گزارش جامع فعالیت‌های تیپاکس در سال 1400 منتشر شد

 

امروز تیپاکس با بیش از 1000 نمایندگـی در سراسـر کشـور، در تـلاش است تـا با گسترش شبکه نمایندگان خود، دسترسـی بـه خدمـات ارسـال کالا را بـرای مشـتریان تسـهیل کنـد.

استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و بهره‌گیری از هاب‌های مکانیزه باعث شد تا تیپاکس رکورد جابه‌جایـی ۱۵۰ هـزار بسـته در یـک روز را بشکند و این رکورد جز با استفاده از فناوری‌های روز امکان‌پذیر نبود.

سرویس ارسال یک‌روزه با قیمت ثابت بدون درنظر گرفتن مسافت، ارسال بین‌شهری، درون‌شهری، بین‌الملل، سرویس تی‌بار برای حمل کالاهای سنگین و لاکر هوشمند، در کنار خدمات ویژه شامل بسته‌بندی، جبران خسارت، رهگیری آنلاین و پلتفرم‌های ثبت سفارش آنلاین ای تیپاکس و مای تیپاکس، تنها بخشی از اقدامات تیپاکس در راستای ارائه خدمات به‌روز بوده است.

تیپاکس، ارسال آسان بسته را حق همه مشتریان خود می‌داند و با افتتاح نمایندگی در شهرهای کوچک، حتی با جمعیت زیر 3000 نفر، کوشیده تا تمامی هموطنان مشکلی در ثبت، ارسال و رهگیری بسته‌های خود نداشته باشند.

تیپاکس خود را حامی کسب‌وکارها می‌داند و در همین راستا، سرویس پرداخت در محل و پس‌کرایه را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

لذا تمامی مشتریان تیپاکس می‌توانند هزینه ارسال بسته را به‌صورت پس‌کرایه توسط گیرنده پرداخت کنند. فروشگاه‌های آنلاین نیز با استفاده از سرویس پرداخت در محل می‌توانند هزینه ارسال و مبلغ کالای فروخته شده را هنگام تحویل بسته به گیرنده دریافت کنند.

تیپاکس در سال 1401، گزارش جامعی از فعالیت خود در سال 1400 منتشر کرد که در آن به بیان بخشی از فعالیت‌های خود در دهه 90 و سال 1400 پرداخته است. در گزارش فعالیت‌های تیپاکس سال 1400، مطالبی همچون تعداد و معرفی مشتریان قراردادی، تعداد ارسال بسته در روز، تعداد شکایت‌ها، درگاه‌های فروش، تعداد نمایندگی‌ها و معرفی سرویس‌های تیپاکس شرح داده شده است.

شما می‌توانید با خواندن این گزارش، با تیپاکس، این پست خصوصی 62 ساله بیشتر آشنا شوید.

 

کدخبر: 891406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟