راهنمای خرید نرده پله فرفورژه

 

نرده فرفورژه به صورت کلی محصولی سفارشی ساز و لوکس محسوب میشود. مجموعه ثامن حفاظ به عنوان تولید کننده نرده پله فرفورژه انواع مختلفی از نرده فرفورژه را با توجه به قیمت  طراحی کرده که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

نرده پله فرفورژه کادری

نرده پله فرفورژه تیرک دار

نرده پله فرفورژه مدرن

نرده پله فرفورژه لوکس و سفارشی

نرده فرفورژه کادری در اصل همان نرده پله فرفورژه است که با استفاده از طرح های و قطعات مختلف درب ها همانند الیزه ، ترک و لادن ساخته میشود. ساختمان های ویلایی و مسکونی برای همسان کردن طرح های فلزی ساختمان خود میتوانند از این فرم نرده استفاده کنند. تنوع و رنگ پذیری قطعات نرده پله فرفورژه در این سبک بسیار چشم نواز و در خور توجه است. قیمت نرده پله فرفورژه کادری را میتوان یک محصول متوسط به بالا دانست. قطعات بکار رفته در این طرح امکان ست کردن با دکوراسیون داخلی را تا حد بسیار بالایی فراهم میکند.

استفاده از آهن های پهن چلنگری شده که بسیار ساده و پر پیچ .و خم هستند را گلنرده یا همان نرده فرفورژه مدرن مینامند. این سبک در ترکیه و کشورهای اروپایی بسیار پر طرف دار است. این مدل نرده به صورت کلی هنر دست آهنگران است. قیمت این مدل گلنرده راه پله با توجه به وزن و ارتفاع نرده مشخص میشود. به صورت کلی نرده راه پله دارای قیمتی مناسب به نسبت سایر مدل ها و طرح ها دارد. این محصول معمولا به صورت تک رنگ است. سفید، مشکی و قهوه ای سوخته رنگ های کاربردی در نرده پله مدرن فرفورژه محسوب میشوند.

 استفاده از پروفیل عمودی و افقی در نرده پله رواج دارد. عمده این تفکر به جهت کاستن از قیمت نرده پله است. تیرک های فرفورژه با چنین نگرشی طراحی و تولید شده است. تیرک های فرفورژه که در یک کادر بنا به طول پله که در طول استاندارد 11 سانت چیده شده اند شاکله اصلی نرده پله تیرکی فرفورژه است. قیمت این مدل نرده پله قطعا مناسب ترین نرده پله با هر سبکی است. تیرک فرفورژه دارای تک گل و دو گل هستند. ساختمان های بلند مرتبه و برج ها بزرگترین استفاده کننده این مدل نرده پله محسوب میشوند. فرم ساده و قیمت اقتصادی در کنار زیبایی را میتوان ویژگی های نرده پله فرفورژه دانست.

راهنمای خرید نرده پله فرفورژه

نرده پله فرفورژه سفارشی و لوکس

نرده فرفورژه سفارشی یا همان نرده پله فرفورژه لوکس را میتوان به یک قاب نقاشی بسیار زیبا و برجسته ترسیم کرد. ترکیب گلنرده با قطعات چدنی فرفورژه و تیرک های آلومینیومی را نرده سفارشی یا لوکس مینامند. طرح این مدل نرده با توجه به سلیقه و سبک مورد نظر خریدار و سازنده ویلا بستگی دارد. بعد از مشخص شدن فرم زمینه طراحان مجموعه ثامن قطعات گل نرده چدنی و آلومینیومی را با توجه به زمینه طراحی و جوش میدهند. پرداخت و سیقلی نمودن سطوح جوشکاری شده قبل از رنگ آمیزی انجام میگیرد. کلیه سطوح پرداخت میشوند و نرده داخل کوره رنگ اصلی را جذب میکند. پوشش بالای رنگ الکترواستاتیک دوام نرده پله را بالا میبرد. بعد از رنگ کاری زمینه مرحله پتینه کاری است. رنگ طلایی ، مسی و نقره ای  توسط استاد کاران خبره بر روی نرده راه پله فرفورژه  دوبلکس همچون پوست مار میماند که زیبایی بسیار خاصی دارد. زیبایی پتینه های نرده پله فرفورژه را میتوانید در تصاویر به وضوح ببینید.

فرفورژه

 

قیمت نرده پله فرفورژه سفارشی

میزان استفاده از قطعات چدن و آلومینیوم نقش بسزایی در قیمت تمام شده نرده فرفورژه دوبلکس دارد. طرح و فرم گلنرده نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت نرده فرفورژه است. مهم ترین عامل در قیمت نرده راه پله فرفورژه صاف بودن یا پیچ دار بودن نرده  است. نرده پله گرد و دوبلکس را میتوان گرانترین نرده پله دانست. قطعات مورد استفاده در نرده پله گرد میبایست با توجه به زاویه راه پله قوس دار شوند.

 

کدخبر: 952111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟