قیمت و خرید انواع مانتو شلوار اداری جدید

 

پوشش یکنواخت خانم ها در اداره ها و شرکت ها می تواند فضای اداره را رسمی تر و با نظم بیشتری نشان دهد. در گذشته تنوع در مدل های مانتو شلوار اداری آنقدر زیاد نبود که سازمان ها و اداره ها بتوانند مطابق با سلیقه کارکنان و همچنین سبک کاری خودشان یک مانتو اداری خاص را انتخاب کنند. همین موضوع باعث شده تا در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها پوشش رسمی وجود نداشته باشد. اما در هر حال حاضر آنقدر تنوع در مانتو شلوار اداری جدید زیاد است که می توانید مطابق با سلیقه خودتان، کارکنان و همچنین سبک و محیط کاری خود، بهترین مانتو شلوار اداری را سفارش دهید. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع مانتو شلوار اداری جدید و قیمت خرید آن ها با شما صحبت کنیم.

انواع مانتو شلوار اداری

اگر به فروشگاه های مختلف برای خرید مانتو اداری شیک مراجعه کرده باشید، احتمالا تنوع بالایی از این مانتوها را مشاهده کرده اید. تنوع در مدل های مانتو شلوارهای اداری بسیار زیاد است و هر کدام با سبک متفاوتی طراحی و تولید شده اند. از نظر جنس، نحوه دوخت، نوع پارچه و ... می توان مانتو شلوارهای اداری را به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد که هر کدام زیبایی فوق العاده ای دارند. اما از نظر ظاهر و مدل، مانتو شلوارهای اداری جدید به اشکال زیر تولید می شوند.

·مانتو شلوار اداری ساده

یکی از بهترین مدل های مانتو شلوار اداری که می توان آن را انتخابی عالی برای هر سازمان و شرکتی دانست، مانتو شلوار اداری ساده است. این مانتوهای اداری با پارچه ساده و بدون طرح طراحی می شوند. معمولا برای اینکه هم سادگی مانتوها حفظ شود هم بتوان شاهد زیبایی بیشتر آن ها بود، روی جیب ها، یقه و یا دکمه های این مانتو شلوارها کار می شود. این مانتو شلوارها برای شرکت های رسمی و دولتی بهترین گزینه محسوب می شوند. سادگی این نوع مانتو شلوارها باعث شده تا آن ها هیچ وقت قدیمی نشوند و همیشه خاص و شیک باقی بمانند.

·کت و شلوار اداری زنانه

یکی دیگر از خاص ترین مانتو شلوارهای اداری جدید که اتفاقا محبوبیت بسیار زیادی در شرکت های خاص پیدا کرده است، کت و شلوار اداری زنانه است. کت و شلوارها می توانند ظاهر رسمی به خانم ها بدهند. از طرفی آن ها برای همه سنین مناسب اند و زیبایی فوق العاده ای به استایل خانم ها می دهند. البته در برخی از ارگان های دولتی پوشیدن کت و شلوار اداری برای زنان محدودیت ایجاد می کند. به همین خاطر معمولا به شرکت های خصوصی خرید کت و شلوار اداری زنانه توصیه می شود.

·مانتو شلوار اداری کراوات دار

یکی از انواع مانتو شلوار اداری جدید که بسیار هم پرطرفدار شده، مانتو شلوار اداری کراوات دار است. این مانتو شلوارها با ظاهر خاص و رسمی خودشان هم زیبایی خاصی به استایل خانم ها می دهند، هم می توانند باعث شوند تا مشتریان یک شرکت حساب بیشتری روی کارکنان شما باز کنند. در واقع این مانتو شلوارها، کارکنان شما را کاربلدتر نشان می دهند. مانتو شلوار کراوات دار اداری می تواند با رنگ بندی مختلف خریداری شود و به عنوان پوشش رسمی برای شرکت های خصوصی مورد استفاده قرار گیرد.

·مانتو شلوار دیپلمات راه راه

یکی از بهترین پارچه هایی که می تواند برای دوخت انواع مانتو شلوار اداری جدید مورد استفاده قرار گیرد، پارچه دیپلمات است. احتمالا شما هم تا به حال این پارچه ها را در کت و شلوارهای مردانه دیده اید. مانتو شلوار دیپلمات راه راه می تواند انتخابی عالی برای شرکت ها محسوب شود. یک پوشش عالی به همراه دوخت تمیز که هیچ وقت برای کارکنان قدیمی نمی شود. از طرفی مانتو شلوار اداری دیپلمات پوشش کارکنان شما را از سایر شرکت ها متمایز می کند.

خرید انواع مانتو شلوار اداری جدید

خرید انواع مانتو شلوار اداری جدید

کدام نوع مانتو و شلوار اداری مناسب تر است؟

اگر فردی هستید که به پوشش رسمی در شرکت و محل کار خودتان اهمیت می دهید، باید به سراغ مانتو شلوارهای اداری مناسب بروید. در ابتدا باید نوع شرکت و شغل خودتان را مشخص کنید. به هر حال در هر شرکتی نمی توان از کت و شلوار اداری استفاده کرد. مانتو شلوارهای اداری دیپلمات و ساده کاربردهای بیشتری نسبت به کت و شلوار و مانتوهای دارای کراوات دارند. اما برای شرکت های خصوصی بدون ممنوعیت حجاب، کت و شلوارهای اداری اسپرت و یا مدل های کراوات دار بسیار مناسب تر هستند.

قیمت انواع مانتو شلوار اداری جدید

قیمت انواع مانتو شلوار اداری جدید

قیمت انواع مانتو شلوار اداری جدید

یکی از فاکتورهای مهم برای خرید مانتو شلواری اداری برای سازمان ها و یا اشخاص، قیمت است. قیمت انواع مانتو شلوار اداری جدید وابسته به جنس این مانتو شلوارها و کیفیت دوخت آن ها است. اگر به فروشگاه های مختلف مراجعه کرده باشید، حتما متوجه تنوع قیمت این مانتو شلوارها شده اید. به همین خاطر برای انتخاب بهترین مانتو شلوار اداری جدید مردد هستید. واقعیت این است که در سال های اخیر قیمت خرید پارچه در ایران بالا رفته و این موضوع دلیلی برای افزایش قیمت مانتو شلوارهای مرغوب بوده است.

با این حال هنوز هم برخی از مراکز تولیدی مانتو شلوار اداری با کاهش واسطه ها، سعی در فروش انواع مانتو شلوار اداری جدید با قیمت مناسب دارند. مجموعه طاعتی مرکز فروش و تولید انواع مانتو شلوار اداری و غیر اداری است. برای خرید مانتوهای مرغوب اداری با سبک ها و رنگ بندی های مختلف می توانید به این مجموعه مراجعه کرده و سفارش خودتان را ثبت کنید. همچنین در صورت نیاز به استعلام قیمت مانتو شلوار اداری درجه یک می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

کدخبر: 959640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟