سالن زیبایی در پردیس (بورگ) رتبه 1 از میان 200 آرایشگاه پردیس تهران

 

تعداد آرایشگاه‌ها ی شهر جدید پردیس همواره در حال زیاد شدن است و رقابت شدیدی برای جلب مشتری بیشتر در بین آن‌ها وجود دارد. برای موفق شدن در این رقابت بهترین کار این است که از اصول حرفه‌ای بازاریابی استفاده کنید و از فناوری‌های روز مثل سیستم نوبت دهی آرایشگاه زنانه پردیس بیشترین استفاده را ببرید. در این مطلب به سالن زیبایی بورگ پردیس میپردازیم که برای اینکه از رقبا پیشی بگیرید و درمیان این همه رقیب بتوان یکه تازی کند چه کارهایی را انجام نداده یا نداده؛ را به شما خواهیم گفت، همراه ما باشید. اسن سالن زیبایی در پردیس همواره خدماتی رابه فازهای 2 و فاز 8 پردیس و فاز 11 پردیس ارایه می دهد.

بورگ بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران

بورگ بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبلیدینگ ابرو و تاتو ابرو , هاشور ابرو و فیبروز را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

برای برندشدن سان های زیبایی پردیس چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

شاید بهترین مزیت رقابتی که سالن زیبایی در پردیس میتواند نسبت به سایرین ایجاد کند این است که اصول و روش‌های اختصاصی خودتان را پیدا کنید، به جای تقلید از نمونه‌های موجود سعی کنید ابتکار به خرج دهید و به این ترتیب نظر مشتریان را جلب کنید.

داشتن یک نرم افزار نوبت دهی آرایشگاه می‌تواند راهکارهایی ضمن صرفه جویی در وقت مشتری به جلب رضایت حداکثری او کمک قابل توجهی کند.

کارکنان و متخصصان شما باید بدون اصرار مشتری را به مراجعه بعدی تشویق کنند و آن‌ها را ترغیب کنند نوبت مراجعه بعدی خود را ثبت کنند. اگر سیستم نوبت دهی مناسبی داشته باشید قطعا مشتری استقبال بهتری خواهد کرد.

تمامی خدماتی که به مشتری آرایشگاه های زنانه شهر پردیس ارائه می‌دهید باید به شکل واضح و مناسب در معرض دید قرار بگیرد تا در صورت تمایل بتواند از آن‌ها استفاده کند.

آرایشگاه های زنانه شهر پردیس

خدمات آرایشگاه زنانه در پردیس بورگ

آرایشگاه های زنانه پردیس در مقایسه با سالن‌ها فضای بزرگتری داشته و خدماتی نظیر خدمات مو و اصلاح مو‌های زائد نیز در آن انجام می‌شود. علاوه بر این آرایشگاه‌ها ساعات کاری بیشتری داشته و تعرفه‌های کمتری را از مشتری دریافت می‌کنند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین خدمات سالن زیبایی بورگ پردیس می‌پردازیم:

۱. اصلاح و کوتاهی مو در سالن زیبایی در پردیس بورگ

یکی از بهترین راه‌های تغییر چهره، کوتاه کردن مو‌هاست. کوتاهی مو علاوه بر تغییر ظاهر شما، موخوره و شکستگی‌های ساقه‌ی موی شما را برطرف می‌کند. معمولا آرایشگر‌ها از قیچی، تیغ و یا ماشین‌های اصلاح برای کوتاهی حرفه‌ای مو کمک می‌گیرند.

به یاد داشته باشید که اگر برای مو‌هایتان ارزش بسیاری قائل هستید، بهتر است به آرایشگر حرفه‌ای سالن زیبایی بورگ در این زمینه مراجعه کنید.

۲. اصلاح صورت و ابرو در سالن زیبایی در پردیس بورگ

یکی از مهم‌ترین خدمات آرایشگاه‌های زنانه  شهر پردیس تهران فاز 11 و فاز 8 که زنان از گذشته برای آن به آرایشگران پردیسی مراجعه می‌کردند، اصلاح صورت و ابرو است. اصلاح ابرو به کمک موچین و تیغ و اصلاح صورت به کمک وکس و بند انجام می‌شود. معمولا آرایشگاه‌های زنانه پردیس بومهن در این باره انواع خدمات اصلاح ابرو، قرینه سازی، هاشور ابرو را برای مشتریان خود انجام می‌دهند.

اصلاح صورت و ابرو در سالن زیبایی

۳. رنگ، مش و کراتینه مو در سالن زیبایی پردیس

معمولا افراد برای پوشاندن مو‌های سفید خود یا ایجاد تنوع، مو‌های خود را رنگ می‌کنند. ترکیب رنگ‌ها و در آوردن رنگ مو‌های خاص از جمله مهارت‌هایی است که فقط آرایشگران حرفه‌ای و باتجربه در سالن های زیبایی شهر پردیس تهران فاز 8 از پس آن بر‌ می‌آیند.

همچنین مش واژه ای به معنای روشن کردن قسمت‌هایی از مو است. لایت به معنی سه درجه روشن‌تر شدن مو نسبت به رنگ پایه است. رنگ کردن مو، مش و هایلایت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و آرایشگر معمولا متناسب با نتیجه‌ای که شما انتظار دارید، از بهترین روش برای شما استفاده می‌کند.

کراتینه مو فرآیندی است که طی آن با استفاده از مواد و محصولات حاوی کراتین، مو‌های آسیب دیده را احیا می‌کنند و پس از آن مو‌ها تا مدت زیادی صاف، نرم و درخشنده باقی می‌مانند.

۴. خدمات ناخن در آرایشگاه زنانه در پردیس تهران فاز 11

یکی از محبوب‌ترین خدمات آرایشگاه‌های زنانه شهر پردیس تهران فاز 8، خدمات ناخن است که شامل پدیکور و مانیکور می‌شود. پدیکور به معنای اصلاح ناخن‌های پاست که باعث زیبایی و جلوگیری از رشد میکروب در پا می‌شود. مانیکور نیز به معنای آرایش ناخن‌های دست است که شامل سوهان‌کشی و گرفتن پوست‌های مرده ی اطراف ناخن می‌شود. اگر به دنبال ناخن کار در پردیس تهران با تخفیف ویژه و با قیمت مناسب هستید، به سایت تخفیفان سر بزنید.

۵. شنیون و بافت مو

شنیون یکی از مدل‌های رایج آرایش مو است که طی آن مو‌ها با سنجاق یا گیره در پشت سر جمع می‌شود و مدل‌های بسیار متنوعی دارد. برای انتخاب بهتر مدل‌های شینیون بهتر است از قبل این مدل ها را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی جستجو و مدل دلخواه خود را پیدا کنید و از آرایشگر سالن زیبایی بورگ پردیس بخواهید آن مدل را روی مو‌های شما پیاده کند.

۶. مرکز اپیلاسیون در شهر جدید پردیس تهران

اپیلاسیون یکی از قدیمی‌ترین روش‌های از بین بردن مو‌های زائد است که در بیشتر آرایشگاه‌های زنانه پردیس انجام می‌شود. در این روش از موم استفاده می‌شود و شما می‌توانید حدودا بین ۴ تا ۶ هفته از رویش دوباره موهای زائد خود خلاص شوید. اگر از این روش به صورت منظم و مکرر استفاده شود، کم کم موهای زائد شما شما کم پشت شده و پیاز آن ضعیف می‌شود. این کار در ارایشگاه زنانه در پردیس تهران فاز 11 و هم در سالن اپلاسیون در پردیس تهران فاز 8 انجام می‌شود.

۷. گریم و میکاپ در سالن زیبایی بورگ پردیس

میکاپ و گریم در واقع  پرهزینه‌ترین و تخصصی‌ترین خدمت آرایشگاه‌های زنانه پردیس تهران است. در میکاپ آرایشگر با استفاده از رنگ‌ها به تغییراتی در صورت می‌پردازد، مثلاً از سایه چشم، مژه مصنوعی، رژگونه و رژ لب پررنگ و حجم دهنده استفاده می‌کند.

سایر خدماتی آرایشگاه‌های زنانه پردیس

  • براشینگ مو
  • اکستنشن مو در پردیس تهران فاز 11
  • کاشت، لیفت و اکستنشن مژه
  • میکروبیلدینگ در پردیس
  • پاکسازی پوست در پردیس
  • طراحی حنا یا تتوی موقت
  • سالن عروس

 

کدخبر: 959781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟