انتخاب بهترین نوع فایل روتاری، اسیداچ و باندینگ

 

فایل روتاری: نوآوری در درمان دندان

در دهه‌های اخیر، دندان‌پزشکان با بهره‌گیری از فایل‌ روتاری، موفق به جلوگیری از وقوع خطاهای جدی در فرآیند درمان ریشه دندان شده‌اند. این ابزار خاص، از نیکل و تیتانیوم ساخته‌شده و طراحی منحصربه‌فردی دارد. مناسب بودن قیمت فایل روتاری و قابلیت‌های مؤثر آن در درمان مشکلات دندانی و انجام عمل‌های عصب‌کشی این ابزار را به یکی از پرکاربردترین وسایل برای دندان‌پزشکان تبدیل کرده است. به همین دلیل، انواع مختلفی از این فایل‌ها عرضه شده‌اند که به بهترین نحو نیازهای متنوع دندان‌پزشکان را در فرآیند درمان، برطرف کنند.

انواع فایل روتاری

در هنگام خرید فایل روتاری باید دقت داشت که این ابزار انواع مختلفی دارد. برخی از این مدل‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

1. فایل روتاری GT 8GT: این محصول، در قسمت سر به‌گونه‌ای طراحی‌شده که در هنگام استفاده حداقل احتمال شکافته شدن دندان‌ها و آسیب به کانال‌های ریشه را دارد. این ابزار با سرعت تقریبی ۳۵۰ دور در دقیقه عمل می‌کند.

2. فایل روتاری Twisted: یکی از جدیدترین مدل‌های فایل روتاری، Twisted است که با سرعتی حدود ۵۰۰ دور در دقیقه عمل می‌کند. این ابزار از امکانات متعددی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی بهره می‌برد تا انعطاف‌پذیری فلزهای سازنده دستگاه را به چندین برابر افزایش دهد.

3. فایل روتاری inget: این دستگاه که شامل یک سری کوتاه و میکروموتور در بدنه خود است، از کاربردهای متنوعی در حوزه دندانپزشکی برخوردار است. سرعت چرخش فایل روتاری دندانپزشکی Inget حداقل ۳۶۰ دور در دقیقه است و به دلیل وجود یک میله در مرکز دسته، خطر آسیب به کانال ریشه به حداقل ممکن می‌رسد.

4. فایل پروتیپر: فایل روتاری پروتیپر، با خصوصیات ویژه خود ازجمله انعطاف بالا و طراحی دقیق، به‌عنوان یک ابزار چندمنظوره مورداستفاده قرار می‌گیرد تا مشکلات مربوط به ریشه‌های دندان را برطرف کند. این فایل با نوک‌گرد مناسب خود، به‌راحتی و با دقت به داخل کانال‌های ریشه دسترسی پیدا می‌کند. همچنین، طراحی دسته‌ی کوتاه و قدرت برش بالا، خستگی دندان‌پزشکان را در هنگام استفاده از آن کاهش می‌دهد.

قیمت اسید اچ: کارایی بی‌نظیر با هزینه‌ی کم

قیمت اسید اچ

مواد اسیدی در دندانپزشکی عمدتاً برای ترمیم دندان‌ها به کار می‌روند. یکی از مواد رایج، اسیداچ است که به‌صورت ژل بر روی قسمت موردنظر اعمال می‌شود. این ماده در زمان پر کردن دندان با کامپوزیت، حفره‌های ریز ایجادشده را پر می‌کند و لکه‌های دندان را از بین می‌برد. دندان‌پزشکان معمولاً برای تشخیص دقیق‌تر ماده از دندان، از ژله‌ای رنگی استفاده می‌کنند. اسیداچ برای افزایش قدرت چسبندگی بین مینای دندان و کامپوزیت در فرآیند ترمیم دندان نیز به کار می‌رود.

مزایای خرید اسید اچ دندانپزشکی

استفاده از اسید اچ در دندانپزشکی به دلیل مزایای فراوانی که دارد، به‌شدت توصیه می‌شود. این موارد عبارت‌اند از:

  • شستشوی سریع و آسان با اسپری آب که امکان تمیز کردن دقیق دندان‌ها را فراهم می‌کند.

  • عدم وجود هرگونه عوارض که از ایجاد مشکلات جانبی در فرآیند درمان جلوگیری می‌نماید.

  • قابلیت از بین بردن لایه‌های اسمیر حاوی پلیمرهایی که با زیست سازگاری دارند و از بین بردن آن‌ها، تسهیل در فرآیند درمان را فراهم می‌کند.

  • ارتقاء استحکام باندینگ بین مواد ترمیمی و دندان که باعث می‌شود اتصال بین این دو، بسیار قوی‌تر شود و مواد به هم چسبانده شده باقی بمانند.

  • قیمت اسید اچ دندانپزشکی نسبت به کارایی فوق‌العاده آن بسیار ارزان بوده و به همین دلیل، به‌عنوان یکی از ابزارهای اساسی در انجام موفقیت‌آمیز روش‌های پاک‌سازی و درمانی دندان‌ها و لثه‌ها شناخته می‌شود.

باندینگ: راهی ساده برای بهبود زیبایی دندان

زیبایی دندان

باندینگ، همانند بتن، قابلیت شکل‌دهی ناهنجاری‌های دندان را دارد. وجود مواد شیشه‌ای در ترکیب این ماده، باعث استحکام و شفافیتی نظیر دندان طبیعی می‌شود. قیمت باندینگ دندان بسیار ارزان بوده و به‌عنوان یک روش زیبایی، تنها با یک جلسه می‌تواند لبخندی جذاب و زیبا را فراهم آورد.

کاربردهای باندینگ

باندینگ یک روش پرکاربرد در دندانپزشکی است که برای انواع مختلفی از مشکلات دندانی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این فرآیند می‌تواند برای سفید کردن دندان‌ها، ترمیم پوسیدگی‌ها و بهبود ظاهر دندان‌های شکسته و آسیب‌دیده مورداستفاده قرار گیرد. همچنین تغییرات ظاهری مانند افزایش طول دندان و حتی به‌عنوان جایگزین پرکننده‌های amalgam نیز جزو کاربردهای منحصربه‌فرد باندینگ است. همچنین در مواردی که ریشه دندان به علت عقب‌نشینی لثه در معرض آسیب قرار دارد، استفاده از باندینگ می‌تواند به محافظت از ریشه کمک کند.

نکات مهم در خرید باندینگ

در خرید باندینگ دندانپزشکی، مانند دیگر محصولات، اولین و مهم‌ترین نکته کیفیت محصول است. روش‌های استفاده از انواع مختلف باندینگ توسط دندان‌پزشکان متفاوت است؛ بنابراین، علاوه بر کیفیت محصول، باید به مراحل و نحوه استفاده از آن‌ها نیز توجه کنید. شما می‌توانید با در نظر داشتن قیمت باندینگ دندانپزشکی و نکات گفته‌شده و بر اساس نیازها و شرایط خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

برای خرید باندینگ، فایل روتاری و اسید اچ که از لحاظ کیفیت در بالاترین رتبه قرار داشته باشند، باید به فروشگاه‌ معتبری مثل نیک دندان که مجهز به سیستم‌های کنترل کیفیت و استانداردهای بین‌المللی است، مراجعه کنید. تمامی تجهیزات دندانپزشکی در این مرکز با بهترین قیمت و کیفیت تضمینی ارائه می‌شوند.

 

کدخبر: 952412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟