پیجینگ تحت شبکه

 

بهره‌گیری از پیجینگ تحت شبکه به خاطر تطابق و یکپارچه‌سازی سیستم‌های ارتباطی درون سازمانی باعث صرفه جویی در هزینه  مدیریت آسان سیستم سیستم صوتی تحت شبکه شده  است. پیجینگ تحت شبکه مزایای زیادی را برای سازمان و کارخانه ی شما به همراه می‌آورد که برای نمونه می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • یکپارچگی: پیجینگ تحت شبکه می‌تواند به راحتی با سایر زیرساخت‌های شبکه شما یکپارچه شود.
  • توسعه انعطاف‌پذیر: پیجینگ تحت شبکه به خاطر بهره‌گیری از سیستم مدیریت مبتنی بر IP آدرس‌ها و سایر پروتکل‌های شبکه این امکان را در اختیار ما می‌گذارند بتوانیم انواع دیوایس‌ها را به سیستم پیجینگ خود اضافه کنیم و یا یکپارچه‌سازی‌های لازم را انجام دهیم.
  • حفظ کیفیت ارتباطات: پیجینگ تحت شبکه به خاطر بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتالی، همیشه کیفیت صدا را حفظ می‌کنند.
  • پایداری بالا: در سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه امروزی، به خاطر آنکه از فناوری‌های الکترونیک و دیجیتالی بهره گرفته می‌شود، ساختار شبکه بسیار پایدار است و نگهداری از آن هزینه کمی در بر دارد.

با توجه به آنچه که در بالا گفته شد، بسیاری از سازمان‌ها علاقمند به بهره‌گیری از سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه برای ارتباطات و هماهنگی‌های درون سازمانی هستند.

سیستم پیجینگ صنعتی

سیستم پیجینگ صنعتی(Industrial Paging System)، از ابزارهای مهم پیام‌رسانی و هماهنگی در محیط‌های صنعتی است. این سیستم نوعی از سیستم صوتی تحت شبکه(IP Network Audio System)  است.در محیط‌های صنعتی به خاطر پیچیدگی‌های عملیاتی، آلودگی‌های صوتی و نیازبه تجهیزات ایمنی، نیازمند تجهیزات خاصی برای سیستم پیجینگ صنعتی هستیم. اساسی‌ترین موضوعات و چالش‌هایی که باید پیش از خرید یک سیستم پیجینگ صنعتی به آن بپردازیم می‌تواند مواردی به شرح زیر باشد:

  • توانایی کار در محیط‌های با آلودگی‌های صوتی فراوان؛
  • توانایی کار در شرایط جوی نامساعد و محیط‌های باز؛
  • قابلیت هماهنگی با تجهیزات نظارتی، پیام رسانی و ارتباطی دیگر؛
  • قابلیت حفظ استانداردهای ایمنی در زمینه حریق یا مقاومت در برابر مواد شیمیایی؛
  • کاربری آسان و خودکار شده.

اینترکام صنعتی

این پنج عامل از مهمترین مواردی هستند که باید آن‌ها را در زمان انتخاب و خرید سیستم پیجینگ صنعتی در نظر گرفت. سیستم‌های پیجینگ صنعتی باید بتواند با انواع زیرساخت‌های شبکه و پیام رسانی محیطی هماهنگ و یکپارچه شوند. همچنین به روز رسانی‌های دائم را نیز باید پذیرا باشند. به همین خاطر این سیستم‌ها کارکردهای و قابلیت‌های متفاوتی را نسبت به دیگر سیستم‌های پیجینگ دارا هستند.

خرید سیستم پیجینگ

خرید سیستم پیجینگ(Buying Paging System) برای بسیاری از مدیران کارخانه ها ، مدیران شرکت ها و سازمان ها و مدیران شبکه (Network Administrator) یکی از موضوعاتی است که پیچیدگی‌های زیادی دارد. سیستم پیجینگ علاوه بر سازمان ها در فرودگاه ها ، تونل ها ، پتروشیمی ها، راه آهن ، مترو ، کارخانه های فولاد ، سیمان و مس مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور از تجهیزات متونعی در راه اندازی آن استفاده می شود.  برای همین ما در این مجال در تلاش هستیم که به صورت بسیار مختصر چند نکته مهم برای خرید سیستم پیجینگ را در اختیار شما قرار دهیم.

نکات مهم برای خرید سیستم پیجینگ

قبل از خرید سیستم پیجینگ  به این نکات دقت کنید:

  • فضای سازمانی: تعداد فضاهای داخلی و خارجی و حجم آن‌ها؛
  • فضاهای تولید: مثل سوله ها
  • حجم صدای محیطی: گفتگوی افراد، صدای تجهیزات؛
  • طنین صدای مورد نیاز: حجم صدای مورد نیاز؛
  • نحوه مدیریت صدا: قابلیت‌های مدیریتی برای پخش و توزیع انواع صدا، هشدار و غیره؛
  • یکپارچه‌سازی: امکان یکپارچه شدن سیستم صوتی با سایر زیرساخت‌های شبکه؛
  • توسعه‌های آینده: چشم اندازهای آینده توسعه سیستم پیجینگ شما.

خرید سیستم پیجینگ

واژه های لازم برای خرید سیستم پیجینگ

در زمان خرید سیستم پیجینگ (Paging system) ممکن است که به عبارت‌های زیر برخورد کنید:

  • سیستم پیجینگ دیجیتال(با همان تحت شبکه): این سیستم پیجینگ برای ارتباطات از کدهای دیجیتالی بهره می‌برد.
  • آدرس آی پی یا به اختصار IP Address روشی برای شناختن تجهیزات پیجینگ موجود در یک شبکه برای آدرس‌دهی داده‌ها و ارسال پیام است. به نحوی می‌توان گفت که هر سوکت در تجهیزات پیجینگ شبکه دارای یک IP آدرس مستقل و منحصر به فرد است.
  • شبکه افزار: به مجموعه‌های سخت‌افزاری مانند سوئیچ، سرور، روتر و نرم‌افزارهایی که در سیستم صوتی تحت شبکه به کار می‌رود شبکه‌افزار می‌گویند.
  • دسیبل: این عدد یک شاخص برای نشان دادن بلندی صداست. منظور از بلندی صدا هم می تواند طنین خروجی از بلندگو های پیجینگ باشد و یا صدای نویز محیط باشد.

در زمان خرید سیستم پیجینگ و یا در زمانی که به مدیریت آن می‌پردازید عبارت‌هایی که در بالا گفته شد زیاد شنیده می‌شود با کمی تحقیق درباره آن‌ها می‌توانید دانش خودتان برای خرید سیستم پیجینگ را افزایش دهید.

مشاوره و خرید سیستم پیجینگ ارزان و با کیفیت

قطعا برای خرید سیستم پیجینگ(Buying Paging System) به اطلاعات بیشتر و گسترده‌تری نیاز دارید. زیر ساخت سیستم پیجینگ خود مقوله است که نیاز به طراحی و پیاده سازی قبل از اجرا دارد. اگر زیر ساخت خوبی داشته باشیم خرید سیستم پیجینگ هزینه کمتری را به ما تحمیل خواهد کرد.

دلیل استفاده از کارشناس مشاور مجرب در خرید سیستم پیجینگ

یک کارشناس مجرب هیچگاه به موجودی انبار خود و ایجاد هزینه بیشتر برای خریدار سیستم پیجینگ نخواهد بود زیرا می داند که یک مشتری راضی می تواند مشتریان بیشماری را برای خرید سیستم پیجینگ به او معرفی کند. از آنجا که سیستم پیجینگ تحت شبکه(IP Paging System) در سازمان یک نیاز الزامی است، پیاده‌سازی آن نیازمند دانش کافی در این زمینه است. برای دریافت مشاوره‌های فنی و تخصصی برای خرید سیستم پیجینگ تحت شبکه با شرکت اتصال صوت در تماس باشید. ما برای شما مجموعه کاملی از خدمات، تجهیزات و متخصصین در زمینه سیستم پیجینگ تحت شبکه را گردآوری کرده‌ایم که به شما در خرید بهینه کمک خواهند کرد.

پیجینگ صنعتی

خرید سیستم پیجینگ صنعتی

در خرید سیستم پیجینگ صنعتی گزینه‌های متعددی برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب مورد توجه و بررسی قرار می گیرد. تجهیزات پیجینگ صنعتی با پیجینگ سازمانی متفاوت است. باید استاندارد ها و پروتکل های خاصی در طراحی و اجرا رعایت شود. سینی کشی ، لوله گذاری ، کابل کشی ، نسب بست های محکم کننده ، پایه های نصبی مطمئن و غیر مزاحم از نکاتی است که باید در اجرا و خرید سیستم پیجینگ صنعتی از آن اطلاع داشته باشیم. متخصصین اتصال صوت آماده هستند که به روزترین اطلاعات و بهترین مشاوره‌ها را در زمینه خرید سیستم پیجینگ صنعتی در اختیار شما قرار دهند. اتصال صوت برندی نام آشنا در صنایع فولادی ، نفتی و پتروشیمی است.

 

 

کدخبر: 929561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟