با زرین لینک به مشتریان خود اجازه دهید در هرکجا و هر زمان پرداخت کنند!

 

یکی از ارائه‌دهندگان قدیمی و معتبر درگاه پرداخت در کشور ما، زرین پال است. صاحبان کسب و کار، به ویژه آن‌هایی که به تازگی وارد این حوزه شده‌اند، زرین پال را به خدمات مختلف و متنوع و امکاناتش برای رشد کسب‌وکار می‌شناسند. یکی از امکاناتی که فرایند فروش در فروشگاه‎های آنلاین را خیلی ساده‌تر کرده، «زرین لینک» است که در این مطلب آن را بررسی می‌‎کنیم.

زرین لینک چیست؟

در سال‌های اخیر، کسب‌وکارها و فروشگاه‌های زیادی فروششان را به شبکه‌های اجتماعی منتقل کردند. این پلتفرم‌ها هم نقش یک نمایشگاه سریع و مفید برای دیدن محصولات و خدمات را دارند و هم می‌شود از طریقشان با خریداران ارتباط مستقیم برقرار کرد. یکی از چالش‎‌های این سیستم فروش، راهنمایی کردن افراد برای پرداخت است. ادمین‌های شبکه‌های اجتماعی در شکل سنتی، نفر به نفر به خریداران شماره کارت می‌دادند و قبض پرداخت را از آن‎ها دریافت می‌کردند. این روش هم خود آن‌ها را به مرور فرسوده می کند و هم باعث می‎شود بعضی از مشتریان در مراحل آخر پشیمان شوند و به کلی خرید نکنند. با زرین لینک، این فرایند سرعت بیشتری می‌گیرد و البته برای هر دو طرف راحت‌تر خواهد شد.

کاربران زرین پال می‌توانند برای هر محصول فیزیکی یا دیجیتالی در فروشگاه خود یک لینک اختصاصی بسازند. این لینک فقط و فقط برای خود آن محصول است و با فرستادنش در شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌ها، خریدار مستقیما به صفحه پرداخت می‌رود و در چند ثانیه خریدش را نهایی می‌کند. این لینک می‌تواند درصد مشتریانی که به دلیل سختی پرداخت از خرید پشیمان می‌‎شوند، کم کند و تعداد تراکنش‌های موفق را بالا ببرد.

تعرفه زرین‌ لینک چقدر است؟

فراموش نکنید که در هر تراکنش با زرین لینک، کارمزد (که از حساب پرداخت‌کننده کم می‌شود) 200 تومان است، اما پذیرندگان جدید در ماه اول عضویتشان در زرین پال، همه سرویس‌ها و خدمات را رایگان و بدون کارمزد دریافت خواهند کرد.

ویژگی‌های کاربردی زرین لینک

اگر می‌خواهید برای کسب‌ و کارتان یک حساب کاربری در زرین پال بسازید، حتما این ویژگی‌های خاص زرین لینک را بشناسید:

قابلیت مدیریت محصول و تراکنش: لینک پرداخت هر محصول، قیمت مشخص و مجزایی دارد و پذیرنده می‎تواند در فروشگاه برای آن یک سقف سفارش تعیین کند.

جمع‌آوری داده‌های کاربردی: صاحبان کسب‌وکاری که زرین لینک دارند، می‎‌توانند اطلاعاتی مثل نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس مشتریان را ببینند و با آن‌ها در ارتباط باشند. از این داده‌ها برای برنامه‌ریزی مارکتینگی هم می‌شود استفاده کرد.

امکان اعلام خرید موفق: بعد از این که خریدار از طریق زرین لینک خریدش را نهایی کرد، می‌توانید یک پیام حاوی تشکر و اعلام خرید یا حتی خرید ناموفق برای او ارسال کنید.

امکان تعریف تخفیف: هر فروشنده می‌تواند در زرین لینک اختصاصی محصول، یک کد تخفیف را روی قیمت نهایی تعریف کند. این امکان برای مناسبت‌ها و حراج‌ها کاربردی است.

انتقال وجه بدون محدودیت: زرین لینک سقف انتقال وجه 50 میلیون تومانی دارد، این یعنی مشتریان برای خرید محصولات با قیمت بالا دیگر لازم نیست به بانک بروند.

امکان مدیریت تراکنش‌ها در پنل: با ایجاد زرین لینک، پنل مدیریتی آن هم در اختیارتان قرار می‌گیرد تا از تمام تراکنش‌ها گزارش‌های کاربردی بگیرید. تاریخ، مبالغ، نام پرداخت‌کنندگان، محصول و... همه در پنل قابل دیدن هستند.

انواع زرین لینک

از این لینک‎‌های اختصاصی، می‌توانید برای ارتقا درگاه پرداخت اینترنتی خودتان بهره ببرید. کاربران زرین پال یکی از این دو شکل کاربرد را انتخاب می‎کنند:

لینک پرداخت محصول: هر محصول یک قیمت مجزا (و در صورت تمایل کد تخفیف) دارد که مشتری با ورود به لینک آن می‌تواند پرداختش کند. حتی می‌توانید یک توضیح کوتاه در این لینک قرار بدهید تا اطلاعاتی به مشتری درمورد آن محصول بدهد.

لینک پرداخت شخصی: این لینک‌ها برای پرداخت و رد و بدل کردن پول بین اشخاص کاربرد دارند. با فرستادن لینک پرداختتان به افرادی که به شما بدهی دارند، می‌توانید مستقیم و تنها در چند ثانیه طلب خود را دریافت کنید. در این مدل لینک پرداخت خریدار می تواند مبلغ نهایی را خودش وارد کرده و پرداخت را انجام دهد.

چه کسب‌ و کارهایی می‌توانند از زرین لینک بهره ببرند

  • فروشگاه‌های آنلاین
  • کسب‌وکارهای کوچک بر بستر شبکه‌های اجتماعی
  • ارائه‌دهندگان خدمات به افراد که نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی دارند (مثلا مدرسین خصوصی)
  • بلاگرها
  • خیریه‌ها و قرض‌الحسنه‌های خانگی
  • پزشکان
  • فریلنسرهایی که پول پروژه‌های خود را به صورت آنلاین دریافت می کنند

خدمات و امکانات مختلف زرین پال برای کسب‌ و کارها

پرداخت اینترنتی

زرین پال علاوه بر زرین لینک، امکانات دیگری هم دارد که آن را به بهترین انتخاب برای کسب‌وکارهای نوپا و سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ تبدیل کرده‌اند. با استفاده از این امکانات می‌توانید پرداخت و خرید را برای مشتریان خودتان راحت کنید و کسب ‎وکارتان را ارتقا بدهید. حتی کاربرانی که کسب‌وکار ندارند هم می توانند از خدمات زرین پال استفاده کنند. چند مورد از این خدمات و امکانات را با هم بشناسیم:

دریافت شماره شبا: با عضویت در زرین پال، می‌توانید شماره کارت یا شماره حساب هر کدام از بانک‌های کشور را به شماره شبا تبدیل کنند و راحت‌تر پول انتقال بدهید. در بسیاری از تراکنش‌های رسمی، پایه انتقال پول شباست نه شماره کارت و حساب.

تسویه حساب سریع: مبلغ پرداختی در هر تراکنش، حداکثر یک روز پس از انجام آن تا ساعت 17 به حساب پذیرنده واریز خواهد شد.

تسویه حساب آنی: واریز لحظه‌ای مبلغ تراکنش از جمله امکانات منحصر به فرد زرین‌پال است.

مسیردهی هوشمند: زرین پال خریدار را به آن درگاه ِ پرداختی راهنمایی می‌کند که بیشترین امکان موفقیت تراکنش را دارد. با استفاده از این قابلیت، در عرض چند ثانیه و به صورت هوشمند خریدار وارد آن درگاهی می‌شود که بالاترین درصد موفقیت را دارد.

تنوع و کاربرد افزونه‌ها: شما برای اضافه کردن درگاه پرداخت اینترنتی به وب‎سایت فروشگاهی یا خدماتی خودتان، نیاز به افزونه و مقداری دانش فنی دارید. زرین پال متنوع‌ترین افزونه‌ها را به همراه آموزش اتصالشان در اختیار پذیرندگان می‎‌گذارد تا بتوانند به راحتی صاحب درگاه شوند. همچنین این فرایند پشتیبانی فنی دارد تا بتوانید پاسخ سوالات خودتان را بگیرید.

امکان استرداد وجه: شما می‎‌توانید بدون دریافت اطلاعات بانکی خریدارانتان، به سادگی و از طریق پنل کاربری زرین پال وجهی که به شما داده‌اند را به حسابشان برگردانید. این استرداد وجه به همان حساب بانکی مورد استفاده در پرداخت صورت می‌گیرد و می‌تواند بخشی از پول یا کل آن باشد.

پشتیبانی 24 ساعته: بر خلاف بسیاری از تامین‌کنندگان درگاه پرداخت اینترنتی، پشتیبانی در زرین پال بیست و چهار ساعته است. اگر پذیرنده درگاه هستید و سوال یا چالشی دارید، هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکلتان را حل کنید.

چنانچه متقاضی دریافت درگاه پرداخت هستید یا قصد دارید متناسب با نیاز کسب و کارتان، از سرویس‌های و امکانات زرین پال بهره‌مند شوید،می‌توانید به وب سایت زرین پال(zarinpal.com) مراجعه کنید.با استفاده از زرین پال خیال مشتریان خود را از یک خرید امن و سریع راحت کنید.

 

کدخبر: 891467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟