بهترین مارک های پارکت لمینت ایرانی چیست؟

 

احتمالاً اگر شما نیز قصد خرید پارکت را داشته باشید مایلید در قدم اول با بهترین برندهای ارائه دهنده پارکت لمینت ایرانی آشنا شوید. چرا که شناخت این برندها شما را در انتخاب یک پارکت لمینت باکیفیت و مناسب یاری خواهد نمود. در ادامه این مطلب ما به معرفی بهترین مارک­ های پارکت لمینت ایرانی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید:

9 مورد از بهترین مارک ­های پارکت لمینت ایرانی

عوامل مختلفی از جمله استقامت، دوام، مقاومت در مقابل خط و خش، کیفیت کلیک­ ها، مقاومت در برابر رطوبت و مقاومت در مقابل سیستم گرمایش باعث شده محصولات برندهای مختلف از نظر کیفیت با هم متفاوت باشند. در ادامه با 9 مورد از بهترین و معروف­ ترین برندهایی عرضه کننده پارکت لمینت ایرانی آشنا خواهیم شد:

1. پارکت لمینت برند آرتا

یکی از معروف­ ترین پارکت ­های ایرانی، پارکت لمینت ایرانی از برند آرتا است. برند آرتا توانسته در این زمینه محصولاتی با مشخصات فنی و ظاهری مطلوبی روانه بازار نماید. آغاز فعالیت شرکت به بیش از 40 سال قبل برمی­گردد و طی این سال­ ها روز به روز بر کیفیت پارکت لمینت آرتا افزوده شده و افراد بیشتری در زمینه نصب پارکت به سراغ این برند می­روند.

لازم به ذکر است که لمینت پارکت­ های این برند توانسته لیسانس یونیلین بلژیک را از آن خود نمایند. محصولات این برند همچنین دارای گارانتی 10 ساله می ­باشند.

انواع پارکت لمینت ایرانی در گامان تزیین جاوید

2. پارکت لمینت برند یونیک

یکی دیگر از بهترین پارکت ­ها در بین انواع پارکت لمینت ایرانی، متعلق به برند یونیک است. محصولات این برند دارای مقاومت سایشی AC4 می ­باشند و در ساخت آن­ها از لایه اورلی درجه یکی استفاده شده است و این ویژگی سبب شده برای محیط­ های شلوغ و پر رفت ­وآمد بسیار مطلوب باشند. این نوع پارکت لمینت به دلیل برخورداری از کلیک­ های چهار طرفه Uni Click خیلی آسان و سریع نصب خواهد شد.

3. پارکت لمینت برند K&T

برند K&T متعلق به شرکت تکنوفلور ایران نیز یکی دیگر از برندهای مطرح و قدیمی در زمینه تولید پارکت لمینت ایرانی می­باشد. لمینت این برند از لایه اورلی مطلوب چینی برخوردار است و برای لایه مغزی آن کاملاً از HDF یا همان فیبر پرتراکم استفاده شده است. همچنین این لمینت دارای دانسیته بالاتری در مقایسه با بسیاری از لمینت ­های بازار و 980 می­ باشد.

لایه اورلی این پارکت نیز توسط کشور ترکیه ساخته شده و همچنین این لمینت از مقاومت سایشی AC4 برخوردار است و به راحتی می­ توان از آن برای محیط­ های پرتردد استفاده نمود.

4. پارکت لمینت برند مونتکس

پارکت لمینت ایرانی برند مونتکس، یکی از بهترین پارکت­ های دارای استاندارد E1 است و از این رو گاز مضر فرمالدهید را در فضا پخش نمی ­کند. مغزی این لمینت از جنس HDF است و ضخامت آن به 8 میلی­متر می­ رسد.

از طرفی این لمینت از مقاومت سایشی AC4 برخوردار می­ باشد و برای آن از کلیک ­های Valiange استفاده شده است. این نوع کلیک به سرعت و سهولت هر چه بیشتر پارکت لمینت کمک خواهد نمود. از دیگر ویژگی ­های محصولات برند مونتکس می­ توان به مقاومت در مقابل نور خورشید، عدم سُر بودن و نیز تولید با مواد اولیه ترکیه­ ای و آلمانی اشاره نمود.

بهترین مدل های پارکت لمینت ایرانی

5. پارکت لمینت برند امپریال

پارکت­ لمینت­ تولید شده توسط برند امپریال تحت لیسانس آلمان می­ باشد. مقاومت این لمینت­ در مقابل انواع صدمات سطحی بسیار بالاست و همچنین این محصول از مقاومت سایشی AC4 برخوردار است. این پارکت لمینت دارای مغزی HDF و نیز دانسیته بالا می­ باشد.

کلیک­ های این لمینت نیز از نوع پارافین خورده هستند و به همین دلیل آب و رطوبت به لایه مغزی راه پیدا نمی ­کنند و عمر مفید این لمینت بسیار بالا خواهد بود. تنوع طرح و رنگ نیز از دیگر ویژگی ­های قابل توجه این محصول است.

6. پارکت لمینت برند امیران کلیک

پارکت لمینت امیران از محصولات شرکت بازرگانی مصیبی است و این لمینت نیز از استاندارد تضمین کیفیت E1 برخوردار می ­­باشد. از مشخصه­ های مهم این پارکت لمینت می­توان به مقاومت سایشی AC4، برخورداری از لایه اورلی، تنوع طرح و رنگ، مقاومت در برابر اشعه نور خورشید، کلیک ­های Valiange و قابلیت نصب آسان اشاره نمود. این لمینت­ ها بعد از نصب هیچ درزی نخواهند داشت و معمولاً از دوامی 15 تا 20 ساله برخوردار هستند.

7. پارکت لمینت برند کنزو

پارکت لمینت این برند به دلیل استفاده از لایه مغزی با چگالی 980 در ساخت آن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. در تهیه این پارکت لمینت همچنین از لایه اورلی که در مقاومت سطحی پارکت در مقابل خط و خش موثر می­ باشد استفاده شده است. لازم به ذکر است که لایه اورلی به کار برده شده برای این پارکت لمینت بسیار درجه یک می­باشد و از این رو سطح آن در مقابل برخورد اجسام، یا تردد با کفش پاشنه بلند آسیب نخواهد دید.

8. پارکت لمینت برند آیدا

برند ایرانی آیدا نیز یکی از برندهای معروف در زمینه تولید پارکت لمینت است. پارکت لمینت­ های این محصول از نوع کلیکی هستند و همچنین در مقابل انواع صدمات و تهدیدهای محیطی همچون نور خورشید، لکه و رشد کپک مقاومت بسیار مطلوبی از خود نشان خواهند داد.

9. پارکت لمینت برند پرفکت

آخرین برندی که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت برند ایرانی پرفکت است. محصولات این برند دارای کیفیت و ظاهر زیبایی هستند. پارکت لمینت ­های این محصول دارای برجستگی­ هایی به نام Embosed می­ باشند که باعث زیبایی قابل توجه آن­ها شده است.

خرید از بهترین مارک­ های پارکت لمینت ایرانی

در این مطلب با 9 مورد از بهترین مارک­ های ایرانی در زمینه تولید و عرضه پارکت لمینت آشنا شدیم. هر یک از این برندها توانسته محصولات باکیفیتی را روانه بازار نمایند و انتخاب از بین این برندها کاملاً به معیارهای شما در زمینه خرید پارکت برمی­ گردد.

شما می ­توانید برای خرید هر چه آسان­تر بهترین پارکت لمینت ایرانی با کارشناسان تیم گامان تزیین جاوید مشورت نمایید. همچنین شما می­توانید از فروشگاه گامان تزئین جاوید دست به خرید بهترین و خوش قیمت ­ترین پارکت لمینت­ های ایرانی بزنید. البته که این شرکت دارای پارکت لمینت درجه یک و چینی برند The best با متراژ محدود نیز می باشد که می توانید از مدل های آن در سایت gamantj.com دیدن کنید.

 

کدخبر: 884382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟