بهترین ترکیب کلش رویال برای بالا بردن کاپ

 

در واقع کاپ‌ها در این بازی نشان‌دهنده سطح بازیکن است. از این رو همه‌ بازیکنان به دنبال این هستند که کاپ خود را بالا ببرند. بالا رفتن کاپ، مزیت‌های مختص به خود را دارد که در ادامه توضیحات بیشتری در این باره در اختیار شما قرار خواهیم داد. اگر شما هم دوست دارید که بدانید چگونه می‌توان در بازی کلش رویال کاپ خود را بالا برد، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین ترکیب کلش رویال

روش‌های مختلفی برای بالا بردن کاپ در کلش رویال وجود دارد. بر طبق تجربه‌ای که گیمرها در این زمینه داشتند، بهترین ترکیب کلش رویال برای بالا بردن کاپ‌ ترکیب‌هایی است که در آن کاراکتر رویال جاینت یا Royal Giant وجود داشته باشد. در ادامه قصد داریم بهترین ترکیب کلش رویال با استفاده از رویال جاینت برای بالا بردن کاپ را به شما معرفی کنیم.

بهترین روش تخمین قیمت اکانت کلش رویال، ابزار تخمین قیمت اکانت کلش رویال می‌باشد.

Royal Delivery

بهترین ترکیب کلش رویال 2023 ترکیب Royal delivery به شمار می‌رود. این ترکیب شامل یک طلسم آسیب و دفاع است که می‌تواند واحدهای شما را مستحکم‌تر کند. نسخه انتخابی ما از Royal Delivery برای آسیب رساندن به واحدهای هوایی استفاده کرده و از این برتری هوایی با بالون و لاوا هاند بهره می‌برد. این ترکیب عبارت‌اند از:

  1. Zap

  2. Balloon

  3. Fireball

  4. Minions

  5. Lava Hound

  6. Mega Minion

  7. Mini P.E.K.K.A

  8. Royal Delivery

ترکیب Royal Hogs

ترکیب دیگری که برای بالا بردن کاپ مناسب است ترکیب Royal Hogs است. هوگ برای افزایش هیجان در بازی اضافه شده است. هوگ‌ها، خوک‌هایی با کلاه ایمنی در بازی هستند. این دک بیشتر برای بازیکنان Free-To-Play مناسب است و از هیجان بسیار بالایی برخوردار است. در این دک شما باید حواستان به مهاجمان پروازی مخالف باشد؛ زیرا در این دک هیچ گونه دفاع ضد هوایی وجود ندارد.

  1. Fireball

  2. Zapies

  3. .Heal Spirit

  4. Royal Hogs

  5. Barbarian Hut

  6. Flying Machine

  7. Royal Recruits

  8. Barbarian Barrel

ترکیب Skeleton Dragons

این ترکیب کلش رویال همانطور که از اسم آن پیداست کاملا درباره Skeleton Dragons است. با استفاده از این بازیکنان می‌توانند یک واحد همه کاره با آسیب مناسب، هزینه کم و توانایی پرواز بسازند. ترکیب Skeleton Dragons عبارت‌اند از:

  1. Bandit

  2. Fireball

  3. Firecracker

  4. Ice Golem

  5. Prince

  6. Battle Ram

  7. Skeleton Dragons

  8. Zap

ترکیب Royal Ghost مناسب برای حمله کردن

این ترکیب در اطراف رویال گوست مستقر می‌شود و تا زمان حمله به صورت نامرئی باقی می‌ماند. این ویژگی رویال گوست برای پیروزی در حملات می‌تواند بسیار مفید باشد. اگرشما در کنار این ترکیب Fast Moving Prince را داشته باشید گام بزرگی برای پیروزی و بالا بردن کاپ برداشته‌اید. لازم به ذکر است که کارکتر Fast Moving Prince حملات تک هدفی داشته و به خوبی با واحدهای آسیب اسپلش جفت می‌شود.

  1. Royal Ghost

  2. Giant

  3. Mega Minion

  4. Poison

  5. Prince

  6. Skeletons

  7. Zap

  8. Electro Dragon

ترکیب Royal ghost کلش رویال

 

ترکیبی مناسب برای گیج کردن حریفان ELECTRO SPIRIT

این ترکیب برای گیج کردن حریفان خود از روش نقطه ضربه پایین و آسیب کم، استفاده می‌کند تا خود را قربانی نشان دهد. این ترکیب عبارت‌اند از:

  1. Goblin Barrel

  2. Electro Spirit

  3. Goblin Gang

  4. Knight

  5. The Log

  6. Princess

  7. Rocket

  8. Tesla

Electro Giant

ترکیب Electro Giant برای بالا بردن کاپ در کلش رویال بسیار قدرتمند است. Electro Giant دشمنانی که در اطراف او هستند را از بین می‌برد. در این دک افراد می‌توانند از گردباد برای آسیب‌پذیر کردن دشمنان استفاده کنند. در نهایت برای اجرای حمله نهایی از غول استفاده کنید.

  • Battle Healer

  • Dark Prince

  • Electro Giant

  • Fireball

  • Heal Spirit

  • Skeleton Dragons

  • Tornado

  • Electro Dragon

Musicmaster’s X-Bow

اگر به دنبال ترکیبی هستید که انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته باشد، می‌توانید از ترکیب Musicmaster’s X-Bow استفاده کنید. لازم به ذکر است که بهترین ترکیب کلش رویال 2022 نیز به شمار می‌رود. گاهی اوقات برای اینکه بتوانید حریف خود را بررسی کنید نیاز به زمان بیشتری دارید و باید حالت تدافعی در بازی داشته باشید که این ترکیب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. از این روی از بهترین ترکیب‌ها برای بالا بردن کاپ در کلش رویال محسوب می‌شود. ترکیب Musicmaster’s X-Bowعبارت‌اند از:

  1. Elixir Collector

  2. X-Bow

  3. Ice Golem

  4. Skeletons

  5. Ice Spirit

  6. Musketeer

  7. Fireball

  8. Tesla

معرفی بهترین ترکیب‌های کلش رویال برای کاپ 5000

اگر شما نیز به دنبال رسیدن به کاپ ۵۰۰۰ در بازی کلش رویال هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین ترکیب‌ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین ترکیب برای افزایش کاپ 5000

 

Balloon

بهترین ترکیب کلش رویال برای کاپ 5000 ترکیب بالون است. اگر می‌خواهید از استراتژی دفاع هوایی استفاده کنید، ترکیب بالون بسیار مناسب است. این ترکیب شامل یک بالون و تعداد زیادی کارت آتشین است. در ترکیب بالون به کمک Lava Hound و Fireball بازیکنان می‌توانند تا حد زیادی به حریفان خود آسیب وارد کنند و در نهایت با استفاده از بالون آن‌ها را غافلگیر کنند.

  1. Balloon

  2. Barbarians

  3. Fireball

  4. Lava Hound

  5. Mega Minion

  6. Skeleton Dragons

  7. Tombstone

  8. Zap

مزیت‌های افزایش کاپ بازی کلش رویال

  • زمین بازی آرنا ۱ پس از اتمام آموزش و شروع بازی به بازیکن تعلق می‌گیرد.
  • برای به دست آوردن دومین زمین بازی یا آرنا 2بازیکنان نیاز به کاپ ۴۰۰+ دارند.
  • برای به دست آوردن زمین بازی آرنا 3 بازیکنان باید به کاپ ۸۰۰+ دست پیدا کنند.
  • زمین بازی P.E.K.K.A.’s Playhouse یا همان ارنا۴ نیاز به کاپ ۱۱۰۰+ دارد.
  • پنجمین زمین بازی یا آرنا 5 که با نام Spell Valley شناخته می‌شود. برای دسترسی به این زمین تعداد ۱۴۰۰+ کاپ لازم است.
  • ششمین زمین بازی یا آرنا 6 که با نام Royal Arena شناخته می‌شود ۱۷۰۰+ کاپ را برای ایجاد دسترسی نیاز دارد.

نکته: ممکن است برخی از افراد قصد فروش اکانت کلش رویال خود را داشته باشند. برای اینکه بتوان قیمت اکانت کلش رویال را به طور تقریبی تخمین زد، باید به یک سری نکات و معیارها توجه کرد. یکی از این معیارها داشتن قبیله خوب در بازی است که می‌تواند باعث افزایش قیمت اکانت افراد شود.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم روش‌های مختلف و ترکیب‌های تاثیرگذار برای بالابردن کاپ در کلش رویال را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم ترکیبی را می‌شناسید که برای انجام این کار مفید است، خوشحال می‌شویم که با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

 

کدخبر: 885183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟