آموزش بروکر صرافی بینگ ایکس bingx ویژه ایرانیان

 

اگر دوست دارید از بخش‌های مختلف صرافی بینگ ایکس استفاده کنید و به راحتی معاملات خود را انجام دهید، آموزش صرافی بینگ ایکس bingx را ببینید چراکه حتما نیازمند آموزش‌های گام به گام و با جزئیات کامل هستید. باید بخش‌های مختلف این صرافی اعم از ربات تریدینگ، کپی ترید، بخش معاملات فارکس، فیوچرز و اهرم دار و اسپات و همچنین بخش‌های مهمی همچون نحوه ثبت نام و احراز هویت و خیلی از امکانات آن را به طور کامل یاد بگیرید.

برای کار کردن با پلتفرم صرافی بینگ ایکس، فرقی نمی‌کند که در سایت این صرافی باشید یا اپلیکیشن آن؛ در هر صورت باید اساس کار را به صورت پایه‌ای یاد بگیرید.

ما در این مقاله به دنبال این هستیم تا بخش کوچکی از آنچه در مورد صرافی بینگ ایکس باید بدانید و با آن کار کنید را برای شما آموزش و شرح دهیم. بر همین اساس، چند پرسش کلیدی به شرح زیر آماده کرده‌ایم که می‌توانید با مطالعه این مطلب، پاسخ آنها را دریافت کنید.

1. نحوه ثبت نام در صرافی بینگ ایکس چگونه باید انجام شود؟

2. معاملات اسپات و فیوچرز در صرافی بینگ ایکس bingx چگونه است؟

3. چگونه می‌توان از انواع معاملات در صرافی بینگ ایکس استفاده کرد؟

آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس bingx و شروع معامله

ثبت نام صرافی بینگ ایکس

پیش از هر چیز برای کار با پلتفرم صرافی بینگ ایکس، بهتر است نحوه ثبت نام و ورود به این صرافی را بدانید. برای اینکه بتوانید پلتفرم صرافی بینگ ایکس را باز کرده و از آن استفاده کنید، بهتر است وارد سایت رسمی این شرکت شوید. البته سایت اصلی با دامنه bingx.com برای کاربران ایرانی از سوی کشور ایران فیلتر شده است. اما نگران نباشید. شما می‌توانید وارد سایت bingx.pro دیگر شوید.

برای ثبت نام در پلتفرم بینگ ایکس، کافیست قدم به قدم، مراحل زیر را طی کنید:

1. ابتدا وارد سایت شوید.

2. باید روی گزینه رجیستر در قسمت بالا کلیک کنید.

3. پنجره جدیدی باز می‌شود که در آن دو روش برای ثبت نام وجود دارد. یکی تلفن و یکی هم ایمیل. به دلخواه یکی را انتخاب کنید.

4.     ( با فرض انتخاب تلفن ) در این قسمت باید تلفن خود را وارد کنید.

5. سپس یک رمز با چندین کاراکتر که معمولا بین 8 تا 20 تا کاراکتر است را وارد کنید.

6. در قسمت بعدی کد K9UR38 را وارد کنید.

7. در قسمت بعدی باید تیک پذیرفتن قوانین را بزنید.

8. رجیستر را کلیک کنید و منتظر دریافت پیامک از بینگ ایکس باشید.

9. در این مرحله یک پازل به شما نمایش داده می‌شود که برای اثبات عدم ربات بودن شما، لازم است آن را انجام دهید.

10.سپس کد رجیستری برای شما ارسال می‌شود. آن را در جای خود وارد کرده و کلیک کنید. حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد.

توجه داشته باشید که در صورت انتخاب ایمیل به جای تلفن، دقیقا همین مراحل را طی خواهید کرد. فقط به جای ارسال شدن کد رجیستر روی تلفن همراه، به ایمیل شما فرستاده می‌شود.

لازم به ذکر است که در این صرافی، احراز هویت اصلا اجباری نیست. می‌توانید از این کار صرف نظر کنید و به واریز و برداشت و خرید و فروش بپردازید. اما در صورت واریز و برداشت بیش از 50 هزار دلار در 24 ساعت، نیازمند احراز هویت هستید که می‌توانید برای آموزش احراز هویت، به مقاله مورد نظر در مورد احراز هویت در صرافی بینگ ایکس فارسی مراجعه کنید.

آموزش استفاده از انواع معاملات در صرافی بینگ ایکس

آموزش صرافی bingx

معاملات در صرافی بینگ ایکس به چند دسته تقسیم می شود که هر کدام را به شکل خلاصه، توضیح و آموزش استفاده خواهیم داد:

1. معاملات اسپات SPOT:

در معاملات اسپات که همان معاملات آنی و در لحظه است، شما می‌توانید ارز مورد نظر خود را با قیمتی که خود تعیین می‌کنید، خرید و فروش کنید و یا قیمت مد نظر خود را، قیمت بازار در نظر بگیرید.

·        برای این کار، کافیست وارد منوی کاربری خود شوید.

·        در قسمت بالا روی spot کلیک کنید.

·        سپس جفت ارز معاملاتی خود را در کشوی نمایش داده شده انتخاب کنید.

·        نمدار ارز مورد نظر نمایش داده می شود که می‌توانید در سمت راست،قیمت جفت ارز و سفارشات ثبت شده در دفترچه سفارشات صرافی را مشاهده کنید.

·        در سمت راست، دو گزینه sell/buy وجود دارد که اگر می‌خواهید خرید ارز انجام دهید، باید روی buy و در صورت فروش، باید روی sell بزنید.

·        در زیر گزینه خرید و فروش، دو گزینه market و limit وجود دارد. اگر گزینه  Limit را انتخاب کنید بایستی در دو فیلد بعدی تعداد ارز دیجیتال و قیمت معامله را وارد کنید. اگر گزینه  Market را انتخاب نمایید کافی است تعداد ارز دیجیتال مورد نظر خود برای معامله را وارد نمایید.

  • در این مرحله کارمزد مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود. اگر موافق هستید، روی sell/buy بزنید و تمام.

2. معاملات فیوچرز

این معاملات از نوع معاملاتی است که قرار است در آینده انجام شود. شما این امکان را دارید که در معاملات فیوچرز، اهرم انتخاب کنید.  این معاملات، خود به دو نوع standard  و perpetual تقسیم می‌شود.

برای انجام این معاملات به صورت خلاصه وار می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

وارد حساب کاربری شوید.

·        در منوی بالا روی derivatives کلیک کنید.

·        سپس روی standard futures بزنید.

·        نوع معامله خود را بر اساس short/long انتخاب کنید. ( خرید یا فروش )

·        نوع سفارش را market order/ trigger order انتخاب کنید که در سفارشات مارکت، محدوده قیمتی بازار در نظر گرفته خواهد شد و در قسمت تریگز، می‌توان حد ضرر را مشخص کرد.

·        در این مرحله باید مارجین یا leverage خود را انتخاب کنید. در معاملات مارکت باید حد سود و حد ضرر را مشخص کنید. اما در نوع تریگز، فقط حد سود را مشخص می‌کنید. زیرا در 2 مرحله قبلی، حد ضرر مشخص شده است.

·        در این قسمت، مقدار وجه در هنگام لیکوئید شدن شما نشان داده خواهد شد.

برای انجام معاملات پرپچوال فیوچرز باید مراحل زیر طی شود:

·        ابتدا باید به منوی کاربری خود بروید

·        گزینه derivatives را انتخاب کنید.

·        روی گزینه perpetual futures بزنید.

·        جفت ارز مورد نظر خود را مشخص کنید.

·        مارجین و اهرم خود را انتخاب کنید. گزینه مارجین کراس برای زمانی است که کل موجودی شما برای معامله در نظر گرفته می‌شود اما در صورت انتخاب گزینه مارجین ایزوله، فقط میزان مشخصی از مبلغ موجودی شما وارد معامله می‌شود تا لیکوئید نشوید.

·        در این مرحله می‌توانید long یا short بودن معامله را انتخاب کنید. همچنین امکان استفاده از نوع سفارش به 3 صورت را دارید. Limit order/market order/trigger order

·        سپس می‌توانید حد tp/sl سود و ضرر خود را مشخص کرده و معامله را انجام دهید.

و کلام آخر

آموزش دیدن برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال بسیار ضروری است. اگر تصمیم دارید با صرافی بینگ ایکس این کار را شروع کنید، حتما به موارد فوق، اشراف کامل پیدا کنید و سپس شروع کنید. برای استفاده از آموزش های کامل صرافی bingx و ورود به صرافی بینگ ایکس هم کافی است از سایت بینگ ایکس فارسی bingxfarsi.com استفاده کنید.

منبع: بینگ ایکس

 

کدخبر: 926049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟