زیباترین جزایر تایلند


 در این مطلب زیباترین جزایر این کشور که در تور تایلند فلای‌تودی امکان بازدید از آن‌ها هست را به شما معرفی می‌کنیم.

جزیره پوکت (Phuket)

پوکت بزرگ‌ترین جزیره تایلند است و دارای بیش از 30 ساحل شگفت انگیز است؛ با داشتن درختان نخل، دریاهای درخشان، شن‌های سفید خیره‌کننده و جنب ‌و جوش مردم، پوکت یکی از بهترین مقصدهای ساحلی جهان است. شما می‌توانید با شرکت در تور پوکت فلای‌تودی جذاب‌ترین خاطره ممکن از این جزیره زیبا را برای خود بسازید.

جدای از مشاهده جاذبه‌های خارق‌العاده این جزیره معروف، این امکان وجود دارد که در سفری هیجان‌انگیز با قایق تندرو به بسیاری از جزایر گرمسیری مجاور، از جمله Koh Phi Phi بروید یا از یک سفر دریایی آرام در اطراف خلیج مسحورکننده Phang Nga لذت ببرید.

جاذبه‌های مذهبی و فرهنگی، نمایش‌های عجیب‌ و‌ غریب و زندگی شبانه پر جنب ‌و جوش که برای هر گردشگری تجربه‌ای شگفت‌آور خواهد بود هم بخش دیگری از جاذبه‌های پوکت هستند. همچنین از خوبی‌های دیگر پوکت این است که همه این مقاصد در فاصله کوتاهی از یکدیگر قرار دارند و با رانندگی یا قایقرانی در دسترس هستند.

جزیره Koh Lipe

جزیره کوچکKoh Lipe در استانSatun در نزدیکی مرز مالزی، تنها جزیره مسکونی در مجمع الجزایر Adang است. ساحل زیبا و سحرانگیز، مردم مهربان و غذای عالی، این جزیره کوچک را به بهشتی برای گردشگران تبدیل کرده است. دنیای زیر ‌آبkoh lipe مملو از رنگ‌هاست و دارای صخره‌های مرجانی بسیار زیبایی است که ارزش کاوش و غواصی را دارند. وسعت این جزیره فقط 4 کیلومتر مربع است و به دلیل کوچک بودن آن، شما می‌توانید به راحتی از یک ساحل رویایی به ساحل دیگر راه بروید و هر روز در ساحل متفاوتی شنا و غواصی کنید.

جزیره Koh Mook

بخش عمده جزیره زیبایKoh Mook جنگل‌ و طبیعت دست‌نخورده است و از دهکده‌هایی کوچک و جذاب تشکیل شده. ساحل این جزیره با درختان نخل، صخره‌های غول‌پیکر و آب‌های زلال و شفاف شما‌ را به استراحتی دلنشین دعوت می‌کند.

یکی از جاذبه‌های اصلیKoh Mook غار زمردی است که در خط ساحلی غربی آن قرار دارد. درون این غار یک جنگل کوچک زیبا با صخره‌های مرتفع خواهید دید که خیره کننده هستند. این غار به دلیل رنگ زمردی‌ای که آب هنگام طلوع خورشید به خود می‌گیرد به "غار زمردی" معروف است و می‌توانید در آن شاهد یکی از خیره‌کننده‌ترین طلوع‌ها و غروب‌های تایلند باشید.

جزیرهKoh Mook یکی از جزایر متعدد دریای آندامان در سواحل غربی تایلند است و مدت زمان سفر با کشتی بینKoh Mook وKoh Lipe حدود 1 ساعت و 45 دقیقه است و مسافتی درحدود 129 کیلومتر را شامل شامل می‌شود.

جزیره Koh Mook

جزیره Ko Pha-Ngan

مساحت کلKo Pha-Ngan تقریبا 168 کیلومتر مربع است و تحت ‌تسلط زمین‌های کوهستانی قرار دارد. جدای از سواحل، صخره‌های مرجانی و آب‌های آبی فیروزه‌ای شگفت‌انگیز، می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی متعددی مانند آبشارها و کوه‌ها لذت ببرید و سبک زندگی کشاورزان و ماهیگیران محلی را در روستایBan Chalok Lam کشف کنید.

همچنین جزیرهKo Pha-Ngan بخاطر "جشن ماه کامل" که هر ماه در هلال کامل ماه برگزار می‌شود معروف است. این جشن با دی‌جی‌های بین‌المللی و بیش از 12 سیستم صوتی قدرتمند، هرماه یک بار ساحل 800 متریHat Rin را به فستیوالی پر جنب ‌و ‌جوش تبدیل می‌کند.

جزایر Similan

از ویژگی‌های اصلی این جزایر چشم نواز میتوان به صخره‌های عظیم، آب های کم‌عمق و جنگل‌های انبوه استوایی اشاره کرد. متشکل از صخره‌های مرجانی سخت و نرم، آب‌های شفاف و سواحل سفید، جزایر سیمیلان یکی از بهترین مکان‌های غواصی در جهان محسوب می‌شوند. سیمیلان که در سال 1982 به عنوان یک پارک ‌ملی تأسیس شد، مجمع الجزایری متشکل از 11 جزیره در دریای آندامان در 70 کیلومتری ساحلPhang Nga است. مساحت این پارک 140 کیلومتر مربع است که 26 کیلومتر مربع آن را خشکی تشکیل می‌دهد.

همچنین بیشتر گونه‌های دریایی شگفت‌انگیز اقیانوسی جنوب‌شرقی آسیا را می‌توان در جزایر سیمیلان یافت؛ از کوسه‌های صخره‌ای نوک سفید و کوسه‌نهنگ گرفته، تا لاک‌پشت‌های نوک‌عقابی. 120 نوع پرنده نیز در این جزیره گزارش شده‌اند.

جزیره Koh phi phi

مجمع‌الجزایر Koh phi phi یکی از معروف‌ترین جزایر در سواحل آندامان تایلند است که از دو جزیره تشکیل شده است: Koh Phi Phi Don و Koh Phi Phi Leh

جزیرهKoh Phi Phi Don مسکونی است و تمام امکانات اقامتی و رفاهی در آن وجود دارد. اماphi phi leh جزیره‌ای خالی از سکنه است و در 1.5 کیلومتری جنوبی‌ترین ناحیهphi phi don واقع شده است. این جزیره دارای صخره‌های عمودی خیره کننده‌ای است که به سواحل شنی کوچک و دریاهای مرجانی گرمسیری منتهی می‌شود.

فاصله این مجمع‌الجزایر مسحور‌کننده از پوکت با قایق تندرو 45 دقیقه و با کشتی 90 دقیقه است که از مکان‌های ایده‌آل استوایی در جنوب شرقی آسیا هستند.

جزیره Koh phi phi

جزیره Koh Samui

جزیرهKoh Samui یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در تایلند است. این جزیره دارای سواحل زیبا، آبشارهای چشم‌نواز، معابد، دهکده‌های ماهیگیری و چندین چشمه سلامتی است.

سامویی سومین جزیره بزرگ تایلند و بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر آن با بیش از 80 جزیره است که شامل پارک ملی دریاییAng Thong نیز می‌شود که بهشتی برای کایاک‌سواران است. با این که سامویی به اندازه‌ای کوچک است که می‌توان آن را تنها در چند ساعت با موتور یا ماشین دور زد، این جزیره دارای سواحل و فعالیت‌های تفریحی متنوعی ازجمله صخره‌های مناسب برای صخره‌نوردی، آموزش یوگا، دوره‌های آشپزی، آموزش موی تای، غواصی و حتی گلف است که تجربه همه آنها در یک بازدید غیر ممکن است.

سفر به زیباترین جزایر تایلند با فلای‌تودی

کشور تایلند مملو از مکان‌های تاریخی و فرهنگی خارق‌العاده، بازار‌های سرزنده و چشم‌نوازترین مناظر طبیعی است. "سرزمین لبخند‌ها" بهشتی برای علاقه‌مندان به سرزمین‌های گرمسیری است و جزایر این کشور دارای برخی از خارق‌العاده‌ترین سواحل و جنگل‌هایی است که در جهان وجود دارند. شما می‌توانید برای اطلاع از تاریخ و جزئیات دقیق ارزان‌ترین تورهای تایلند و پوکت، به سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی سر بزنید.

 

کدخبر: 954167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟