قیمت سیمان غرب آسیا در alomaterial

 

در تعیین قیمت سیمان غرب آسیا هم باید هزینه‌های مختلفی در نظر گرفته شوند. قیمت منابع انرژی شامل برق و گاز، از مهم‌ترین عوامل در تعیین هزینه تولید، به حساب می‌آیند. فاکتورهای محیطی هم می‌توانند قیمت سیمان غرب آسیا را به‌طور محسوسی، دستخوش تغییر کنند. تعداد واسطه‌ها یکی از این عوامل است. شما برای خرید از سیمان غرب آسیا، می‌توانید الومتریال را در نظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی الومتریال، به عنوان تأمین‌کننده و عرضه‌کننده انواع مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت، در تهیه انواع مصالح ساختمانی از تمام کارخانجات، شما را همراهی می‌کند.

سیمان غرب آسیا

این کارخانه یکی از معتبرترین تولیدکنندگان سیمان به حساب می‌آید. در استان خراسان رضوی واقع شده و ظرفیت بالایی دارد. سیمان غرب آسیا به صورت فله و کیسه‌ای به فروش می‌رسد. از این رو، بسته به حجم مورد نیاز، می‌توانید برای خرید از این کارخانه اقدام کنید.

همانطور که گفته شد قیمت سیمان غرب آسیا به عوامل متعددی بستگی دارد. هزینه منابع انرژی شامل گاز و برق، قیمت ارز، قیمت مواد اولیه، دستمزد کارگران و هزینه حمل و نقل، از فاکتورهای مؤثر در این زمینه هستند. تغییر در هر یک از این شاخصه‌ها، می‌تواند قیمت را تغییر دهد. بنابراین بهتر است قبل از اقدام برای خرید، قیمت را در وبسایت alomaterial جست‌وجو کنید.

بخشی از قیمت روز سیمان(پاکتی و فله)، به واسطه‌ها مربوط است. هر چه تعداد واسطه‌ها کمتر باشد، قیمت تمام شده برای مصرف‌کننده، باصرفه‌تر خواهد بود. در بعضی موارد، خرید مستقیم از درب کارخانه، تخفیف‌های ویژه‌ای به همراه دارد. البته با این شرط که حجم بالایی را سفارش دهید.

سیمان(پاکتی و فله)

 محصولات غرب آسیا

در حال حاضر، کارخانه سیمان غرب آسیا به تولید انواع سیمان با کیفیت‌های مختلف می‌پردازد. در ادامه به معرفی محصولات این کارخانه می‌پردازیم. تمامی این محصولات در فروشگاه‌های معتبر، به‌صورت آنلاین و حضوری، به فروش می‌رسند.

سیمان پرتلند ۴۲۵-۱

اگر به دنبال محصولی با کیفیت برای تولید قطعات و سازه‌های پیش ساخته هستید، سیمان پرتلند ۴۲۵-۱ غرب آسیا گزینه مناسبی است. این نوع محصول، قابلیت قالب برداری سریعی دارد و در طول ۲۸ روز، مقاومت فشاری ۵۰۰ نشان می‌دهد. این نوع را می‌توان نوعی پرتلند ۲ با خاصیت ضدسولفات متوسط دانست.

سیمان پرتلند نوع ۲

پرتلند نوع ۲ غرب آسیا همان سیمان معمولی است. ترکیب شیمیایی این نوع به‌گونه‌ای است که برای بتن‌ریزی به کار می‌رود. پرتلند غرب آسیا تیپ ۲ از خاصیت مقاومت در برابر سولفات (با قدرت متوسط) برخوردار است.

سیمان پرتلند نوع ۳

یکی از محصولات غرب آسیا، پرتلند نوع ۳ است که مقاومت رو به بالا دارد. مقاومت فشاری یک روزه این نوع سیمان به ۱۸۰ کیلوگرم بر مترمربع هم می‌رسد. عمده موارد استفاده از این نوع محصول، برای سازه‌هایی در محیط‌های سردسیر است. قیمت پرتلند نوع ۳ نسبت به سیمان غرب آسیا تیپ ۲ بیشتر است.

سیمان پرتلند نوع ۵

گاهی لازم است در یک محیط خاص، از محصولی با مقاومت بالا، در برابر مواد خورنده (سولفات ها)، استفاده شود. پرتلند نوع ۵ برای این گونه محیط‌ها مناسب است. البته مقاومت فشاری این نوع، نسبت به تیپ ۲ و پرتلند ۴۲۵-۱ کمتر است. با توجه به ویژگی‌های شیمیایی خاص این محصول، قیمت سیمان غرب آسیا با تیپ 5 بیشتر از انواع دیگر خواهد بود.

قیمت سیمان غرب آسیا در الومتریال

قیمت سیمان غرب آسیا در الومتریال

شرکت الومتریال، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت آهن آلات و سیمان و موزاییک است که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی تمام مقاطع، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید. با توجه به اینکه قیمت سیمان غرب آسیا بنا بر نوع، تاریخ انقضا و کیسه‌ای یا فله‌ای بودن، تعیین می‌شود، تعیین قیمت این نوع محصول، از سوی کارخانه و به‌صورت روزانه اعلام می‌شود و خریداران می توانند برای اطلاع از قیمت به روز انواع سیمان به وب سایت این مجموعه مراجعه کنند.

نکته مهم‌تر این که کنسرسیوم الومتریال، انواع سیمان را، به‌صورت مستقیم، از کارخانه خریداری می‌کند. بنابراین قیمت در این فروشگاه، بدون واسطه خواهد بود. در این صورت حتی اگر اختلاف چندانی هم با بازار نداشته باشد، خرید در حجم بالا، قطعاً به نفع مصرف‌کننده یا خریدار خواهد بود.  

 

کدخبر: 887822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟