سریال هفت قسمت 9؛ آغازی جدید در سلسه انتقام‌های گروه 7

 

اگر تماشاگر این سریال باشید، می‌دانید که کارگردان در هر قسمت با فراهم‌کردن موقعیت‌های نفس‌گیر، شخصیت‌های پیچیده و چالش‌های جدید، تماشاگران را با رازها و اتفاقات تازه‌ای مواجه می‌کند. سریال هفت قسمت 9 نیز شگفتی‌های زیادی برای تماشاگران آماده کرده است.

انتشار قسمت جدید این سریال بهانه‌ای است تا شما نیز به جمع تماشاگران و علاقه‌مندان مجموعه هفت در تماشاخونه بپیوندید.

خلاصه قسمت‌های قبلی سریال هفت 

در دنیایی پر از تنش و تاریکی، گروهی از جوانان جسور و بی‌پروا، قدم در راه ماجراهایی مرگبار می‌گذارند. آن‌ها به‌دنبال قتل بی‌رحمانه یکی از اعضای گروه توسط مافیای مواد مخدر، به انتقام‌جویانی مصمم در دنیای مافیا تبدیل شده‌اند.

در این مسیر خطرناک، اعضای گروه با شخصیت مهمی به‌نام «مرتضی سلحشور» همراه و هم‌پیمان می‌شوند. این مشاور و راهنمای باتجربه، نقشی اساسی در راهنمایی جوانان داستان در مسیر انتقام دارد. مرتضی با تصمیمات مهم و تغییرات عمیق در نقشه‌ها، مغز متفکر تمام اتفاقات است و داستان را به سمتی جدید از پیچیدگی و هیجان هدایت می‌کند.

در قسمت 8 سریال هفت چه اتفاقی افتاد؟

در قسمت 8 سریال هفت، داستان به اوج هیجان و ترس می‌رسد. شروع این قسمت با دادگاه درسا است که در آن رازها و اتفاقات پیست اسکی  فرخ سهند برملا می‌شود. 

پس از گرفتارشدن درسا در زیر برف‌ها و تهدید جان او، روابط پرتنشی میان رهام و آنگینه با مرتضی سلحشور شکل می‌گیرد. این دو باور دارند که مرتضی مسئول جان درسا است؛ او قول می‌دهد که درسا را صحیح و سالم به خانواده برگرداند.

در نهایت درسا با کمک برادرش و سایر اعضای گروه، از چنگال مرگ گریخته و انتقام‌گیری از فرخ سهند نیز در مقابل چشمان او به پایان می‌رسد. اعضای گروه هفت نیز کم‌کم خود را برای انتقام بعدی‌شان آماده کنند.

معمای قسمت 9 سریال هفت؛ مواجه با قارچ جادویی

در قسمت نهم از سریال هفت، ورود «بابک حمیدیان» در نقش «صابر لنگرودی» با ظاهر و گریمی متفاوت تماشاگران را با اتفاقاتی هیجان‌انگیز و خطرناک روبرو می‌کند. 

صابر لنگرودی با تولید قارچ‌های جادویی که دارای اثرات روان‌گردان و توهم‌زا است، بر سر راه گروه هفت قرار می‌گیرد. مواجهه او با «وحید قدیری» عضوی از گروه هفت، جدالی پرتنش و پیچیده را به‌وجود می‌آورد.

از سوی دیگر، شروع دادگاه وحید در قسمت 9 با مواخذه‌اش توسط نماینده دادستان، زمینه را برای افشای حقایق پنهان فراهم می‌کند. در این دادگاه، وحید دربارهٔ رویارویی‌اش با صابر لنگرودی به سوالات جواب می‌دهد. در این بین، مرتضی سلحشور با ترفندی مخفیانه به محل برگزاری دادگاه نفوذ می‌کند تا با وکیل کاویان ملاقات کند. برای تجربه بهتر و درک عمیق‌تر فضای داستان، پیشنهاد می‌شود قسمت جدید این سریال را در تماشاخونه تماشا کنید.

بازیگران قسمت نهم سریال هفت چه کسانی هستند؟

در سریال هفت قسمت 9، یک شخصیت جدید به نام «صابر لنگرودی» با بازی «بابک حمیدیان» وارد داستان می‌شود. حمیدیان که با ساخته «محمدمهدی عسگرپور» در «قدمگاه» پا به عرصه سینما گذاشت، این بار با ظاهری متفاوت در سریال هفت حضور پیدا کرده است. برای تماشای گریم متفاوت حمیدیان و شناخت نقش جدید او، تماشای این قسمت را از دست ندهید.

. سریال هفت قسمت 9

لوکیشن‌ جذاب قسمت 9 سریال هفت

لوکیشن‌های این سریال بر اساس داستان و قصه ملتهب و جذابش، بسیار هوشمندانه، مواجهه گروه هفت با مافیای مواد مخدر را به‌صورت نمادین به تصویر می‌کشد. از کویر و بیابان و پرورش ماری‌جوانا گرفته تا آب‌های بی‌کران خلیج فارس و پنهان‌کردن تانکرهای مشروبات الکلی و همچنین فضای سپید کوه‌های پوشیده از برف و تولید کوکائین در انبارهای فرخ سهند. تمام این المان ها نشان از هوش سرشار نویسنده و کارگردان این سریال است که خط ربط داستان و نمادها را در قصه به تصویر کشیده است. 

در قسمت‌ 9 سریال هفت در تقابل بین وحید و صابر، با لوکیشن جنگل که محل پرورش و رشد این قارچ‌های توهم زاست، روبرو می‌شویم. این لوکیشن‌ با دقت زیاد توسط کارگردان به‌منظور ایجاد جلوه‌ای بصری از واقعیت داستان برای تماشاگران انتخاب شده‌ است.

چرا لوکیشن جنگل؟

لوکیشن جنگل، یک انتخاب هوشمندانه در انتقال المان‌های داستانی مورد نظر در داستان شوکا و وحید و صابر است؛ چراکه محیط طبیعی و هراس‌آور جنگل معمولاً به‌عنوان مکانی پر از موجودات ناشناخته، تهدیدهای پیش‌بینی‌نشده و رازهای ریز و درشت شناخته می‌شود که انعکاس‌دهنده زیبایی و خطر است.

جنگل گاهی به‌عنوان نماد دوری از اجتماع و انجام کارهای پنهانی در سینما به کار می‌رود. شخصیت‌های داستان ممکن است به جنگل بروند تا از مسائل دنیای بیرون فرار کنند یا اینکه چیزهایی را در آنجا پنهان کنند. 

انتخاب لوکیشن‌های جذاب

کارگردان سریال هفت نیز در قسمت 9 با هوشمندی از جنگل به‌عنوان نماد ماجراجویی و کاوش استفاده کرده تا تماشاگر را با روایت خود همراه کند.

سریال هفت

تماشای سریال هفت از پلتفرم تماشاخونه

شما می‌توانید سریال پرطرفدار هفت را با کیفیت بالا و به‌صورت کاملاً رایگان، از طریق پلتفرم تماشاخونه تماشا کنید. این سریال با داستانی جذاب، هر سه‌شنبه ساعت 7 صبح، با فشردن دکمه پخش، در وب‌سایت یا اپلیکیشن تماشاخونه در دسترس است. 

تماشای سریال هفت در تماشاخونه نیاز به خرید اشتراک ماهانه ندارد و شما می‌توانید در کنار سایر علاقه‌مندان، از قسمت‌های جدید این مجموعه پرپیچ‌وخم لذت ببرید. فراموش نکنید که هر هفته، جلوه‌ای از هیجان و شگفتی در انتظار شما است.

 

 

کدخبر: 961898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟