بهترین شرکت سازنده برد مدار چاپی  (PCB) در ایران

 

شرکت ها و دفاتر فروش زیادی در این صنعت در حال فعالیت می باشند اما با بررسی خدمات، سابقه کاری و تعداد مشتریان راضی بی شک بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات PCB  در ایران شرکت مهندسی ایران کامپو با بیش از 30 سال تجربه کاری واقع در سهرودی شمالی، خیابان هویزه شرقی می باشد.

شرکت ایران کامپو با تکیه بر دانش فنی و بهره وری از برترین مهندسان و متخصصان مجرب صنعت برد و مخابرات یکی از پیشتازان صنعت برد pcb چاپ در ایران به شمار می آید.

انواع برد مدار چاپی (PCB)

برد های الکترونیکی دنیای گسترده ای دارد و از لحاظ جنس، تعداد لایه، نوع چاپ، پوشش نهایی و دیگر متغییر ها دسته بندی می گردد.

در ادامه متداول ترین برد های الکترونیکی را مورد بررسی قرار می دهیم.

برد مدار چاپی سرامیکی

برد سرامیکی یک برد مدار سرامیکی آلی رسانای حرارتی است. انواع برد مدار سرامیکی شامل، برد آلومینا، برد سرامیکی نیترید آلومینیوم، برد سرامیکی با روکش مس، برد پایه سرامیکی زیرکون (zirconia ceramic base PCB).

برد مدار چاپی ویژه (Special)

برای بردهای مدار چاپی ویژه، ما از مس سنگین با کیفیت بالاتر 3OZ ، بر پایه آلومینیوم با کیفیت استفاده میکنیم. ما سالها تجربه و پیشرفته ترین فناوری را در زمینه تولید ترکیب میکنیم تا محصولی با کیفیت را در زمان مناسب تضمین کنیم و به دست شما برسانیم.

برد مدار چاپی انعطاف پذیر

این بردهای مدار چاپی انعطاف پذیر در ابتدا به عنوان جایگیزینی برای مهار سیم های سنتی طرحی شدند. اما با پیشرفت تکنولوژی، امروزه برای مواردی از جمله اینترنت اشیا،(IOT)، اتصالات(Connectivity)، تحرکات(Mobility)، ابزار های پوشیدنی(Wearables)، کوچک سازی(Miniaturization) و موارد دیگر که باعث سرعت صنایع شده اند. یک برد مدار چاپی انعطاف‌پذیر در خالص‌ترین شکل خود، مجموعه وسیعی از رساناها است که بین لایه‌های فیلم، دی الکتریک بسیار نازک قرار گرفته‌ است.

برد مدار چاپی سخت-انعطاف پذیر

بردهای مدار چاپی Rigid-Flex بردهایی هستند که از ترکیبی از فناوری‌های برد انعطاف‌پذیر و سخت در یک پکیج استفاده می‌کنند. بسترهای انعطاف پذیر به گونه ای طراحی شده اند که در حالت انعطاف ثابت باشند و معمولاً در حین ساخت یا نصب به منحنی خمیده تبدیل می شوند.

برد مدار چاپی سخت

برد مدار چاپی سخت

PCB صلب نوعی(Rigid) برد مدار چاپی سخت است و بیشترین تعداد PCB تولید شده میباشد که بیشترین کاربرد امروزه را دارد. که از مواد جامد ساخته شده اند و می تواند به طور موثری از اعوجاج برد مدار چاپی جلوگیری کند. شاید رایج ترین PCB سخت، مادربرد کامپیوتر باشد.

فرآیند کنترل کیفیت (QC)  در ایران کامپو

یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت ایران کامپو فرآیند کنترل کیفیت بی نقص برد های الکترونیکی تولید و چاپ شده می باشد. با بهره وری از سیستم کنترل کیفیت زیر حتی یک برد مدار چاپی با نقص فنی مشاهده نخواهید کرد.

  • ابزار اندازه گیری المان چهارگانه
  • تست امپدانس
  • دستگاه تست آلودگی یونی
  • تستر ROHS
  • ضخامت سنج طلا/نیکل
  • تست قدرت ضد لایه برداری

چرا ایران کامپو

همانطور که می بینید، کار زیادی روی فرآیند تولید برد مدار چاپی انجام می شود. برای تضمین تولید PCB با کیفیت، عملکرد و دوام مورد انتظار شما، باید سازنده ای را انتخاب کنید که در هر مرحله از تخصص بالایی برخوردار باشد و بر کیفیت تمرکز داشته باشد.

ایران کامپو یکی از با تجربه ترین تامین کننده خدمات تولید PCB سفارشی چین است. با این ایده که موفقیت ما با موفقیت مشتریانمان سنجیده می شود، ما بر مراقبت و توجه به جزئیاتی که هر مرحله از تولید PCB نیاز دارد تمرکز می کنیم. ما همچنین بسته بندی خلاء، توزین و تحویل را ارائه می دهیم تا مطمئن شویم که سفارش PCB شما ایمن و بدون آسیب می رسد. تاکنون، ما برای شرکت‌هایی با اندازه‌ های مختلف از بیش از 80 کشور، بردهای مدار چاپی داشته‌ ایم و هدف ما این است که PCB‌ های تولیدی خود را در سال‌های آینده به هر گوشه از دنیا تحویل دهیم.

خدمات تولید PCB

ما نمونه اولیه PCB سریع، تولید انبوه PCB و خدمات مونتاژ را ارائه می دهیم.

شرکت ایران کامپو با همکارای با متخصصان و مهندسان مجرب حوزه PCB و ماشین آلات به روز قادر به ارائه پک کامل خدمات طراحی، تولید، چاپ و مونتاژ برد الکترونیکی (PCB) می باشد.

دیگر خدمات شرکت ایران کامپو

شرکت ایران کامپو فعالیت گسترده در حوزه مهندسی برق و الکترونیک دارد و خدمات گسترده تری را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد.

برخی از این خدمات شامل عبارتند از :

  • دارای انبار مازاد بسیار گسترده با تنوع قطعات بی شمار
  • خرید و فروش انواع قطعات الکترونیکی پردرخواست و نایاب
  • دارای دفتر رسمی در چین و انجام خدمات تخصصی بازرگانی و واردات قطعات، ماشین آلات و دیگر درخواست های بازرگانی مشتریان
  • تولید انواع برد الکترونیکی
  • پشتیبانی از تمام روش های مونتاژ برد SMD  وDIP در فرآیند دستی و رباتیک
  •  ارائه خدمات طراحی برد الکترونیکی

 

کدخبر: 950270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟