تعمیر موبایل آیفون با گارانتی | اپل استور مشهد

 

تعمیر موبایل آیفون | تعمیر گوشی اپل | تعمیر گوشی آیفون

تعمیر موبایل آیفون، شامل عیب یابی این دستگاه، تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده و اقدامات نرم افزاری است که در نهایت ، منجر به رفع ایرادات عملکردی گوشی می شوند.

اگر گوشی اپل شما مثل روز اول کار نمی کند و دچار مشکل در بخش های مختلف شده است، پیشنهاد می کنیم برای رهایی از مشکلات آن، حتما با نمایندگی تعمیر آیفون تماس بگیرید. در این مرکز کارشناسان ما فعالیت می کنند و پاسخگوی شما عزیزان می باشند. چنانچه در گوشی آیفون خود مشکل یا ایرادی را مشاهده کردید، مرکز تخصصی تعمیر گوشی اپل در مشهد، تا رفع کامل مشکل کنار شماست.

اساسا تعمیرات موبایل فرایند کار راحتی نیست و به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. تعمیرکار باید دانش نرم افزاری و سخت افزاری به روزی در این زمینه داشته باشد تا بتواند مشکلات بخش های مختلف گوشی را به صورت حرفه ای برطرف کند. در غیر این صورت ممکن است با یک اشتباه کوچک ، موبایل شما را برای همیشه از کار بیندازد.

همچنین ما به شما اطمینان می‌دهیم، ارائه‌ی خدمات در مرکز تعمیرات موبایل سیب شرق با بالاترین کیفیت و با استفاده از جدید ترین ابزارالات و قطعات اورجینال انجام می شود.

تعمیرات تخصصی آیفون در مشهد

تعمیر گوشی آیفون

تعمیرات سیب شرق شامل چه مواردی است:

  • تعمیر و تعویض باتری گوشی آیفون
  • تعویض در پشت آیفون
  • تعمیر تاچ و ال‌سی‌دی آیفون
  • رفع مشکل ویبره‌ی آیفون
  •  تعویض ال سی دی گوشی آیفون
  • تعمیر گوشی آب‌ خورده‌ آیفون
  • تعویض گلس آیفون
  • رفع مشکل پرش صفحه نمایش آیفون
  • رفع مشکل صدای اسپیکر آیفون
  •  تعویض هارد گوشی آیفون
  • تعمیر فیس آیدی
  • رفع مشکل هنگ کردن و ریست کردن آیفون
  • تعمیر سی پی یو به صورت تخصصی

شرکت های معتبر تعمیرات موبایل مشهد

شرکت های زیادی در مشهد کار تعمیرات تخصصی آیفون را به صورت تخصصی انجام میدهند که عبارتند از : تعمیرات موبایل گاجره، تعمیرات موبایل سیب شرق ، تعمیرات موبایل عزیزی، تعمیرات موبایل پاور، تعمیرات موبایل کاوش تیم، تعمیرات موبایل آیفون دکتر، تعمیرات موبایل موبایل آباد، تعمیرات موبایل سخی فر

شرکت تعمیرات موبایل سیب شرق

سیب شرق با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی آیفون توانسته اعتماد شما مشتریان عزیز  را کسب کند. تعمیرات تخصصی آیفون و سامسونگ و شیائومی در مجموعه سیب شرق انجام می شود. سیب شرق با قطعات اصلی و روکاری سعی دارد که اعتماد شما مشتریان عزیز را بدست آورد. تمامی محصولات دارای اصالت کالا هستند.

در مرکز تعمیرات موبایل خدمات تعمیرات موبایل با تضمین اصالت قطعات و گارانتی تعمیرات توسط تعمیرکاران حرفه ای و ماهر انجام می‌شود. همچنین در صورتی که بعد از تعمیر گوشی و تحویل آن دچار هرگونه مشکلی شدید، می‌توانید از خدمات این شرکت تا زمان حل شدن مشکل به‌صورت رایگان بهره ببرید.

نحوه ارتباط با مجموعه سیب شرق

نحوه ارتباط با شرکت سیب شرق : شما عزیزان می توانید با شماره گیری 91006001-051  داخلی 104 تماس حاصل فرمایید. و یا با شماره 09150976001  ارتباط برقرار کنید.

تعمیرات تخصصی آیفون مشهد

تعویض باتری گوشی آیفون:

یکی از مهم ترین قطعات موبایل که بدون آن هیچ قطعه دیگری کار نمیکند باتری است، در هنگام خرید موبایل حتما به سلامت باتری دقت کنید یا در هنگام تعویض باتری حتما از باتری که سلول های با کیفیتی دارد استفاده کنید. از باتری هایی استفاده کنید که حداقل ۶ ماه گارانتی تعویض داشته باشد. تا خیالتان راحت باشد.

معمولاً عمر باتری‌ها یک تا دو سال است و اگر بعد از این مدت خراب شود، حتماً باید آن را تعویض کرد.

برای تعویض باتری آیفون (تعمیرات موبایل مشهد) ابتدا باید ال سی دی را از شاسی جدا کنیم باز هم خیلی احتیاط کنید چون باز کردن ال سی دی کار دشواری میباشد و فقط تعمیرکاران به آن تسلط دارند سپس با استفاده از حلال چسب یا مقدار کمی تینر، را زیر باتری ریخته و سپس چسب باتری را با پیچ گوشتی گرفته و شروع به کشیدن چسب از زیر باتری میکنیم.

تعویض در پشت آیفون:

برای تعویض درب پشت آیفون از دو روش استفاده می شود.

روش اول: برداشتن در پشت با استفاده از دستگاه لیزر یا cnc  این روش فوق العاده سریع و بینهایت تمیز می باشد در این روش که نهایتا 5 تا 6 ساعت زمان میبرد و در این روش به هیچ عنوان گوشی باز نمی شود. ابتدا گوشی را در قاب مخصوص خود گزاشته تا لیزر در نقاط هدف قرار گیرد سپس گوشی را زیر دستگاه گزاشته و عملیات شروع می شود. پس از از لیزر اگر جایی مانده باشد با استفاده از کاردک مخصوص آن قسمت ها هم کنده میشود سپس در جدید را آماده می کنند. و با استفاده از چسب مخصوص در جدید را گزاشته و سپس گوشی را زیر دستگاه پرس مخصوص میگزارند تا در جدید به صورت تمیز بچسبد بدون آن که تکان بخورد.

روش دوم :  در این روش که با استفاده از هیتر انجام میشودمعمولا تعمیرکان گوشی را باز میکنند تا آسیبی به قطعات داخلی گوشی نرسد و باتری و ال سی دی را جدا میکنند چون حرارت هیتر باعث آتش سوزی باتری میشود اگر باتری را جدا نکنند و با استفاده از کاردک مخصوص شروع به کندن در پشت میکنند و در نهایت در جدید را میچسبانند.

تعمیر گلس و ال‌سی‌دی آیفون:

اگر فرمان های لمسی در گوشی اجرا نمی شوند یا ایراداتی در این بخش وجود دارد، ممکن است پای یک ایراد نرم افزاری درمیان باشد و یا تاچ و ال سی دی آسیب دیده باشند. تعمیرکاران پیش از تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی ، تنظیمات تاچ را بررسی می کنند. گاهی مسئله با یک سری اقدامات نرم افزاری حل می شود و نیازی به ترمیم یا تعویض قطعات نیست. اگر ایراد نرم افزاری نباشد، باید تاچ را ترمیم کرد. تاچ و ال سی دی به یکدیگری متصل هستند و به همین دلیل باید نمایشگر را به صورت کامل تعویض کرد.

تعمیر فیس آیدی:

فیس آیدی قطعه بسیار حساسی است که ممکن است اتفاقات مختلفی باعث خرابی آن بشود از جمله علل بسیار مهم خرابی فیس آیدی، وارد آمدن ضربه به گوشی و همچنین آب خوردگی است به همین دلیل اگر گوشی شما اپل است باید بیشتر از آن در برابر ضربه و مایعات محافظت کنید زیرا فیس آیدی ، از آن بخش هایی است که احتمال تعمیر آن بسیار کم است.

 تعویض هارد گوشی آیفون:

هارد گوشی مورد نظر ممکن هست بر اثر ضرب خوردگی یا آب خوردگی دچار لحیم سردی یا اتصال شود در این مورد تعمیر کار بعد از برسی مورد هارد را برداشته سپس اتصال را برطرف کرده و هارد را ریبال می کند تا مشکل هارد برطرف شود این روش برای زمانی هست که هارد نسوخته باشد.

در مجوعه سیب شرق تعمیرکاران ما هارد گوشی آیفون را ارتقا هم میدهند و اگر حافظه گوشی شما پر شده بدون اینکه اطلاعات شما پاک شود هارد شما را ارتقا می دهیم.

شستشوی گوشی های آبخورده:

چنانچه گوشی رطوبت خورده یا دچار آبخوردگی شده باشد، این آبخوردگی باعث سولفاته می شود. گاهی اوقات آب به زیر پایه های آی سی نفوذ می کند. در این مواقع با سرویس سطحی و تینر مشکل بر طرف نمی شود و در این حالت باید با دستگاه التراسونیک برد گوشی را شستشو دهند.

تعمیر موبایل آیفون - تعمیر آیفون - نمایندگی تعمیر موبایل اپل - تعمیرات آیفون و تعمیر اپل - نمایندگی تعمیرات اپل مشهد - مرکز تعمیرات آیفون - تعمیر گوشی اپل - تعمیر گوشی آیفون - تعمیرات تخصصی اپل در مشهد - قیمت تعمیر گوشی آیفون - آموزش تعمیرات تخصصی آیفون - مشاوره تعمیر گوشی آیفون - آموزش تعمیرات موبایل - آموزش تعمیرات تخصصی آیفون

 

کدخبر: 915962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟