

جمع بندی:

در این مقاله به معرفی چهار تلویزیون از سری بهترین تلویزیون 2022 سامسونگ پرداختیم. بهترین تلویزیون سامسونگ، مدل QN90B QLED است که در هر زمینه، تخصصی و بسیار با کیفیت است.

قطعا تلویزیون‌های سامسونگ از کیفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته‌ای برخوردار هستند و اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید فناوری‌های به روز را برای اولین بار لمس کنید، برند سامسونگ می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. تلویزیون‌های هوشمند 4K سامسونگ بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند یک سینمای خانگی در منزل خود داشته باشند و لذت تماشای فیلم و گیمینگ را برای خودشان چند برابر کنند. فروشگاه سلام بابا دارای طیف وسیعی از تلویزیون­های سامسونگ از جمله چهار مدلی که در این مطلب گفته شد می­باشد و شما را در خریدی امن و قابل اطمینان کاملا یاری می­نماید. همچنین می­توانید جهت آشنایی بیشتر با هر کدام از مدل­های تلویزیون سامسونگ و سایر برندها به سایت سلام بابا مراجعه کنید.

 

کدخبر: 874931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟