محصولات برند آیوا ژاپن کیفیت مناسبی دارند؟ + معرفی محصولات Aiwa

 

محصولات برند آیوا ابتدا به صورت پخش کننده موسیقی وارد ایران شدند و کیفیت بسیار بالای آن‌ها، سبب محبوبیت آن شد.

با گذشت زمان و در اوج محبوبیت ناگهان برند آیوا از ایران خارج شد و حسرتی بزرگ بر دل طرفداران ایرانی‌اش به جای گذاشت. اما در چند سال اخیر مجددا برند Aiwa Japan به بازار ایران روانه شد و این دفعه با محصولاتی بسیار باکیفیت توانست بازار ایران را در دست گیرد. در حال حاضر تلویزیون آیوا و اسپیکر آیوا در بازار ایران عرضه خواهد شد و مجددا محبوبیت خاصی را کسب کرده است. در ادامه با محصولات Aiwa Japan بیشتر آشنا خواهیم شد.

محصولات آیوا در کدام کشور تولید می‌شوند؟

قبل از معرفی محصولات این برند محبوب، ابتدا به سراغ کشور تولید کننده آن خواهیم رفت. همانطور که از نام این محصول پیداست، محصولات برند آیوا ژاپن ابتدا در کشور ژاپن تولید و روانه بازار می‌شدند. با گذشت زمان و غیبت چند ساله برند آیوا، کارخانه Aiwa به کشور تایوان منتقل شد که آدرس کارخانه در سایت رسمی Aiwa Japan درج شده است.

محصولات آیوا که در بازار ایران عرضه می‌شوند با عنوان ساخت ایران و برخی با عنوان Made in P.R.C عرضه خواهند شد. در حال حاضر تلویزیون آیوا و اسپیکر آیوا در کشور ایران تولید شده و برخی از مدل‌ها ساخت کشور چین هستند. محصولات برند آیوا ژاپن در ایران توسط شرکت معتبر و نام آشنای گاندو سرویس تولید و عرضه می‌گردد. لازم به ذکر است که روی بسته بندی محصولات Aiwa عنوان Design by Japan و Japan technology درج شده است که مهر تاییدی بر کیفیت بالا و حفظ اصالت این برند خوش آوازه است.

آیوا چه محصولاتی را در ایران عرضه می‌کند؟

آیوا

اما پس از آشنایی کلی با شرکت آیوا، به سراغ معرفی محصولات برند آیوا ژاپن خواهیم رفت. همانطور که می‌دانید این کمپانی محبوب محصولاتش را در زمینه پخش کننده صوتی روانه بازار ایران می‌کرد. اما با گذشت زمان و بازگشت مجدد به بازار ایران، این کمپانی تصمیم گرفت که محصولات نظیر تلویزیون آیوا و اسپیکر آیوا روانه بازار ایران کند. این شرکت با تولید مدل‌های مختلف از این دو محصول تبدیل به یکی از برندهای مطرح در حوزه صوتی و تصویری شد که در حال حاضر سهم زیادی از فروش بازار را در دست گرفته است. در ادامه ابتدا با تلویزیون آیوا آشنا شده و سپس به سراغ اسپیکر Aiwa خواهیم رفت.

تلویزیون آیوا ژاپن

همانطور که در بخش‌های ابتدایی این محتوا مطالعه کردید، برند خوش آوازه آیوا توانسته محبوبیت زیادی را در بازار ایران کسب کند که این محبوبیت به علت کیفیت و تنوع بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش در سراسر ایران به دست آمده است. در حال حاضر شرکت تولید کننده محصولات برند آیوا در ایران، تلویزیون Aiwa را در سایزهای مختلف (32 اینچ تا 85 اینچ) روانه بازار می‌کند. تلویزیون‌های این کمپانی از سایز 43 اینچ به بالا هوشمند بوده و دارای آخرین نسخه اندروید (اندروید 11) هستند. شرکت آیوا برای افزایش کیفیت تلویزیون‌هایش، از پنل QLED استفاده کرده و کیفیت آن‌ها 4K Ultra HD است. نوع پنل این محصولات IPS بوده که وضوح تصویر بالاتری داشته و طول عمر آن بیشتر است. سایز 50 و 55 اینچ تلویزیون آیوا جزو پرفروش‌ترین‌ها است. شرکت گاندوسرویس تلویزیون آیوا را به مدت 18 ماه گارانتی کرده و تا 10 سال خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان عرضه می‌کند. همچنین فراموش نکنید که تلویزیون‌های سایز 50 اینچ به بالا دارای یک عدد ایر موس (موس جادویی) به صورت هدیه در بسته بندی هستند.

اسپیکر آیوا ژاپن

اما پس از تلویزیون، یکی دیگر از محصولات با کیفیت این کمپانی، اسپیکر آیوا است. در حال حاضر اسپیکر Aiwa جزو پرفروش‌ترین محصولات برند آیوا ژاپن بوده و کیفیت بسیار مناسبی دارد. این کمپانی در حال حاضر بیش از 5 مدل اسپیکر شارژی روانه بازار کرده و به تازگی یک عدد اسپیکر جفت تولید کرده است. این محصول که نام آن اسپیکر آیوا 2100 پرو است، با 4 ساب ووفر 12 اینچ روانه بازار شدهو کیفیت بسیار مناسبی دارد. تفکیک و بلندی صدای این اسپیکر آیوا بسیار مناسب بوده و جزو یکی از بهترین اسپیکرهای بازار محسوب می‌شود. شرکت گاندوسرویس این محصول را به مدت 12 ماه گارانتی کرده و تا 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریانش عرضه خواهد کرد.

محصولات آیوا ژاپن را از کدام فروشگاه بخریم؟

قطعا تا به اینجای محتوا با محصولات برند آیوا ژاپن آشنا شدید و شما هم مشتاق هستید تا یکی از کالاهای این کمپانی معتبر و خوش اوازه را خریداری کنید. در حال حاضر محصولات Aiwa Japan در فروشگاه‌های بسیاری عرضه خواهد شد. اما اگر به دنبال یک خرید مطمئن با قیمت مناسب هستید، فروشگاه افشین کالا به آدرس afshinkala.ir تمامی محصولات آیوا را با بهترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد. این فروشگاه محصولات این برند را با سود بسیار ناچیز به فروش گذاشته و تمامی محصولات آن را موجود دارد. فقط با مراجعه به فروشگاه اینترنتی افشین کالا می‌توانید مشخصات، عکس و قیمت محصولات را مشاهده کرده و با سایر فروشگاه‌های سطح شهر یا اینترنتی مقایسه کنید. خریدی مطمئن با قیمت مناسب تنها در فروشگاه افشین کالا...! در ضمن می‌توانید به آدرس کرج، گلشهر، خیابان درختی، خیابان حافظ شمالی، نبش خیابان سرو مراجعه کرده یا با شماره 09196017478 – 09357174778 تماس حاصل فرمایید.

افشین کالا

سخن آخر

در این محتوا با محصولات برند آیوا ژاپن آشنا شدید. همانطور که می‌دانید این کمپانی معتبر محصولات باکیفیتی را در زمینه صوتی و تصویری روانه بازار کرده و محبوبیت زیادی را نزد مصرف کنندگان به دست آورده است. تلویزیون آیوا و اسپیکر آیوا جزو باکیفیت‌ترین کالاهای بازار بوده که با توجه به تکنولوژی و کیفیت ساخت، قیمت مناسبی دارند. فراموش نکنید که افشین کالا محصولات برند Aiwa Japan را با بهترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد.

 

کدخبر: 903845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟