امنیتی بالا با دستگیره دیجیتال هوشمند

 

در نهایت امروزه به یکی از جدیدترین تکنولوژی های امنیتی ساختمان ها رسیده ایم، تحت عنوان دستگیره دیجیتال. این دستگیره ها به همراه یک قفل دیجیتال هوشمند از به روز ترین لوازمی هستند که می توانند از ورود سارقان به ساختمان مورد نظر شما جلوگیری نمایند. اگر دوست دارید بیشتر با این قفل و دستگیره های دیجیتالی هوشمند آشنا شوید با ما تا انتهای متن همراه بمانید.

انواع دستگیره دیجیتال

 شاید تا همین چند دهه پیش محافظت از ورودی یک ساختمان کار بسیار سختی بود و با قفل ها و محافظ های مختلف سعی میشد از ورود افراد متفرقه جلوگیری شود. اما با ورود دستگیره دیجیتال که به یک قفل دیجیتال نیز مجهز است رویای امنیت ساختمان ها به واقعیت پیوست. درب هایی که به قفل دیجیتالی مجهز هستند علاوه بر اینکه از دزدی و ورود افراد غریبه جلوگیری می کنند، مزایایی بسیار زیاد دیگری نیز دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که دستگیره دیجیتال چیست؟ دستگیره های دیجیتالی با ساختار یک قفل دیجیتالی، دیگر نیازی به کلید برای باز و بسته شدن ندارند. در سیستم ساخت این دستگیره ها، مکانیزم هوشمندانه ای طراحی شده است که بسته به نوع انتخابی شما می تواند کارایی های متفاوتی داشته باشد. این دستگیره های دیجیتالی در انواع :

  • دستگیره هوشمند دیجیتالی رمزی
  • دستگیره دیجیتالی همراه با اثر انگشت
  • دستگیره دیجیتالی کارتی
  • دستگیره دیجیتالی بلوتوثی

دستگیره رمزی

تولید می شوند که البته از بین این مدل های گفته شده، نوع رمزی آن رایج ‌ترین نوع دستگیره دیجیتال است. این دستگیره ها با کمک یک کد رمز ۴ الی ۱۲ رقمی امکان باز و بسته شدن را به کاربرانشان خواهند داد. از جمله قابلیت های دیگر قفل دیجیتالی رمزی این است که شما می توانید به تعداد افراد مد نظرتان رمز ورود متفاوتی نیز تعریف نمایید. در دستگیره های دیجیتالی اثر انگشتی نیز علاوه بر وارد کردن رمز، این  قابلیت نیز وجود دارد که شما همزمان یک یا چندین اثر انگشت را برای ورود و خروج ثبت نمایید.

با قفل های دیجیتالی کارتی نیز احتمالا همگی برخورد کرده اید. بیشترین کاربرد این مدل از دستگیره های دیجیتالی را برای درب های ورودی اتاق های هتل و یا کمد های استخر، باشگاه های ورزشی، صندوق امانات و ... می توان نام برد. اما مهم‌ترین ویژگی قفل های هوشمند کارتی این است که به ازای هر فرد می توانید کارت تعریف نمایید و در صورت گم شدن کارت نیز به راحتی اطلاعاتش را می توانید از حافظه دستگیره دیجیتال  پاک کنید.

دستگیره کارتی

 

دستگیره کارتی

دستگیره دیجیتال بلوتوثی نیز  از جمله جدیدترین نسل دستگیره‌ های هوشمند هستند که با داشتن امکاناتی مثل بلوتوث و وای فای قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارند. این موضوع در هوشمند سازی ساختمان ها که یکی از موضوعات به روز دکوراسیون داخلی می باشد بسیار محبوبیت دارد. شما با استفاده از مدل های مختلف قفل دیجیتال بلوتوثی می توانید از ویژگی هایی مثل:

  • قفل اتوماتیک
  • قفل کودک
  • رمز موقتی مهمان
  • قفل دوبل
  • سنسور IR
  • قابلیت ضد سرقت و هک
  • ریموت کنترل از راه دور
  • و ...

استفاده نمایید. این نسل از دستگیره دیجیتال امروزه جز پرفروش ترین دستگیره های هوشمند محسوب می شود.

مزایای دستگیره دیجیتال  

 تا به اینجای متن با انواع دستگیره دیجیتال  آشنا شدیم. مطمئنا با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد به مزایای این قفل های دیجیتالی نیز پی برده باشید. اما اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر به این مزیت ها بپردازیم عبارتند از:

دستگیره بلوتوثی

دستگیره بلوتوثی

-  کنترل از راه دور دستگیره دیجیتال بلوتوثی

تصوری که همه ما از باز شدن درب ها داریم، چرخش یک کلید در قفل درب می باشد. اما قفل دستگیره های دیجیتال بسیار هوشمندانه تر باز و بسته می شوند. شما می توانید به کمک گوشی همراه تان نیز باز .و بسته شدن درب ورودی تان را کنترل کنید. با قفل دیجیتالی که به تکنولوژی وای فای و بلوتوث مجهز است می توانید به کمک موبایلتان کنترل آن را حتی بدون حضور در مکان مورد نظر از هر نقطه از جهان، در دست داشته باشید.

-  باز و بسته کردن راحت تر قفل دیجیتالی

یکی از بهترین مزایای دستگیره دیجیتال عدم استفاده از کلید می باشد. به جای اینکه دسته کلید های مختلف و سنگین را درون کیفتان حمل نمایید، کافی است برای باز و بسته شدن درب تنها رمز ورود را بر روی قفل دیجیتال دستگیره درب وارد نمایید. این دستگیره ها برای کسانی که برای باز کردن در و یافتن دسته کلید دچار چالش می شوند و یا عادت به جا گذاشتن دسته کلید های خود دارند بسیار مفید و کارا است. زیرا دیگر نیازی نیست به دنبال یک کلید ساز بگردند.

-  امنیت بالاتر

مهم ترین مزیت های استفاده از دستگیره دیجیتال امنیت بالایی است که دارند. برای همه ما ممکن است پیش آمده باشد که ندانیم درب منزل را هنگام خروج قفل کرده ایم یا نه. سیستم قفل دیجیتال و کنترل از راه دور آن این امکان را به شما می دهد که هر لحظه و در هر کجایی که هستید بدون نگرانی امنیت درب ورودی تان را چک کنید و یا آن را تغییر دهید. این موضوع برای کسانی که اشیا گران قیمت و یا پول نقد و طلا نگهداری می کنند بسیار ارزشمند است. همچنین در دفاتر اداری و کاری برای کنترل رفت و آمد کارکنان به اتاق های مختلف نیز کارایی دارد. زیرا حتی در نبود شما نیز کسی نمی تواند تحت هیچ شرایطی به اتاق های مورد نظر شما ورود نماید.

مرکز خرید دستگیره های دیجیتالی

برای لذت استفاده از دستگیره دیجیتال رای در های وبی و ضدسرقت باید یک نمونه با کیفیت آن را تهیه نمود. برند های مختلفی در بازار به عرضه و فروش این محصولات می پردازند. اما همه آنها کیفیت و کارایی لازم را ندارند. بنابراین اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می تواند از یک فروشنده معتبر خریدتان را ثبت نمایید. کیان پلاس نماینده رسمی درب های ضد سرقت، دستگیره های دیجیتالی، معمولی و ... از برترین برندهای موجود در بازار می باشد. که به سراسر ایران زیبا نیز ارسال دارند. شما برای خرید بهتر می توانید هرگونه سوال و ابهامی که دارید از طریق مشاوران سایت کیان پلاس از طریق شماره تماس 0911222896 و یا وبسایت بپرسید تا خریدی موفق را رقم بزنید. با کیان پلاس امنیت را مهمان ساختمان تان خواهید کرد.

 

کدخبر: 930557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟