چگونه موهای زیر پوستی را از بین ببریم؟ 5 روش موثر درمان موهای زیر پوستی

 

در این مطلب راه‌های مختلف درمان موهای زیر پوستی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین به این سوال پاسخ می‌دهیم که «آیا لیزر موهای زیر پوستی را از بین میبرد». اگر شما هم به‌دنبال بهترین و موثرترین روش درمان موهای زیر پوستی هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

۱- لیزر موهای زائد، بهترین و موثرترین درمان برای حذف موهای زیر پوستی

بر‌اساس بررسی و مشاهده نتایج درمانی، لیزر موهای زائد یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها برای درمان موهای زیرپوستی است. گرمای به‌وجود آمده از لیزر نقش بسزایی در تخریب فولیکول‌ مو دارد. به‌این‌ترتیب ریشه مو تضعیف و رشد آن به‌طورکامل قطع می‌شود. در‌ نتیجه استفاده از لیزر هم موهای زیرپوستی را از بین می‌برد و هم موجب حذف کامل موهای زائد بدن می‌شود. به‌طورکلی قیمت دستگاه لیزر باتوجه‌به قابلیت‌ها و نتایج ماندگار و اثربخشی که دارد، بسیار مناسب است. به همین دلیل در هر مرکز زیبایی و مراقبت پوست و مو حداقل یک نمونه از دستگاه‌های لیزر را می‌توان مشاهده کرد.

 

۲- تاثیر الکترولیز کردن مو بر کاهش میزان رشد موهای زیرپوستی

یکی از روش‌های جایگزین ژیلت و اپیلاسیون برای حذف موهای زائد و جلوگیری از پدیدار شدن موهای زیرپوستی، الکترولیز کردن مو است. با استفاده از این روش تا حد قابل‌توجهی جلوی رشد موهای زیر پوستی گرفته می‌شود؛ اما توجه‌ داشته باشید که این روش نسبت به لیزر درد بیشتری دارد. همچنین ممکن است برخی افراد بعد از الکترولیز عوارضی همچون سوزش و قرمزی پوست را مشاهده کنند؛ بنابراین ما همچنان به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای این روش قدیمی برای حذف موهای زائد از روش جدید‌تر و امن‌تری همچون لیزر استفاده کنید.

اگر برای مرکز زیبایی خود قصد یک دستگاه با‌کیفیت را دارید، از طریق تماس با کارشناسان می‌توانید از قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت و قابلیت‌های این دستگاه مطلع شوید.

۳- مراجعه به پزشک و متخصص پوست؛ در صورت شدید بودن میزان موهای زیرپوستی

در برخی موارد میزان موهای زیرپوستی و رشد آن‌ها به‌قدری شدید است که مشکلاتی همچون عفونت، التهاب و درد را به همراه دارد. این مشکلات باعث صدمه به پوست و تغییر ظاهر آن می‌شود. در چنین شرایطی چگونه موهای زیر پوستی را از بین ببریم؟ بهترین راه‌‌حل مراجعه به پزشک و یک متخصص پوست و مو است. پزشک در محیطی مناسب و با استفاده از وسایل استریل اقدام به ایجاد برش‌های کوچک روی سطح پوست کرده و موهای زیرپوستی را خارج می‌کند. توجه داشته باشید که این کار را به‌هیچ عنوان نباید در خانه انجام داد و حتما باید تحت نظر پزشک انجام شود.

بعد از انجام این مراحل درمانی و ترمیم جای زخم‌ها، پیشنهاد می‌کنیم که برای جلوگیری از بروز مجدد چنین مشکلی به دنبال یک روش دائمی بگردید. یکی از برترین فناوری‌ها برای از بین بردن موهای زائد و موهای زیرپوستی به صورت دائم دستگاه لیزر دایود است و برای نواحی مختلف بدن همچون زیر بغل، کمر، سینه، پاها، دست، ناحیه بیکینی، بالای لب و چانه می‌توان از آن استفاده کرد. یکی دیگر از راهکارهای پیشنهادی استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده کنید. این دستگاه در مورد موهای زیرپوستی عملکردی دو کاره دارد. یعنی هم باعث حذف موهای زیرپوستی می‌شود هم لکه‌های به‌جا مانده از این موها را از بین می‌برد.

۴- اکسیژن‌رسانی مناسب به پوست برای جلوگیری از ایجاد موهای زیرپوستی

اکسیژن‌رسانی یکی دیگر از راه‌‌های درمان موهای زیرپوستی است. در روش اکسیژن‌رسانی یا اکسیژن تراپی جریان خون افزایش می‌یابد. با بالا رفتن میزان اکسیژن در خون، فولیکول‌ مو بهتر تغذیه و التهاب پوست نیز کمتر می‌شود. این عوامل کاهش رشد و میزان موهای زیرپوستی را به همراه خواهد داشت. در‌صورت خارج کردن موهای زیرپوستی به‌صورت دستی لکه‌هایی روی پوست ظاهر می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که به‌هیچ عنوان این کار را با دست انجام ندهید.

۵- توقف اصلاح مو با تیغ یا اپیلاسیون برای از بین رفتن موهای زیرپوستی

در‌صورت مشاهده موهای زیرپوستی دیگر از ژیلت یا روش اپیلاسیون برای حذف موهای زائد استفاده نکنید. ادامه این کار هیچ کمکی به از بین رفتن موهای زیرپوستی نمی‌کند و این روند ادامه خواهد یافت. همچنین در‌صورت استفاده مجدد از ژیلت یا اپیلاسیون ممکن است آن ناحیه دچار زخم و عفونت شود. بهترین راه‌حل در این شرایط برای جلوگیری از هرگونه آسیب، لیزر موهای زیر پوستی است.

توقف اصلاح مو

 

درمان همیشگی موهای زیر پوستی با دستگاه‌های لیزر آفا

بیشتر کسانی‌که از روش‌های نامناسب و قدیمی همچون اصلاح موهای زائد با ژیلت یا اپیلاسیون استفاده می‌کنند با مشکل رشد موهای زیر پوستی مواجه هستند. در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که «چگونه موهای زیر پوستی را از بین ببریم». بهترین راه‌حل برای درمان قطعی موهای زیر پوستی استفاده از لیزر است. امواج و اشعه‌های لیزر باعث تخریب فولیکول‌های مو و از بین رفتن موهای زیر پوستی و موهای زائد می‌شوند. این روش کاملا ایمن است و هیچ خطری برای پوست و فرد نخواهد داشت.

لیزرهای الکساندرایت، لیزر دایود و دستگاه IPL SHR از بهترین دستگاه‌های حذف موهای زائد هستند. این دستگاه‌ها به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز شده‌اند و بعد از استفاده از آن‌ها می‌توان بهترین نتیجه در‌خصوص ریزش و حذف موهای زائد را مشاهده کرد. همه این دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های برتر روز دنیا در مجموعه آفا قابل تهیه هستند. برای اطلاع از مشخصات و قیمت محصول مورد‌نظرتان می‌توانید به سایت afateb.com مراجعه کنید یا از طریق شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

کدخبر: 932799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟