راهنمای خرید انواع دستگاه آسیاب کن قهوه برند اسمگ Smeg

 

چگونه هر روز قهوه را به صورت تازه میل کنیم؟

با پیشرفت صنعت لوازم خانگی شما می توانید هر روز قهوه تازه آسیاب شده را آماده کرده و نوش جان کنید.

همانطور که می دانید قهوه از دانه های بزرگ تبدیل به پودر قهوه می شوند، و فرآیند پودر کردن در کارخانه ها کیفیت قهوه را بسیار پایین می آورد؛ اما با ورود دستگاه های آسیاب دیگر نگران این موضوع نباشید چرا که شما در خانه خودتان می توانید دانه های درشت قهوه را تبدیل به پودر قهوه کنید و هر روز از نوشیدنی تازه و جذاب خود نهایت لذت را ببرید.

فرقی نمی کند شما یک باریستای حرفه ای در کافه باشید یا یک خانه دار؛ کار با دستگاه آسیاب قهوه به قدری ساده و راحت است که هر کسی با هر میزان و سطح آگاهی که دارد می تواند این کار را انجام دهد.

در بازار لوازم خانگی برند های زیادی اقدام به تولید دستگاه آسیاب کن قهوه کرده اند که متاسفانه کیفیت یا کارایی دلخواه را ندارند یا اگر هم پر قدرت باشند در کوتاه مدت دچار نقص فنی خواهند شد و دیگر کار نمی کنند. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید چرا که این مقاله با هدف معرفی یکی از دستگاه های آسیاب قهوه با کیفیت در کنار شما است.

مطمئناً وقتی نام کیفیت را شنیدید شما هم به برند معروف و جهانی اسمگ فکر کردید، باید به شما بگوییم که آفرین، درست فکر کرده اید.

همانطور که می دانید شرکت اسمگ یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین شرکت ها در حوضه لوازم خانگی برقی می باشد، که توانسته است تمامی خریداران را از خود راضی نگه دارد به طوری که در تمامی این سال ها حتی یک مورد نقص فنی در محصولات اسمگ گزارش نشده است.

یکی از جذاب ترین و پر کاربرد ترین محصولات تولید شده توسط برند اسمگ SMEG؛ دستگاه آسیاب قهوه اسمگ بوده که با طراحی فوق العاده ای که دارد چشم هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند.

معرفی آسیاب کن قهوه اسمگ

آسیاب کن های قهوه اسمگ با توان 150 وات قابلیت تنظیم خرد کردن قهوه تا 30 درجه را دارند، و شما می توانید بسته به نوشیدنی که می خواهید دانه های قهوه را از درشت تا ریز آسیاب کنید. ظرفیت دستگاه آسیاب کن قهوه 350 گرم است. همچنین این محصول دارای پایه ضد لغزش بوده و کاملاً بدون لرزش و بی صدا طراحی شده است.

 آسیاب کن اسمگ دارای 8 برنامه از پیش تعیین شده می باشد که برای ساخت قهوه های آمریکایی و فرانسوی کاملاً مناسب است و شما با انتخاب هر برنامه پودر قهوه متناسب با آن نوشیدنی را دریافت خواهید کرد. البته قابل ذکر است که آسیاب قهوه اسمگ دارای اهرم دستی نیز می باشد، که به شما این امکان را می دهد که آسیاب را به روش ساده انتخاب کنید.

 

قهوه اسمگ

آسیاب کن قهوه اسمگ به چه صورت طراحی شده است؟

نام زیبای اسمگ با رنگ نقره ای امضای زیبا و خاص این برند ایتالیایی می باشد که در قسمت جلوی آسیاب کن قهوه اسمگ درج شده است. بدنه آسیاب های اسمگ در رنگ های سبز پاستیلی، آبی پاستیلی، قرمز، کرم، مشکی و ... در دو نوع مات و براق طراحی شده اند؛ که زیبایی خاصی به دستگاه می بخشد و جذابیت آشپزخانه شما را صد چندان می کند.

آسیاب کن قهوه اسمگ از استیل ضد زنگ و با کیفیت ساخته شده است. که به راحتی قابل شست و شو می باشد؛ همچنین این محصول مجهز به سیستم ایمنی است. درجه تنظیمات آسیاب قهوه اسمگ در قسمت جلو و بالاتر از مخزن پودر قهوه قرار دارد. این محصول مجهز به 2 عدد مخزن مجزا برای دانه های قهوه و پودر قهوه می باشد که کاملاً شفاف بوده و محتویات داخل آن به راحتی قابل روئیت است. 

ویژگی های آسیاب کن قهوه اسمگ:

  • آسیاب مخروطی استیل ضد زنگ متحرک
  • محفظه قیف دانه تریتان
  • ظرف پودر قهوه تریتان
  • پایه ضد لغزش
  • سیستم ضد الکتریسیته ساکن
  • مقدار قهوه قابل تنظیم
  • اندازه آسیاب قابل تنظیم

 خرید آسیاب کن دانه های قهوه اسمگ

شما برای خرید آسیاب قهوه اسمگ، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، مطمئن باشید. فروشگاه اسمگ لوکس، یک فروشگاه عرضه‌کننده برند لوکس اسمگ است که نمایندگی محصولات اسمگ در ایران محسوب می‌شود و می‌توانید این محصول و بسیاری محصولات دیگر اسمگ را از فروشگاه اسمگ لوکس تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی اسمگ لوکس

فروشگاه اینترنتی اسمگ لوکس؛ نمایندگی انواع محصولات برند اسمگ در ایران است که خدمات منحصر ‌به‌ فردی را به مشتریان ارائه میکند. این مجموعه با جدیدترین و لوکس ترین محصولات و کادر مجرب متشکل از مشاوران فروش حرفه ای توانسته است لطافت محصولات لوکس زیبا را با بهترین کیفیت در بازار ایران عرضه کند.

 برند اسمگ

برند اسمگ یک برند ایتالیایی بسیار شناخته شده است که از ۱۹۴۸ آغاز به تولید انواع محصولات خانگی نمود و امروزه به‌عنوان یکی از بهترین برندهای لوکس در زمینه تولید محصولات خانگی شناخته می‌شود. یکی از شناخته‌ شده ‌ترین محصولات برند اسمگ، آسیاب قهوه اسمگ می باشد. که در انواع رنگ و طرح بسیار زیبا تولید شده است.

آسیاب قهوه اسمگ همچون سایر محصولات این برند، در کنار طراحی زیبا و خاص، کارایی فوق‌العاده و طول عمر بالایی دارند که سبب می‌شود قیمت آسیاب قهوه اسمگ نیز همچون سایر محصولات آن، برای طرفداران برند های لوکس، مناسب باشد.

 

کدخبر: 940602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟