چگونه تیک آبی اینستاگرام را تضمینی دریافت کنیم؟

 

امروزه همه کاربران به دنبال این هستند تا تیک آبی در اینستاگرام را به صورت تضمینی دریافت کنند. در این بین سوال پیش می آید که چگونه تیک آبی اینستاگرام را تضمینی دریافت کنیم؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در  مورد خرید تیک آبی اینستاگرام تضمینی و شرایط آن شما را کاملا آگاه کنیم.

وجود تیک آبی در هر صفحه ای به شکل خاصی به آن اعتبار می بخشد. البته که این تنها مزیت داشتن تیک آبی نیست. این نشان ارزشمند به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر فوق العاده ای در حساب اینستاگرامی دارد. شاید تا چند وقت پیش تصور عموم بر این بود که دریافت تیک آبی تنها مختص به پیج هایی فالوور های بالا و یا سازمان های بسیار معروف است. شاید این تصور تا حدودی درست باشد اما نمی توان گفت که حساب های دیگر شانس دریافت تیک آبی را ندارند. با رعایت یکسری نکات و آماده سازی پیج می توان شانس دریافت تیک آبی رایگان و تضمینی را افزایش داد.

چرا تیک آبی در اینستاگرام مهم است؟

همه ما حداقل یکبار تیک آبی را در برخی از حساب های اینستاگرامی مشاهده کرده ایم. هر چه رو به جلو پیش می رویم، اهمیت این نشان آبی بیشتر شده و تعداد حساب های بیشتری صاحب آن می شوند. همانطور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره کردیم، گرفتن تیک آبی مزایا متعددی را برای صاحبین حساب ها دارد. شما نیز می دانید که در حال حاضر افراد بیشماری از طریق اینستاگرام با فروش خدمات و محصول، از این پلتفرم درآمد دارند. در صورتی که این حساب موفق به دریافت تیک آبی اینستاگرام تضمینی شوند، می تواند رشد بسیار پر سرعتی در راستای هدف خود در اینستاگرام داشته باشند.

مهم ترین قسمت داشتن تیک آبی در برنامه ای همانند اینستاگرام این است که یک پیج اعتبار بالایی دارد. به عبارت دیگر صفحاتی که دارای این نشان هستند، به صورت رسمی توسط اینستاگرام تایید هویت و اعتبار می شوند. در نتیجه اعتماد به آن ها راحت تر از سایر پیج می شود. طبیعتا زمانی که شما نسبت به رقبای خود اعتبار بیشتری داشته باشید، مخاطبین بالاتری دارید که با اعتماد کامل شما را دنبال می کنند و این یعنی رشد و درآمد بیشتر در اینستاگرام!

تیک آبی

آیا همه افراد می تواند تیک آبی اینستاگرام تضمینی را دریافت کنند؟

دریافت تیک آبی اینستاگرام برای کاربران سخت است اما نمی توان گفت که امکان پذیر نیست. با وجود این که تیک آبی بیشتر به صفحات افراد بسیار مشهور، سازمان و برندهای مطرح تعلق می گیرد، اما می توان با یکسری اقدامات موفق به دریافت تیک آبی شد. در واقع لازم است تا شما در ابتدا صفحه خود را بر اساس یکسری استانداردها آماده سازی کرده و سپس برای درخواست تیک اینستاگرام اقدام کنید. در این بین سوال پیش می آید که برای دریافت تیک آبی اینستاگرام چه باید کرد. مهم ترین اقداماتی که برای این کار لازم است عبارتند از:

  • تولید محتوای باکیفیت: قطعا برای رشد و کسب درآمد در اینستاگرام تولید محتواهای باکیفیت و جذاب شرط مهمی است. اینستاگرام برای اهدای تیک آبی نیز به این موضوع توجه بسیار می کند. به همین خاطر نیز بهتر است در تولید محتوا حوزه کاری خود دقت و حساسیت بسیاری به خرج دهید.
  • مشهوریت در اینستاگرام: برای دریافت تیک آبی تضمینی در اینستاگرام بایستی در یک حوزه خاص فعالیت داشته و تا حدودی به مشهوریت رسیده باشید.
  • فعالیت مستمر: اگر نمی توانید فعالیت مستمر داشته و پیج خود متعهد باشید، بهتر است گرفتن تیک آبی اینستاگرام را فراموش کنید. این مورد یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که اینستاگرام برای دادن تیک به یک پیج، به آن توجه می کند. تولید محتوا و فعالیت شما باید به شکل مستمر و منظم باشد.
  • تابعیت از قوانین اینستاگرام: اینستاگرام برای راحتی و تجربه عالی کاربران، قوانین خاصی را تعیین کرده است. برای رشد بیشتر، رفتن به اکسپلور و دریافت راحت تیک آبی لازم است تا شما این قوانین را رعایت کنید. به طور مثال نباید در این پلتفرم محتواهای جنسی، خشونت آمیز و غیر اخلاقی منتشر کنید.

راحت ترین راه برای دریافت تیک آبی اینستاگرام تضمینی چیست؟

شاید تا این بخش مقاله به طور کلی از گرفتن تیک آبی منصرف شده باشید. در این بخش به شما می گوییم که راه آسانتری نیز برای دریافت تیک آبی اینستاگرام به صورت تضمینی وجود دارد. طی چند پیش قابلیت جدیدی به اینستاگرام با عنوان متا وریفای اضافه شد. این سرویس شرایطی را فراهم می کند تا همه کاربران اینستاگرام با هر تعداد فالووری، بتوانند صاحب تیک آبی در اینستاگرام شوند. در واقع این کار از طریق خرید تیک آبی اینستاگرام امکان پذیر است. امروزه شما می توانید با پرداخت هزینه ای ثابت به صورت ماهانه، تیک آبی را در نسخه موبایل و وب داشته باشید.

اینستاگرام

نکته ای که لازم است در اینجا بیان کنیم این بوده که متا وریفای یا همان قابلیت خرید تیک آبی، در حال حاضر برای کشورهای ایالات متحده قابل دسترس است و خود شما نمی توانید این تیک را خریداری کنید. اما پلتفرم هایی در ایران وجود دارد که به عنوان واسطه این کار را برای شما انجام می دهند. شما می توانید برای خرید تیک آبی، به وب سایت میثم سالاری مراجعه کنید و به صورت واقعی و تضمینی، موفق به داشتن تیک آبی شوید.

چگونه تیک آبی اینستاگرام را در ایران بخریم؟

همانطور که گفته شد، خرید تیک آبی برای اینستاگرام در حال حاضر در ایران قابل انجام نیست. اما وب سایت هایی متعددی روی کار آمده اند که می توانید برای تهیه این نشان ارزشمند، روی آن ها حساب کنید. تیم حرفه ای میثم سالاری خرید تیک آبی اینستاگرام تضمینی را برای شما انجام می دهند. همچنین برای کلیه امور اینستاگرام نیز می توانید از این وب سایت کمک بگیرید. میثم سالاری از افراد مشهور در حوزه اینستاگرام و امنیت شبکه بوده که آموزش های بسیار مفیدی را در رابطه با اینستاگرام، در کانال یوتیوب و وب سایت خود منتشر می کند. شما می توانید به صورت رایگان از این آموزش ها استفاده کرده و رشد بسیار بیشتری در این پلتفرم داشته باشید.

جمع بندی دریافت تیک آبی تضمینی

بهترین و راحت ترین راه برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، خرید آن است. برای این کار باید مبلغ مشخصی حدودا 15 دلار را به صورت ماهانه پرداخت کنید. در این مطلب در مورد روش های دریافت و شرایط دریافت تیک آبی توضیحات کاملی را به شما عزیزان ارائه دادیم.

 

کدخبر: 957877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟