پنل اس ام اس تبلیغاتی برای تبلیغات هدفمند و موثر

 

در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای پنل اس ام اس تبلیغاتی و همچنین چگونگی داشتن یک طرح تبلیغاتی هدفمند و موثر با استفاده از این پنل‌ها بپردازیم. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

پنل اس ام اس تبلیغاتی چیست؟

تصور کنید که قصد دارید بیزینس خود را به صورت همزمان به چندین هزار نقر از مشتریان بالقوه، معرفی نمایید. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که همه یا اکثر این مخاطبین، پیام تبلیغاتی شما را دریافت کرده باشند. برای رسیدن به این دو هدف، باید از چه روش تبلیغاتی استفاده کنید؟ درست حدس زدید: سرویس اس ام اس تبلیغاتی.

پنل پیامکی یا همان پنل اس ام اس تبلیغاتی یک روش ارسال انبوه پیامک است که در آن، یک متن یا پیام تبلیغاتی برای تعداد زیادی از شماره‌های همراه، فرستاده خواهد شد.

اس ام اس تبلیغاتی

به عنوان مثال یک آژانس هواپیمایی می‌تواند قیمت تورهای جزیره کیش خود را از طریق پیامک تبلیغاتی، به اطلاع یک پایگاه داده بزرگ از شماره تلفن‌های همراه برساند. این شماره‌ها می‌توانند به صورت تصادفی، بر اساس پیش شماره، بر اساس مشاغل و ... انتخاب شوند.

پنل پیامکی به صورت مستقیم توسط اداره مخابرات به افراد حقیقی و حقوقی عرضه نمی‌شود. بلکه این شرکت‌های همراه اول و ایرانسل به عنوان دو اپراتور اصلی تلفن همراه هستند که این پنل‌ها را فقط به مجموعه‌های حقوقی واگذار می‌نمایند. در نهایت این شرکت‌ها مانند تابان اس ام اس می‌توانند سرویس‌های مختلف پیامی تبلیغاتی را به کسب و کارهای بزرگ و کوچک و حتی افراد حقیقی عرضه نمایند.

چرا پنل اس ام اس تبلیغاتی یک تبلیغات هدفمند است؟

اولین پاسخی که می‌توان به این سوال داد این است که در حال حاضر، تقریبا همه افراد جامعه که قدرت خرید دارند (مشتریان بالقوه)، از تلفن همراه خود به صورت روزانه استفاده می‌کنند. بنابراین تبلیغاتی که بر اساس این دستگاه صورت بگیرد، قطعا می‌تواند سوددهی بسیار بالایی داشته باشد.

از طرفی دیگر، کمتر فردی نوتیفیکیشن‌های دریافت پیامک خود را غیر فعال می‌کند. بنابراین اس ام اس بلافاصله روی صفحه نمایش تلفن همراه ظاهر می‌شود. به این ترتیب مخاطب حداقل برای یک بار هم که شده، پیامک تبلیغاتی را مشاهده می‌کند.

پس وقتی از پنل اس ام اس تبلیغاتی صحبت می‌کنیم، در حقیقت یک پایگاه داده عظیم و توانمند را به عنوان جامعه هدف خود در نظر می‌گیریم. مقرون به صرفه بودن تبلیغات پیامکی را هم می‌توان به عنوان دلیل دیگر برای هدفمند و سودمند بودن پنل پیامکی، در نظر گرفت.

سرعت بالای این روش تبلیغاتی را هم نباید فراموش کرد. در نظر داشته باشید که با فعال کردن یک پنل پیامکی، شما بدون واسطه و به صورت کاملا مستقیم و البته در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می‌توانید خدمات خود را به افراد زیادی از جامعه، معرفی نمایید.

قابلیت‌های مهم پنل اس ام اس تبلیغاتی کدامند؟

در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل پیامک تبلیغاتی آشنا کنیم. شاید در اولین نگاه، باید به پایگاه داده‌ متنوع این پنل اشاره کنیم. شما با ثبت نام در یک سامانه حرفه‌ای می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از شماره تلفن‌های همراه از سراسر کشور و از همه اپراتورها، دسترسی داشته و خدمات خود را به صورت لحظه‌ای و با کمترین هزینه، به آن‌ها عرضه نمایید.

شما می‌توانید جامعه هدف تبلیغاتی خود را بر اساس سن و جنسیت افراد انتخاب کنید. این موضوع زمانی کاربرد دارد که کسب و کار شما به صورت انحصاری، به گروه سنی خاص یا جنسیت افراد وابسته باشد. به عنوان مثال، برای یک بیزینس در حوزه لوازم آرایشی، بهتر است که پیامک خود را فقط برای بانوان ارسال کنید؛ در حالی که ریش تراش را باید فقط در میان آقایان تبلیغ نمایید.

پیامک‌ انبوه تبلیغاتی

اگر کسب و کار شما به یک موقعیت مکانی خاص وابسته باشد، باید از امکان ارسال پیامک‌ انبوه تبلیغاتی بر اساس محل زندگی مخاطبین استفاده کنید. به عنوان مثال، یک شیرینی فروشی در شهر اصفهان، نباید پیامک‌ تبلیغاتی خود را برای ساکنین شهر مشهد ارسال نماید!

جالب است بدانید که امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر اساس شغل افراد هم در پنل‌های پیامکی حرفه‌ای از قبیل تابان اس ام اس وجود دارد. بدیهی است که این گزینه هم برای بیزینس‌هایی مفید خواهد بود که صرفا خدمات خود را به برخی از اصناف و مشاغل عرضه می‌کنند.

با بررسی همه این قابلیت‌ها می‌توان یک بار دیگر به این حقیقت رسید که برای یک تبلیغات هدفمند و موثر، کمتر روشی را پیدا خواهید کرد که بتواند توان رقابت با پنل پیامکی مخابرات را داشته باشد.

کاربردهای پنل پیامکی مخابرات کدامند؟

با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه این قضیه خواهید شد که در حال حاضر، شمار زیادی از سامانه‌های پیامکی وجود دارند که شما می‌توانید یک مورد را از میان آن‌ها انتخاب نمایید. اما یک سوال مهم این است که این سامانه‌ها علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی، چه امکانات دیگری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؟

برای تعامل بهتر با مشتریان، می‌توانید تاریخ تولد، تاریخ ازدواج و ... را از آن‌ها دریافت نموده و از طریق پنل پیامکی، برایشان پیام تبریک ارسال کنید. علاوه بر این، می‌توانید خودتان یک پایگاه داده از شماره مشتریان تنظیم کرده و یک پیشنهاد ویژه برای همه آن‌ها ارسال نمایید.

شما با خرید پنل اس ام اس از مخابرات می توانید از امکان ارسال کد فعال‌سازی یا رمز یکبار مصرف برای ورود به سایت یا ثبت نام، ارسال کد قرعه کشی، ارسال شماره فاکتور خرید، امکان درج نظر بعد از هر خرید و ... استفاده نمایید.

سخن پایانی

اگر به دنبال بهترین و سریع‌ترین روش برای تبلیغات بیزینس خود هستید، ما به شما روش هدفمند و موثر اس ام اس تبلیغاتی را پیشنهاد می‌کنیم. در پایان آرزومندیم که مطالب بررسی شده در این مقاله، توانسته باشد دید روشن و بهتری نسبت به این روش حرفه‌ای و سودمند را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد.

 

کدخبر: 888420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟