شکایت کاربران از صرافی اکسبیتو: صرافی خوب است، رمزارز اضافه کنید!

 

این روزها بازار خرید و فروش رمزارزها بسیار داغ است. رمزارزهایی که شاید تا ده سال پیش چندان شناخته شده نبودند، اما امروزه به بخش مهمی از مبادلات ما تبدیل شده‌اند. هر جا حرفی از رمزارز باشد، نام یک صرافی ارز دیجیتال خوشنام می‌درخشد.

صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو یکی از صرافی‌های تخصصی و جوانی است که نامش این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است. صرافی‌ای که انواع رمزارزهای معتبر را در دل خود جای داده است، در عرض چند ثانیه معامله‌هایتان را انجام می‌دهد و به پشتیبانی آنی، ۲۴ ساعته و خوش‌برخوردش معروف شده است. اما چرا کاربران از این صرافی خوشنام شکایت دارند و ماجرا از چه قرار است؟ اگر شما هم کنجکاو شده‌اید تا اصل ماجرا را بدانید، با ما همراه باشید.

صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو، یک صرافی و ده‌ها ویژگی طلایی!

همه ما پیش از اینکه بخواهیم به یک صرافی ارز دیجیتال اعتماد کنیم و دارایی‌های خود را از طریق آن معامله کنیم، می‌خواهیم امکانات آن را بیشتر بشناسیم. آیا این صرافی معتبر است؟ اگر بخواهیم برداشت وجه انجام دهیم، این امکان را به سادگی برایمان فراهم می‌کند؟ آیا مراحل احراز هویتش با طی کردن هفت خان رستم برابری می‌کند یا اینکه در کوتاه‌ترین زمان امکان انجام معاملات مالی را در اختیارمان می‌گذارد؟

صرافی اکسبیتو از آن دست صرافی‌هایی است که تمامی قابلیت‌های فوق را یکجا دارد. علاوه بر آن، ارزهای دیجیتال معتبر دنیا را نیز برای معامله در اختیارتان قرار می‌دهد. دقیقاً به همین دلیل است که کاربران از این صرافی شکایت دارند که ارزهای بیشتری را اضافه کند و روز به روز به امکانات خوبش بیفزاید. در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی آشنا می‌شویم.

خرید و فروش انواع رمزارزها با تنوعی کم‌نظیر

جالب است بدانید که صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو فرصت معامله بیش از 30 رمزارز را بر روی شبکه اصلی هر ارز برای کاربران ایجاد کرده است. با ثبت نام در این صرافی به سادگی می‌توانید از طریق لیست ارز دیجیتال، ارز مورد نظر خود را طبق تحلیلی که انجام داده‌اید، بخرید، بفروشید یا نگه دارید.

از آن گذشته، اکسبیتو به عنوان یک صرافی با کارمزد پایین شناخته شده است. معنایش این است که لازم نیست نگران کارمزدهای بالا باشید و کافی است با خیال راحت روی معاملات خود تمرکز کنید.

کیف پول امن اکسبیتو با بالاترین امنیت

یک صرافی ارز دیجیتال خوب، کیف پولی امن و اختصاصی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. کیف پولی کاملاً رایگان که در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان نگهداری ارزهای مختلف بر بستر بلاک چین و همچنین برداشت ریالی را برایتان فراهم می‌کند. با صرافی اکسبیتو می‌توانید ارزهای دیجیتال معتبر را خریداری و در کیف پول امن خود نگه دارید. خیالتان از بابت امنیت این کیف پول راحت باشد، چرا که کیف پولتان با فعال‌سازی دو مرحله‌ای محافظت شده و طراحی آن نیز حاصل سال‌ها تلاش تیم جوان و متخصص کشورمان بوده است.

بازارهای معاملاتی حرفه‌ای حتی در روزهای تعطیل

برای یک تریدر حرفه‌ای، هیچ چیزی بهتر از این نیست که در هر ساعت از شبانه‌روز و در هفت روز هفته بتواند معاملات مختلفی را انجام دهد و سود مستمری را تجربه کند. دقیقاً به همین دلیل است که ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال برای معامله گران موفق ضروری است. جالب است بدانید که اکسبیتو دو نوع بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد: بازارهای اکسبیتو و بازارهای جهانی.

در بازار داخلی می‌توانید خرید تتر که معادل یک دلار امریکاست را انجام دهید و در بازارهای جهانی نیز می‌توانید تترهای خود را به رمزارزهای مختلف تبدیل کنید.

تبدیل سریع دارایی‌ها در عرض چند ثانیه

یکی از بهترین ویژگی‌های هر صرافی ارز دیجیتال موفق این است که امکان انجام معاملات سریع را برای کاربرانش فراهم کند. خوشبختانه اکسبیتو فکر اینجا را هم کرده و بخشی از پلتفرم خود را به تبدیل سریع ارزهای دیجیتال اختصاص داده است. کافی است چارت قیمتی لیست ارز دیجیتال مورد نظرتان را بررسی کنید و هر زمان شرایط را مناسب دیدید، بدون معطلی معامله خود را باز کنید. اکسبیتو یک صرافی با کارمزد پایین است، پس نگران زیاد شدن کارمزد معاملات خود نیز نباشید.

فرصت کسب درآمد با دعوت از دوستان و آشنایان

دنیای ارزهای دیجیتال معتبر آن‌قدر متنوع است و فرصت‌های عالی برای کسب درآمد دارد که حتی بدون معامله‌گری هم می‌توانید از آن سود ببرید. یکی از روش‌های محبوبی که به کمک آن می‌توانید از طریق صرافی ارز دیجیتال درآمد کسب کنید، دعوت از دوستان و آشنایانتان است.

با ثبت نام در صرافی اکسبیتو، یک لینک دعوت اختصاصی در اختیارتان قرار می‌گیرد. کافی است این لینک را در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهید تا آن‌ها هم بتوانند ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، هر موقع دوستان شما معامله‌ای باز کنند، بخشی از کارمزد صرافی به عنوان هدیه به شما تعلق می‌گیرد و از این طریق نیز می‌توانید به کسب درآمد بپردازید.

ابزارهای تحلیلی به‌روز مخصوص حرفه‌ای‌ها

در صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو می‌توانید چارت معروف‌ترین رمزارزهای دنیا مانند بیت کوین و اتریوم را مشاهده و با ابزارهای روز دنیا آن را تحلیل کنید. با روش پرایس اکشن جلو می‌روید یا ایچیموکو؟ شاید هم دوست داشته باشید چند اندیکاتور کاربردی روی چارت بیندازید یا رفتار قیمت را از گذشته تا کنون بررسی کنید؟ هر چه را که بخواهید، خوشبختانه می‌توانید به صورت کاملاً رایگان در اختیار داشته باشید و بهترین تحلیل را انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته و فوری

یکی از رازهای موفقیت صرافی‌های موفق، پشتیبانی قوی آن‌ها از مشتریان است. اگر هنگام استفاده از خدمات پلتفرم اکسبیتو با هر نوع سؤالی رو به رو شدید، کافی است پیام خود را به پشتیبان برسانید و در کوتاه‌ترین زمان جواب بگیرید. صرافی اکسبیتو شرایطی را فراهم کرده است تا معامله‌گران حرفه‌ای بتوانند تمام تمرکز خود را روی خرید ارز دیجیتال یا فروش آن قرار دهند و نگران مسائل جانبی نباشند. پس با خیال راحت می‌توانید معاملات خود را مدیریت کنید و حتی در روزهای تعطیل نیز از خدمات پشتیبانی سایت بهره‌مند شوید.

چگونه در صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو ثبت نام کنیم؟

اگر شما هم می‌خواهید از قافله جای نمانید و در معاملات رمزارزها حرفی برای گفتن داشته باشید، اولین قدم این است که ثبت نام خود را در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر تکمیل کنید. با تکمیل ثبت نام خود در صرافی اکسبیتو می‌توانید از انواع امکانات کم‌نظیری که برایتان توضیح دادیم، در کمتر از چند دقیقه بهره‌مند شوید. می‌توانید از خرید ارز دیجیتال تتر و حفظ سرمایه‌تان نیز لذت ببرید.

برای ثبت نام کاملاً رایگان در این صرافی با کارمزد پایین، کافی است به سایت پلتفرم اکسبیتو مراجعه کنید و پروسه احراز هویت را در کوتاه‌ترین زمان سپری کنید. فراموش نکنید که هرگاه سؤال یا نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید از طریق تیکت، گفتگوی آنلاین، ایمیل یا به صورت تلفنی در هر ساعت از شبانه‌روز با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و از راهنمایی‌های لازم بهره‌مند شوید.

امیدواریم سالی پُرسود و سرشار از موفقیتی را در پیش داشته باشید. شما شایسته بهترین‌ها هستید.

 

کدخبر: 885246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟