میدانید سالم ترین آب معدنی ایران کدام برند است؟
  • آب معدنی دماوند

شاید بتون آب معدنی دماوند را جز اولین تولید کنندگان آب معدنی بسته بندی در ایران معرفی کرد. این آب از دل کوه دماوند و از لایه های عمیق سفره های زیر زمینی سطح زمین به دست می آید و دارای املاح فراوان است و از بالاترین استانداردهای سطح جهانی برخوردار می باشد.آب معدنی دماوند را می توان به عنوان اولین تولید کننده آب معدنی بسته ‌بندی در ایران معرفی کرد. این شرکت بنیانگذار اولین بطری بسته بندی در اندازه های مختلف با استفاده از دستگاه بادکن پت و دستگاه پرکن آب معدنی با جدید ترین تکنولوژی جدید و پیشرفته می باشد.

  • آب معدنی اکساب

آب معدنی اکساب برند سالم ترین آب معدنی در بازار ایران شناخته می شود. این آب به دلیل نیترات کم و اکسیژن فراوان در نزد افراد محبوبیت پیدا کرده است. ترکیبی داخل این آب وجود دارد که در کمترین زمان به اکسیژن تبدیل می شود

  • آب معدنی سورپرایز

از برند بهترین کیفیت آب معدنی می توان از برند سورپرایز نام برد. این برند آب آشامیدنی خیلی معروف است و آب این شرکت از چشمه کوه های اطراف کردان تامین می شود. لازم به ذکر است که بسته بندی آب معدنی سورپرایز با استفاده از تجهیزات و دستگاه تولید آب معدنی به شکل اتوماتیک و نیمه اتومات انجام می شود.

در آب آشامیدنی سورپرایز کلیه املاح آب با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین دستگاه های تصفیه آب اندازه گیری می شود و در استانداردترین سطح کیفی در بازار ایران به فروش می رسد.

  • آب معدنی آکوافینا

آکوافینا یکی دیگر از باکیفیت ترین آب معدنی ها را تولید می کند. این کارخانه آب را با استفاده از بروزترین تکنولوژی روز دنیا از دل سفره های زیر زمینی در عمق 300 متری استخراج می کند. کلیه مراحل ضد عفونی را روی آب انجام  شده  و یک محصول با ترکیباتی از املاح معدنی مورد نیاز بدن به بازار ایران عرضه می شود.

  • آب معدنی دسانی

آب معدنی دسانی ساخت کارخانه خوشگوار در مشهد و تحت لیسانس کمپانی وکاکولا ساخته می شود. این آب معدنی مجهز به پیشرفته‌ترین خطوط تولید سیدل فرانسه و کرونز آلمان می باشد. هم چنین این شرکت توانسته است با کیفیتی که ایجاد می کند استانداردهای فراوانی را به دست بیاورد و این آب در استانداردترین حالت ممکن در بازار ایران به راحتی در دسترس افراد قرار گرفته است.

آب معدنی داماش

آب معدنی داماش شناخته ترین در سطح ایران می باشد. این آب معدنی از سفره های زیر زمینی عمیق و چشمه های داماش رودبار به دست می آید. برای همین سرشار از املاح معدنی است. این محصول با بهره‌گیری از بروزترین فناوری روز دنیا ضدعفونی و تصفیه، پر و بسته بندی می شود. و در سایزهای مختلف به دست مشتریان می رسد.

اب معدنی داماش

ویژگی برند سالم ترین آب معدنی

در ابتدا یک سری پارامتر به شما معرفی می کنیم که در انتخاب برند سالم ترین آب معدنی به شما کمک خواهد کرد:  

  • میزان TDS آب

میزان ناخالصی در آب را TDS می گویند که در هر چشمه متفاوت می باشد. برطبق استاندارد سازمان جهانی بهداشت میزان ناخالصی یک آب بایستی زیر 300ppm باشد.  مقدار زیاد TDS برای سلامتی انسان خطر دارد و باعث ابتلا به بیماری های کلیوی، گوارشی و عفونت های ادراری می شود. البته TDS کم هم نشان از سالم بودن آب نیست بلکه میزان کم TDS موجب نزدیک شدن آب به کیفیت آب مقطر و تلخش شدن آب می شود.

  • تاریخ انقضای آب معدنی

یکی دیگر از نکاتی که تعیین کننده برند سالم ترین آب معدنی است، تاریخ انقضای محصول می باشد. تاریخ انقضا روی لیبل بطری حک می شود که بهترین تاریخ استفاده آب معدنی را نشان می دهد. این تارخی معمولا به مدت یک سال است. پس بهتر است زمانی آن را بنوشید که مدت زیادی از تولید آن نگذشته باشد. چون بعد از این مدت آب به شکل طولانی راکد مانده و رسوبات داخل بطری زیاد می شود و به سلامتی شما آسیب می زند.

  • توجه به نوع ضدعفونی کردن آب معدنی

نوع ضدعفونی کردن آب معدنی تاثیر بسیاری در سلامت آب معدنی دارد. برخی از مردم فکر می کنند که با روش های طبیعی مثل جوشاندن آب و بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی می توان به یک آب سالم دست پیدا کرد. در صورتی که جوشاندن آب باعث از بین رفتن املاح شیمیایی داخل آب نخواهد شد. در این صورت نیزمیزان ناخالصی آب با جوشاندن زیاد می شود. برای همین این آب اصلا مناسب نیست.

بلکه کارخانه ها و برندهای شناخته شده جهان برای تصفیه آب معدنی از روش های مدرن و برگرفته از تکنولوژی روز دنیا مثل استریلیزاسیون استفاده می کنند. پس آب معدنی در لیست بهترین آب معدنی قرار می گیرد که با بهره‌گیری از روش های پیشرفته تولید شده باشد

کیفیت بسته ‌بندی آب‌ معدنی

کیفیت بطری یکی دیگر از پارامترهای تعیین کننده برند سالم ترین آب معدنی در ایران است. جنس بطری پلاستیکی یا شیشه ای آب معدنی خیلی روی سلامت آب تاثیر می گذارد بطری های پلاستیکی نباید در معرض آفتاب شدید و بطری های شیشه ای در معرض یخ زدگی قرار بگیرند. گرما مواد شیمیایی داخل آب معدنی پلاستیکی آزاد می کند و یخ زدگی هم باعث شکسته شدن آب معدنی با بطری شیشه ای می شود. پس در هنگام استفاده از هر کدام این موارد توجه کنید.

کیفیت بسته بندی اب معدنی

در نهایت، کدام آب معدنی بهتر است؟

برند سالم ترین آب معدنی ایران آبی است که املاح و مواد معدنی بیشتری داشته باشد. هم چنین با بهره‌گیری از دستگاه تولید آب معدنی به صورت کاملا اتوماتیک آب معدنی را به شکل کاملا بهداشتی و در بالاترین سطح کیفیت تولید و به بازار عرضه شده باشد.

دستگاه باد کن شرکت برزین صنعت  کلیه مراحل آماده‌سازی و بسته بندی آب های معدنی  را به شکل کاملا اتوماتیک انجام می دهد و محصولی را به مشتری می رساند که بهترین کیفیت را دارد و با روش های مدرن تولید و پر و بسته بندی شده است.با توجه به تقاضای بالای آب معدنی می توانید خط تولید و بسته بندی آب معدنی را راه‌اندازی کنید. جهت انتخاب و خرید دستگاه آب معدنی باکیفیت برای شروع یک کار پرسود می توانید از مشاوران شرکت دانش بنیان برزین صنعت کمک بگیرید.

 

کدخبر: 920724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟