راهنمای خرید شارژر باتری قلمی

 

هنگام خرید بهترین شارژر باتری هوشمند، بدون شک تعداد زیادی گزینه در دسترس شماست. شما گزینه های مختلفی را پیش روی خود خواهید داشت که هر کدام دارای مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی ها هستند که هر کدام نوع، قیمت و کارایی متفاوتی دارند. با این حال، کدام مدل شارژر باتری قلمی برای شما ایده آل است؟ جه پاسخ به این سوال با ما همراه شوید.

شارژر باتری قلمی چیست؟

باتری شارژی به طور مداوم توسط یک شارژر باتری قابل حمل شارژ می شود که با شارژ کامل باتری ها، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. برای جلوگیری از شارژ بیش از حد باتری ها در حالت روشن بودن دستگاه برای مدت زمان طولانی، متوسط جریان شارژ باتری های قلمی باید بین 120 تا 150 میلی آمپر باشد. معمولاً این شارژرها دارای نشانگر LED برای نشان دادن شارژ شدن باتری ها هستند، اما از آنجایی که این نشانگرها پس از شارژ کامل باتری تغییر نمی کنند، باید ظرفیت باتری را بر آن عدد تقسیم کنید تا زمان شارژ را مشخص کنید.

خرید بهترین شارژر باتری قلمی در بازار

با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار، ما لیستی از چند شارژر برند Varta را به همراه اطلاعاتی در مورد مدت زمان شارژ باتری قلمی و نحوه استفاده از آن ها را جهت کمک به انتخاب هر چه بهتر شما  تهیه کرده ایم.

شارژر باتری مدل Mini وارتا

یکی از ساده ترین و کاربردی ترین شارژرهای وارتا، شارژر مینی وارتا ساخت آلمان است. هنگامی که به شارژر نیاز دارید، همیشه می توانید به شارژر باتری Mini Charger اعتماد کنید. کیفیت و ایمنی بالا توسط این شارژر باتری Varta تضمین شده است. این شارژر باتری یک همراه خوب روزانه است زیرا می تواند همزمان دو باتری قلمی و نیم قلمی قابل شارژ را شارژ کند.

شارژر باتری  LCD Smart Charger plus وارتا

یک دستگاه بسیار باکیفیت و مفید، شارژر هوشمند وارتا ال سی دی است که می تواند چهار باتری قلمی یا چهار باتری قابل شارژ نیم قلمی (NiMH) را به طور همزمان شارژ کند. این محصول اولین در نوع خود است که هر چهار باتری را می تواند تنها در یک ساعت و نیم شارژ کند.

شارژر باتری LCD Charger وارتا

یکی از بهترین و قدرتمندترین شارژرهای باتری موجود برای شارژ باتری های قابل شارژ قلمی و نیم قلمی با استفاده از فناوری نیکل متال هیدرید (NiMH) شارژر ال سی دی Varta ساخت آلمان است. 4 تنظیمات روی این شارژر وجود دارد که می تواند 2 یا 4 باتری را به طور همزمان شارژ کند. باتری ها با این دستگاه به طور متوسط در 2 ساعت شارژ می شوند، با این حال ممکن است بسته به اندازه باتری ها تفاوت قابل توجهی داشته باشد. میزان شارژ هر باتری نیز روی صفحه LCD این شارژر نشان داده شده است.

ویژگی های شارژر هوشمند باتری قلمی

سرعت شارژ عامل اصلی تمایز یک شارژر باتری هوشمند نیم قلمی یا قلمی از دیگری است. شارژرهای سک شبه، شارژرهای کندتر و ارزان‌تری هستند که 6 تا 9 ساعت طول می‌کشد تا مجموعه‌ای از باتری‌های قلمی قابل شارژ را شارژ کنند و در مقابل شارژرهای سریع با سرعت قابل توجهی بیشتر کار می کنند و زمان شارژ باتری از 4 ساعت به حدود یک ساعت کاهش می یابد. برای کنترل ولتاژ و اطمینان از اینکه باتری ها بیش از حد بار نمی شوند یا بیش از حد گرم نمی شوند، به فناوری بیشتری نیاز است. به همین دلیل این دسته از شارژرها گران تر نیز هستند.

دستگاه شارژر باتری

هنگام مقایسه شارژرهای باتری قلمی هوشمند، به زمان مورد نیاز ذکر شده جهت شارژ باتری ها نیز توجه کنید، چرا که ممکن است فقط مربوط به اندازه و ظرفیت خاصی از باتری باشد. طراحی و روش تغذیه شارژر نیز از دیگر عواملی است که باید در نظر بگیرید.

کدام برند شارژر جهت خرید بهتر است؟

یکی از معتبرترین برندهای جهان، برند وارتا آلمان است که شارژرهای حرفه ای قابل اعتماد و با کیفیتی را تولید می کند. عوامل متعددی به نفع این شرکت وجود دارد که شما را به خرید کالاهای این برند ترغیب می کند.

بسیاری از کارخانه‌ها شارژر باتری تولید می‌کنند، همانطور که می‌دانید اگر بازار را نگاه کرده باشید، اما همه آنها کیفیت و گزینه‌های ذکر شده در بالا را ندارند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا شارژرهای وارتا از رقبای خود بهتر عمل می کنند. مدارهای هوشمند توسط تمام شارژرهای وارتا برای شناسایی خودکار باتری و استفاده از بهترین جریان شارژ برای هر باری یکی از دلایل انتخاب و خرید شارژرهای وارتا است.

شارژرهای هوشمند وارتا، سریعترین شارژ را برای شما فراهم  کرده و در عین حال عمر باتری شما را افزایش می دهد. شارژرهای هوشمند وارتا دارای ویژگی هایی هستند که باتری شما را در هر مرحله از شارژ تنظیم می کند، از جمله زمان شارژ خودکار، تشخیص قطبیت معکوس و جلوگیری از اتصال کوتاه.

برترین فروشنده تخصصی انواع شارژر باتری قلمی

تنها محل خرید و فروش پرطرفدارترین شارژرهای برند وارتا آلمان فروشگاه اینترنتی آنارام می باشد. این شرکت به دلیل تعهد خود به ارائه محصولات برتر و متمایز به سرعت در بین مشتریان و رقبای خود شهرت یافه است و علاوه بر ارائه انواع شارژ هوشمند، محصولاتی چون انواع باتری قلمی، نیم قلمی، انواع باتری شارژی، باتریhttps://anaram.shop/category/battery/9volt/ کتابی ، سکه ای و باتری هایی خاص چون انواع باتری سمعک را به مشتریان خود عرضه میکند.

جهت سفارش انواع باتری شارژی و شارژرهای هوشمند وارتا آلمان می‌توانید با شماره 02187185450 یا با مراجعه به وب سایت ما به آدرس https://anaram.shop خرید خود را ثبت کنید.

 

 

 

کدخبر: 900363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟