بالابر پله رو چیست و چگونه می توان آن را تهیه کرد؟

 

بالابر پله  کار این دسته از افراد را راحت کرده و امکان پیمایش پله ها را برای ایشان فراهم کرده است. صندلی پله پیما همانطور که از نامش پیداست، یک صندلی تاشو است که با استفاده از یک موتور قدرتمند بر روی ریل هایی که بر روی پله ها تعبیه شده، حرکت کرده و فرد سالمند یا دارای مشکلات حرکتی را به بالا یا پایین پله ها انتقال می دهد.

تاریخچه ساخت بالابر پله رو

 تاریخچه ساخت بالابر پله چندان زیاد نیست و به دهه 70 میلادی باز می گردد که یک شرکت انگلیسی موفق به ساخت آن شد و پس از حدود دو سال تلاش و تحقیق توانست در سال 1975 میلادی اولین پله رو جهان را روانه بازار نماید. از این پس بود که تحول شگرفی در زندگی سالمندان، معلولین و افرادی که به دلیل جراحی یا مشکلات مفصلی قادر به درنوردیدن پله ها نبودند، اتفاق افتاد و توانستند بدون نیاز دیگران و با ایمنی و آرامش کافی پله ها را بپیمایند و از محبوس ماندن در فضای خانه و مشکلات روحی و روانی نجات یاقته و اعتماد به نفس خود را مجددا بازیابند.

بالابر پله رو از کجا بخریم؟

شرکت همیار مکانیک کوشا یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی و ساخت انواع صندلی پله پیما و سایر وسایل توانبخشی از جمله رمپ جمع شونده جهت افراد دارای مشکلات حرکتی به ویژه معلولین، سالمندان و جانبازان عزیز می‌باشد. این شرکت در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود و توانست موفقیت چشمگیری در تولید وسایل توانبخشی کسب نماید و صندلی پله پیما مطابق با استانداردهای بین‌المللی و در رده کلاس جهانی تولید و عرضه نماید. محصولات همیار مکانیک کوشا از آن جهت دارای مزیت است که این شرکت دانش بنیان بوده و در طراحی و تولید محصولات خود از نخبگان و متخصصان داخلی بهره جسته و آخرین تکنولوژی و فناوری روز دنیا را به کار گرفته است. تعدادی از محصولات شرکت همیار مکانیک کوشا اختراع این شرکت دانش بنیان بوده و به نام آن ثبت اختراع شده است. قیمت بالابر پله در این شرکت بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. با توجه به کیفیت بالای محصولات شرکت همیار مکانیک کوشا خرید بالابر پله از این شرکت یک خرید بهینه و هوشمندانه است و خیال شما را برای انتقال از پله ها برای سال های طولانی راحت می کند.

مزایای بالابر پله رو شرکت همیار مکانیک کوشا

قدرتمند و کم صدا است

موتور صندلی پله پیما بسیار کم صدا و در عین حال قدرتمند طراحی شده و برای همسایگان و ساکنین ساختمان ایجاد مزاحمت نمی کند.

ریموت کنترل دارد

بالابر پله رو با ریموت کنترل طراحی  و ساخته شده تا به راحتی قابل کنترل بوده و بتوانید در تعداد دلخواه تکثیر نمایید تا افرادی که مجاز به استفاده از پله پیما هستند تنها با ریموت بتوانند آن را به حرکت درآورند.

باتری پشتیبان دارد

برای این پله پیما باتری پشتیبان طراحی شده تا در صورت قطعی برق ساختمان تا 24 ساعت بدون مشکل کار کند.

قابل جابجایی بوده و فضای کمی اشغال می کند

این صندلی پله پیما به گونه ای طراحی شده تا در فضای بسیار کمی قابل اجرا و نصب بوده و خصوصا در راه پله های باریک نیز قابل نصب باشد. همچنین نصب آن با استفاده از پیچ و مهره بوده و در صورت نقل مکان به ساختمان دیگر قابل جابجایی به مکان جدید می باشد.

 

کدخبر: 918952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟