چطور یک تعمیرکار مبل مطمئن و معتبر پیدا کنیم؟ + معرفی بهترین تعمیر مبل تهران

 

خرید مبل جدید و تعمیرات مبل دو گزینه اصلی برای نو کردن دکوراسیون منزل و محل کار محسوب میشوند. وقتی به آخر سال و شب عید نزدیک می شویم بیشتر افراد سعی در تغییر طراحی و دکوراسیون منزل و یا محل کارشان را دارند، اما باید به مقدار بودجه‌ای که دارند توجه کنند و مطابق آن تغییر و تعمیرات را انجام دهند. در بیشتر مواقع می‌توان از صرف هزینه اضافی مانند نو کردن وسایل و تعویض آنها خودداری کنید چرا که با هزینه‌های کمتر می‌توان تغییرات را ایجاد نمود.به عنوان مثال برای وسایلی مانند مبل می‌توانید با کمی تعمیر با صرف هزینه بسیار کمتر، مطابق با سلیقه خودتان تغییرات دلخواه و لازم را ایجاد نمایید.

برای تعمیر مبل به چه کسی اعتماد کنیم؟

به دلیل تعداد زیاد شرکت‌ های فراوانی که در سطح شهرها برای تعمیرات مبل فعالیت می‌کنند، انتخاب و پیدا کردن یک شرکت معتبر کاری دشوار است. از این رو لازم است تا به تحقیق و جستجو بپردازید تا بهترین انتخاب را برای تعمیرات مبل داشته باشید. چرا که این روزها مبلمان ارزش و قیمت بالایی دارد و برای هرگونه تعمیر و تغییر بر روی آنها باید از بهترین مواد استفاده کرد. همچنین این خدمات باید توسط افراد ماهر و با تجربه صورت بگیرد تا نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد. در شهر تهران هم شرکت‌ها و کارگاه های معتبر و متخصص در زمینه تعمیرات مبل به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که شما با مراجعه به این شرکت‌های معتبر می‌توانید از برای تعمیر مبلمانتان اقدام کنید. در ادامه به بعضی از مهمترین فاکتور ها، برای انتخاب یک تعمیرکار مبل خوب اشاره میکنیم:

  • تعمیرکار باید با سابقه و با تجربه باشد

شرکت‌ها و کارگاه‌های تعمیرات مبل باید از سابقه طولانی و تجربه بالایی برخوردار باشند تا در انجام تعمیرات مبل به گونه‌ای عمل کنند که قسمت تعمیر شده از سایر قسمت‌ها قابل تشخیص نباشد و تفاوتی میان آنها دیده نشود.

  • نظر اطرافیان را جویا شوید

برای انتخاب بهترین شرکت‌ها می‌توانید از تجربیات آشنایان و اطرافیان کمک بگیرید چرا که کمک شایانی در انتخاب شما دارند. همچنین می‌توانید با خواندن رضایت و نظرات کاربران در صفحه‌های مجازی این شرکت‌ها از میزان رضایت مشتریان آنها مطلع شوید.

  • در مورد هزینه تعمیر مبل تحقیق کنید

شرکت مورد انتخاب شما باید به گونه‌ای باشد تا با هزینه‌ای مناسب و مقرون به صرفه مبلمان شما را تعمیر کند تا عمر مبلمان دو برابر شود که بعد از مدت کوتاه مجدداً نیازی به تعمیر یا خرید مبلمان‌های جدید نباشد. پس در انتخاب خود از دقت بالا و توجه بسیاری باید برخوردار باشید.

انواع خدمات کارگاه های تعمیر مبل

یک شرکت معتبر برای تعمیر مبل باید خدمات مختلفی را برای رفاه و سرعت بخشیدن به کار مشتریان خود ارائه دهد. به این ترتیب می توانید مبلمانتان را متناسب با سلیقه و طراحی دکوراسیون منزل یا محل کار تغییر دهید.

در این بخش برخی از این خدمات را نام می‌بریم:

  • انجام تعمیرات توسط استادکاران و افراد ماهر و با تجربه
  • حمل و نقل رایگان
  • مشاوره رایگان
  • تعمیر انواع مبلمان راحتی، استیل، کلاسیک
  • رنگ کاری مبلمان
  • رویه کوبی با بهترین کیفیت
  • تعمیر و تقویت کلاف و اسکلت مبل
  • تعویض اسفنج، فوم و فنرها
  • رفع ایرادات نجاری لقی پایه‌ها
  • استفاده از فوم‌های با کیفیت و فوم‌های سرد
  • تعمیر مبل در منزل

مجموعه مبل کوثر یکی از بهترین شرکت‌های معتبر در زمینه تعمیرات مبل در استان تهران است که انواع خدمات رویه کوبی و تعمیرات انواع مبلمان راحتی، چرم، استیل و… را به شهروندان تهرانی ارائه میدهد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر  و مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره 09123507539 تماس بگیرید.

انواع خدمات کارگاه های تعمیر مبل

تعمیرات مبل به صرفه تر است یا خرید مبلمان جدید؟

حتی اگر شرایط اقتصادی این چند سال را هم ندیده بگیریم باز هم تعمیر به نظر به صرفه می‌‌آید. اگر می خواهید دستی به سر و روی خانه تان بکشید می توانید با هزینه به مراتب کمتر از خرید مبلمان جدید مبل های خود را نو کنید. در بسیاری از موارد هزینه تعمیرحتی از نصف هزینه خرید مبلمان جدید هم کمتر است.

در بسیاری از موارد بعد از تعمیر مبل تغییرات انجام شده به قدری زیاد هستند که مشتریان باور نمیکنند مبلمانی که میبینند همان مبل های قدیمی خودشان است. شما با تعمیر کردن مبل استیل به مراتب هزینه خیلی بیشتری را می توانید صرفه جویی کنید.

نکات مهم برای انتخاب تعمیر کار مبل

انتخاب تعمیرکار مبل اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت انتخاب یک تعمیرکار نادرست ممکن است هزینه و زمان شما به هدر برود. در ادامه مهمترین نکاتی که برای انتخاب تعمیرکار مبلمان باید به آنها توجه کنید برای شما آورده شده است:

تجربه و مهارت:

اطمینان حاصل کنید که تعمیرکار دارای تجربه کافی در زمینه تعمیر مبل است. همچنین مشاهده جواز کسب معتبر میتواند دلیل خوبی برای مهارت تعمیرکار باشد.

نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی:

نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که کار مشتریان قبلی به درستی انجام شده. شما میتوانید از تعمیرکار سوال کنید چگونه میتوان به نظرات مشتریان قبلی دسترسی پیدا کرد؟

مواد اولیه و کیفیت کار:

قبل از شروع کار سوال کنید که از چه نوع مواد اولیه برای تعمیرات استفاده می‌شود. برای مثال نوع فومی که برای نشیمن استفاده میشود یا پارچه مبل دقیقاً باید مشخص شده باشند.

تحویل به موقع:

تعهد به زمان تحویل تعمیرات بسیار مهم است. مطمئن شوید که تعمیرکار قادر به رعایت زمان‌بندی می‌باشد چرا که تحویل به موقع در خدمات مربوط به مبلمان اهمیت زیادی دارد.

هزینه تعمیر:

درست است که قیمت خدمات مهم است، اما تنها به هزینه نگاه نکنید. اطمینان حاصل کنید که هزینه مناسب با کیفیت کار باشد.

ضمانت و گارانتی:

برای اطمینان از کیفیت کار حتماً از تعمیرکار در مورد دوره ضمانت سوال کنید چرا که گارانتی همواره اهمیت دارد.

مشاوره و پیشنهادات:

یک تعمیرکار خوب باید به شما مشاوره دهد و به شما پیشنهاداتی برای بهبود کیفیت و عمر مفید مبل ارائه دهد تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه تعمیرات مبل توسط شرکت‌های معتبر

هزینه تعمیرات مبل توسط شرکت‌های معتبر

هر شرکت و تعمیرگاهی که در زمینه تعمیرات مبل فعالیت میکند باید با توجه به هزینه‌های معقول و متعارف خدمات تعمیرات مبلمان را انجام دهد، تا مشتریان با هزینه کمتر از خرید مبلمان جدید اقدام به تعمیر یا تغییر مبلمان خود کنند. البته عوامل گوناگونی روی قیمت تعمیر مبل تاثیرگذار هستند که به عنوان مثال میتوان به جنس و نوع مبلمان، میزان آسیب و مشکلات، مواد مورد نیاز برای تعمیر مبل، مواد و پارچه‌های انتخابی شما، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، میزان مهارت و تجربه تعمیرکار، ارزشمند بودن و عتیقه بودن مبل و… اشاره کرد. هزینه تعمیر مبلمان بر اساس این موارد گفته شده محاسبه خواهد شد.

بهترین تعمیرکار مبلمان تهران

شما می‌توانید با اطمینان کامل و به راحتی قبل از تعمیر مبل با مشاوره گرفتن از تعمیرکار و استاد کار مورد نظر خود مقدار تقریبی هزینه‌های لازم را به دست آورید و سپس بر اساس توانایی و بودجه خود اقدام به تعمیر مبلمان کنید. به عنوان بهترین تعمیرکار مبل تهران، ما تعمیر مبل کوثر را به شما پیشنهاد میکنیم. در سایت moblekosar.com اطلاعات کاملی درباره تعمیر مبل، رویه کوبی، رنگ کاری مبل، تعمیر کلاف و... وجود دارد. همچنین برای استعلام قیمت میتوانید با شماره 77055601 تماس بگیرید.

 

کدخبر: 964277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟