معرفی لباس‌های کاربردی در هر فصلی از سال

 

لباس های تابستان (دامن شلواری، مانتو و سارافون)

·دامن شلواری

پوشیدن دامن شلواری در تابستان یکی از راحت‌ترین و محبوب‌ترین گزینه‌های لباس برای خانم‌ها است. دامن شلواری باعث جریان هوا در اطراف بدن شده و حس خنکی را به همراه دارد. این پوشاک، ترکیبی از دامن و شلوار بوده که در طول تابستان بسیار مناسب است. طول دامن شلواری معمولاً به قدر کافی کوتاه است تا امکان خنک شدن پاهای وجود داشته باشد.

·مانتو

پوشیدن مانتو نازک در تابستان می‌تواند یک انتخاب مناسب برای روزهای گرم تابستانی باشد. برخی از مانتوها بسیار سبک هستند و با فاصله داشتن از پوست، احساس راحتی را به افراد القا می‌کنند. مانتوهای کوتاه و جلو باز را می‌توانید با شلوارهای بگی بپوشید و استایلی متفاوتی داشته باشید.

·سارافون

سارافون یک نوع لباس زنانه است که از یک تکه پارچه درست می‌شود و عمدتاً به صورت آزاد و تار خورده است. این لباس بیشتر به صورت بلند و آویزان تا زانو یا پایین‌تر از آن طراحی می‌شود.

سارافون‌های کوتاه و بلند متفاوتی وجود دارند که بنابر سلیقه خود می‌توانید آنها را انتخاب کنید. می‌توانید از روسری یا شالی همرنگ با طرح سارافون نیز استفاده نمایید.

لباس‌های ضروری برای بهار

در فصل بهار که هوای گرم و خنک مدام جای خود را به یکدیگر می‌دهند، باید لباس‌هایی سازگار با این شرایط متغیر را انتخاب کرد. لباس‌هایی نسبتاً ضخیم؛ اما سبک، همچنین لباس‌هایی نازک و نخی که در هوای گرم احساس راحتی داشته باشید نیز برای این فصل مناسب هستند.

·شومیز

شومیز یکی از لباس‌های سبک و راحت بوده که در فصل بهار بسیار مناسب است. این نوع پوشاک معمولاً از پارچه‌های نازک‌تر و مناسب برای هوا گرم بهار دوخته می‌شود. ترکیب شومیز با شلوارهای کتان و پارچه‌ای جلوه‌ای متفاوت دارد.

لباس‌های کاربردی فصل پاییز

لباس‌

انتخاب درست مدل و همچنین رنگ لباس‌های پاییزی تاثیر بسیاری در استایل دارد. بارانی، کت جین، لباس‌هایی از جنس چرم و جین از جمله لباس‌های رایج و پرطرفدار بین پوشاک پاییزی به شمار می‌روند. هر کدام از این لباس‌ها با برای برخی از روزهای پاییزی مناسب هستند.

·بارانی

با وجود این‌که پاییز را اغلب با طبیعت زیبا و رنگارنگ می‌شناسند؛ اما همچنین با باران‌های فراوان و سردی ناگهانی هوا همراه است. بنابراین، پوشیدن لباس‌های مناسب مانند بارانی در این فصل به شدت توصیه می‌شود. بارانی‌های کلاه‌دار حالتی اسپرت داشته و با شلوار جین مام استایل و کفش‌های اسپرت می‌توانید ست کنید.

·چرم

پوشیدن لباس ‌های چرمی در پاییز جزء انتخاب‌‌های محبوب است؛ زیرا این لباس‌ها به استایل شما جلوه‌ای کلاسیک و جذاب می‌بخشند و از بدن در برابر هوای خنک پاییزی محافظت می‌کنند. کت‌های ضخیم چرمی را می‌توانید با شلوارهای جین، پارچه‌ای، کتان و شلوار چرمی زنانه ست کنید.

·جین

مانتو و کت های جین نیز از محبوب‌ترین و رایج‌ترین گزینه‌هایی است که در اکثر فصول سال آن را انتخاب می‌کنیم. جین‌ها را به‌دلیل طراحی ساده و کلاسیک خود، می‌توانید به‌راحتی با سبک لباس‌های مختلف ست کنید. به عنوان مثال ترکیب کت جین با شلوارهای راسته و گشاد و هودی استایل منحصر‌به‌فردی خواهد شد. همچنین انواع شلوار جین نیز متناسب با هر اندام و سلیقه‌ای در خانه شلوار وجود دارد.

لباس های مناسب برای زمستان

لباس‌های زمستانی معمولاً ضخیم و گرم بوده و با ویژگی ضدآب طراحی می‌شوند. کاپشن و پالتو از گرم‌ترین لباس‌های این فصل به شمار می‌روند. پافر و هودی نیز تاحدودی ضخیم هستند و باعث گرم ماندن بدن می‌شوند. برحسب سلیقه می‌توانید لباس گرم مورد نظر خود را برای رویارویی با روزهای سرد انتخاب نمایید.

·کاپشن

کاپشن

برای خرید کاپشن زنانه از خانه شلوار همین حالا اقدام کنید.

پوشیدن کاپشن در سرمای زمستان از رایج‌ترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها است. پارچه‌‌های مورد استفاده در کاپشن‌های زمستانی اغلب ضخیم‌تر و گرم‌‌تر هستند و از نفوذ باد جلوگیری می‌کنند. همچنین بسیاری از کاپشن‌ها جنس ضدآبی دارند و از سرمازدگی جلوگیری می‌نمایند..

·هودی

هودی به‌دلیل سادگی و راحتی جزء همیشگی لباس‌های مورد علاقه جوانان است. هودی‌‌ها با طراحی ساده و راحتی که دارند به افراد این امکان را می‌‌دهند تا در فصل سرد زمستان به‌طور همزمان گرم و خوش‌استایل باشند. هودی‌‌ها اغلب از پارچه‌‌های ضخیم و گرم برای مقاومت در برابر سرما دوخته می‌شوند. هودی را می‌توانید به‌راحتی با شلوار جین ست کنید.

·بافت

لباس ‌های بافتی به‌خوبی به شما اجازه می‌دهند لایه‌بندی کنید. می‌توانید برای گرم ماندن لباس بافتی را زیر ژاکت یا کاپشن بپوشید. این لایه‌بندی به شما این امکان را خواهد داد تا در صورت نیاز لباسی را اضافه نمایید یا حتی در صورت گرم شدن زیاد، یک لایه را کم کنید. جنس نرم و گرم لباس‌های بافت در زمستان با القای احساس آرامش و راحتی همراه است.

·پافر

پافرها نوعی کاپشن بادی هستند که آسیتن ندارند. برخی از پافرها ضدآب بوده و از نفوذ رطوبت یا باران به لباس‌های دیگر جلوگیری می‌کنند. پافرها را می‌توانید با شلوارهای جین جذب و نیم‌بوت تخت ست کنید. همچنین شلوار بگ لی نیز با پافر جلوه‌ای زیبا دارد.

·پالتو

لباس پالتو زنانه به‌دلیل جنس ضخیم و عایقی که دارد مانند کاپشن از اولین لباس‌هایی است که در مواقع بارش برف یا سرمای شدید به ذهن خطور می‌کند. همچنین پالتوها به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند تا در صورت پوشیدن چند لباس در زیر آن نیز بتوانید به‌راحتی حرکت کنید. همچنین پالتوهای اور سایز نیز امروزه بسیار محبوب هستند.

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم تا با معرفی لباس‌های کاربردی در هر فصل از سال، شما بتوانید استایل جذاب و مناسبی را داشته باشید. خانه شلوار با تنوع لباس های زنانه که شامل بارانی ‌های سبک و ضدآب، هودی ‌های راحت و ساده، پالتو های ضخیم و شومیزهای سبک و راحت و....، برای هر مکان و موقعیت لباس‌های مناسبی اماده کرده است.

 

 

کدخبر: 936944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟