جدیدترین مانتوهای مجلسی بازار

 

در این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مانتوهای مجلسی بازار آشنا شوید و در خصوص قیمت و نکات خرید آن ها اطلاعاتی را دریافت کنید.

 

مانتو

مانتو یکی از برترین پوشینه ها است که قدمت آن به ۱۸ قرن پیش باز می گردد و بر روی لباس های دیگر پوشیده می شود؛ این دسته از پوشاک را می توان به طور کلی به دسته های ساده، اسپرت، مجلسی، اداری، دانشجویی، بهاره، تابستانه، زمستانه و ... طبقه بندی کرد که هر کدام دارای یک مشخصه و ویژگی ای هستند.

نکات بسیار اصولی در خرید مانتو وجود دارد که این نکته ها به شما کمک می کنند که یک مانتوی خوب و در عین حال شیک برای خود خریداری کنید که نمونه ای از مهم ترین این نکته ها موارد زیر را در بر می گیرند.

  1. برای تولید مانتو از پارچه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آن ها یک جنس و ویژگی های مخصوص به خود را دارند و با تمام سلایق جور هستند؛ اگر می خواهید مانتویی که استفاده می کنید کیفیت و دوام بالایی داشته باشد، مانتوهایی را انتخاب کنید که با پارچه های مرغوب به تولید رسیده اند.
  2. انتخاب رنگ مانتو یک موضوع کاملا سلیقه ای است؛ اما باید توجه داشته باشید که رنگ مانتویی که برای خود انتخاب می کنید با رنگ پوست صورتتان تناسب داشته باشد تا استایلتان زیباتر به نظر برسد.
  3. از دیگر مواردی که در خرید و انتخاب مانتو باید به آن توجه کنید، فرم بدن است؛ اگر قد بلندی دارید از مانتوهای کوتاه و اگر قد کوتاهی دارید از مانتوهای بلند استفاده نمایید؛ همچنین اگر چاق هستید، مانتوهای آزادانه را انتخاب کنید و اگر هم لاغر می باشید، مانتوهای ساده و تنگ برای شما بهترین گزینه هستند.

قیمت مانتو

یکی از نکاتی که در زمان خرید مانتو دقت به آن حائز اهمیت است، قیمت مانتو می باشد؛ همان طور که گفتیم، مانتوها از جمله پوشاکی هستند که در متنوع ترین طرح و رنگ ها با جنس های مختلف به تولید می رسند که در قیمت با یکدیگر تفاوت دارند؛ مثلا قیمت مانتو اداری با قیمت مانتو مجلسی یکی نیست و نرخ این دو نوع مانتو بر اساس جنس، طرح و نوع پارچه مصرفی با هم فرق دارد.

در این بخش از مطلب به چند نمونه از فاکتورهایی که در تعیین قیمت مانتو موثر هستند اشاره می کنیم

  1. قیمت مانتو براساس ارزش کالا: در این شیوه قیمت گذاری، تولید کننده تمام هزینه های تولید یک مانتو را برآورد می کند و در آخر درصدی را به عنوان سود به قیمت اصلی اضافه می کند.
  2. قیمت مانتو مطابق عرف بازار: در این روش، یک بازه قیمتی برای مانتو در بازار مشخص می شود که به قیمت گذاری اولیه یا همان قیمت عرف بازار معروف است.
  3. قیمت مانتو طبق تقاضا: در بیشتر اوقات میزان عرضه و تولید مانتو کمتر از تقاضا است که در چنین شرایطی قیمت مانتو بالا می رود.
  4. قیمت مانتو براساس قوانین حکومتی: گاهی اوقات قیمت مانتو یا هر کالایی دیگر براساس قوانین حکومتی تعیین می شود که تولید کنندگان وظیفه دارند محصولات تولیدی خود را با نرخ های تعیین شده بر این اساس به عرضه برسانند.

قیمت مانتو

قیمت مانتو مجلسی

مانتوهای مجلسی یکی از پرفروش ترین مانتوها هستند که خرجکاری های زیادی دارند و تنها برای استفاده در مجالس و مهمانی ها مناسب می باشند.

در دوخت این نوع از مانتوها به علت این که به جای نخ از پلی استر استفاده شده است مانتو به شکل بهتری روی بدن ایستایی دارد و به هیچ عنوان هم چروک نمی شود.

در زمان خرید مانتو مجلسی باید به موارد زیادی توجه داشته باشید که یکی از آن ها رنگ پوست است؛ در انتخاب مانتو مجلسی حتما آن رنگ هایی را بپسندید که با رنگ پوست شما در تناسب هستند و به زیبایی تیپ و استایل تان کمک زیادی می کنند.

مدل مانتو مجلسی که انتخاب می کنید باید مناسب مجلسی باشد که در آن قصد شرکت دارید و از همه مهم تر این که مانتو باید با رنگ کفش یا کیف شما ست شود.

در نظر داشتن قیمت مانتو مجلسی از دیگر نکات مهم در زمان خرید و انتخاب این مانتو است؛ چرا که مانتوهای مجلسی مطابق با مدل هایی که دارند و نوع پارچه به کار رفته برای دوخت آن ها از بازه قیمتی وسیعی برخوردار هستند.

قیمت مانتو مجلسی را پارامترهای مختلفی تعیین می کنند که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شوند.

قیمت مانتو مجلسی

  1. متراژ پارچه: مدل های مانتو مجلسی بسیار زیاد است و به هر میزانی که پارچه به کار رفته برای تولید این مانتوها بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز افزایش پیدا می کند.
  2. مدل مانتو: پیچیدگی یا سادگی مانتو مجلسی از دیگر عواملی است که بر روی قیمت این نوع مانتو تاثیر زیادی دارد؛ هر چه که مانتو ساده تر باشد از پارچه و اکسسوری کمتری برای دوخت آن استفاده شده و از قیمت به صرفه تری برخوردار می باشد؛ اما به هر میزان که مانتو طراحی پیچیده تری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.
  3. خرجکاری: یکی دیگر از عواملی که قیمت مانتو مجلسی را تحت تاثیر قرار می دهد، خرجکاری های روی آن می باشد؛ به هر میزان که برای طراحی این نمونه از مانتوها از ملیله دوزی، پولک دوزی و منجوق دوزی استفاده شود مانتو با قیمت بالاتری به عرضه می رسد.

سخن پایان

اگر قصد خرید مانتو مجلسی یا هر مانتو دیگری را دارید، توصیه ما به شما این است که از مدل های متنوع مانتو گالری میرداماد دیدن نمایید و باکیفیت ترین مانتوها را با بهترین قیمت از این فروشگاه به طور حضوری یا اینترنتی خرید کنید و یک استایل زیبا و جذاب برای خود به ارمغان آورید.

جهت خرید و دریافت قیمت می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید یا با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس بگیرید.

 

کدخبر: 934923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟