گرانترین و بهترین عطر دنیا نامش چیست؟

 

معرفی عطرهای گران قیمت و لوکس

عطر یکی از کالاهای منحصر به فرد است که از گذشته تاکنون توسط قشر نسبتا مرفه استفاده می‌شده است. عواملی همچون استفاده از مواد کمیاب، رایحه‌های منحصر به فرد، بسته بندی خاص و برند سبب شده‌اند تا چنین کالاهایی با قیمت‌های بالا و به عنوان یک محصول لاکچری نیز شناخته شوند.

در پاسخ به اینکه گرانترین و بهترین عطر دنیا نامش چیست، می‌ توان چند محصول را معرفی کرد که عبارتند از:

  • Shumukh: شاید بتوان شوموخ را یونیک ‌ترین، مجلل‌ ترین و گران ترین عطر در جهان دانست که به روح دبی معروف می باشد. در طراحی بسته بندی از اِلمان های گران قیمتی همچون مروارید طلای دریای جنوبی فیلیپین، 3571 الماس، طلا، نقره، مروارید و توپاز به همراه 7 عنصر نمادین دبی به کار گرفته شده است. این عطر با ماندگاری 12 ساعته رایحه های مختلفی همچون نت های کهربا، چوب صندل، مشک، آگاروود خالص هندی کمیاب، گل رز، نعناع یلانگ و کندر را دارد.

قیمت: 1.295 میلیون دلار

  • Flowerbomb: برند Viktor & Rolf که از ترکیب نام ویکتور هورستینگ و رولف اسنورن تشکیل شده است، یکی از مجموعه ‌های فروشنده عطرهای گران قیمت است. به عنوان مثال می‌ توان به عطر Flowerbomb در نسخه انحصاری آن اشاره نمود که محصولی با نت گل های منحط و عصاره های نفیس می باشد. در کنار این ویژگی، طراحی 3 بعدی بسته بندی نیز یک نوآوری بوده است که بر لاکچری بودن آن می افزاید.

قیمت: 2700 دلار

  • Roja Haute Luxe: یکی دیگر از لوکس ترین و گران قیمت ترین محصولات برای خرید عطر مردانه و زنانه، Roja Haute Luxe از برند Roja Parfums نام دارد. این محصول هرساله به تعداد تنها 500 بطری 10 میلی لیتری ارائه می شود و دارای رایحه های گل رز، یاس، زنجبیل، میخک، دارچین، عنبر، نعناع و غیره می باشد.

قیمت: 3500 دلار

با توجه به قیمت می توان در پاسخ به اینکه گرانترین و بهترین عطر دنیا نامش چیست عطر شوموخ را معرفی کرد.

 

عطر گوچی: لوکس، شیک و مجلل

یکی از برندهای شناخته شده در ایران، عطر گوچی است که اولین بار در 103 سال پیش تاسیس شده و به عنوان یک نام تجاری ایتالیایی لوکس شناخته می شود. این مجموعه همواره به دلیل استفاده از نوآوری، تنوع مختلف عطرها و تبلیغات منحصر به فرد خود توانسته است تقاضای بازار و مشتریان بسیاری را جلب کند. اکنون بیش از 117 عطر در رایحه های پایه این برند وجود دارند.

معرفی محبوب ترین عطرهای گوچی

اگر شما هم قصد دارید یک ادکلن گوچی را از بازار تهیه نمایید، می توانید چند محصول زیر را درنظر بگیرید:

  • Gucci Flora EDT Spray: این عطر یکی از معروف ترین رایحه ها برای زنان است که نت های آن عبارتند از: نت بالایی مرکبات و گل peony، نت میانی گل رز و اسمانتوس، نت پایه نعناع هندی، فلفل صورتی و چوب صندل. از مزیت های این عطر می توان به کیفیت بالا، مقرون به صرفه بودن و بسته بندی زیبا اشاره کرد.

  • Gucci Memoire D’une Odeur Edp: از این ادکلن مردانه و زنانه می توانید برای ایجاد یک رایحه ماندگار استفاده نمایید. نت های آن عبارتند از: نت ابتدایی یاس مرجانی هندی، بابونه رومی. نت میانی یاس مرجانی هندی. نت پایه وانیل، چوب صندل و چوب صدر.

  • Gucci Premiere for Women: قیمت ادکلن گوچی زنانه در این مدل گرانتر بوده و 229 دلار است. شما می توانید رایحه آن را برای رویدادهای رسمی یا سلطنتی مثل جلسات کاری، افتتاحیه ها و غیره استفاده کنید.

آشنایی با محبوب ترین عطرهای گوچی

آشنایی با محبوب ترین عطرهای گوچی

عطر لاگوست: نماد اسپرت و جذابیت

یکی از شرکت های فرانسوی که در زمینه تولید لوازم فشن و ورزشی از سال 1933 فعالیت می کند، Lacoste نام دارد. این برند کالاهای مختلفی را ارائه می دهد که از آن جمله می توان به پوشاک، کفش، لباس ورزشی، عینک و عطرها نیز اشاره کرد. نام دیگر این برند کروکودیل است.

عطر لاگوست که در سال 2024 خط تولید جدیدی برای آن با همکاری Coty راه اندازی می شود در ایران کمتر شناخته شده است.

ویژگی های عطرهای لاگوست

برخی از ویژگی هایی که می توان راجع به عطر و ادکلن لاگوست بیان کرد عبارتند از:

  • رنج قیمت اقتصادی: یکی از ویژگی های خوب عطرهای این برند، هزینه آن است. به همین دلیل می توانید برای خرید ادکلن لاگوست به خصوص برای هدیه در رویدادهای خاص اقدام کنید.

  • محصولات متنوع: تولیدات این برند صرفا محدود به گروه جنسی خاصی نیست. همه مردان و زنان می توانند کالاهایی که برای جنسیت آنها ساخته شده است را در محصولات لاگوست مشاهده کنند.

  • بسته بندی جذاب: همچنین مشخصه خاص دیگری که در مورد این محصول وجود دارد، بسته بندی های ساده، جمع و جور با فرم مربعی شکل است. این نوع عطرها در وزن های نه چندان زیاد ارائه می شوند که می تواند عاملی در مناسب بودن قیمت ادکلن مردانه و زنانه لاگوست باشد.

عطرهای لاگوست

عطرهای لاگوست

عوامل موثر بر قیمت عطر

حال که تا حدودی فهمیدیم گرانترین و بهترین عطر دنیا نامش چیست و شامل چه برندهایی می شود، بد نیست با عوامل موثر بر قیمت این گروه از کالاها نیز آشنا شوید. در این خصوص می توان گفت:

  • مواد تشکیل دهنده برای ساخت عطرها.

  • کمیاب بودن متریال های سازنده عطر.

  • برند و انحصاری بودن کالاها.

  • تقاضای مصرف کنندگان.

  • بسته بندی کالا.

  • موقعیت جغرافیایی و نوسانات نرخ ارز.

  • حجم تولید.

عطر مردانه: قدرت، جذابیت و اعتماد به نفس

یک فاکتور مهم در دسته بندی عطرها، جنسیت است. عطرها را می توان براساس نوع رایحه ای که دارند به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم کرد. معمولا عطرهای مردانه برای ایجاد احساسات سنگین تر و مردانه تر مثل قدرت یا جذابیت به کار گرفته می شوند. به همین خاطر نقش مهمی را در ایجاد اعتماد به نفس و غلبه بر محیط دارند.

ویژگی های عطرهای مردانه

اگر بخواهیم راجع به ویژگی عطرهای مردانه صحبت کنیم، باید به رایحه آن پرداخت. عمدتا عطرهای مردانه و زنانه در رایحه با یکدیگر تفاوت دارند. مثلا عطرهای مردانه معمولا با رایحه های چوبی و مشک دار هستند و در نقطه مقابل عطرهای زنانه گلی و شیرین یا از میوه ها می باشند. همچنین عطرهای مردانه در بسته بندی حالت های ظاهری مربعی با رنگ های تیره تر را دارند. این درحالی است که عطرهای زنانه با بطری هایی منحنی دار و نازک تر ارائه می شوند.

در یک جمع بندی کلی راجع به اینکه گرانترین و بهترین عطر دنیا نامش چیست باید گفت بسته به سلیقه افراد پاسخ متفاوت است. با این حال می توان گران ترین، یونیک و لوکس ترین آن را عطر شوموخ دانست که به روح دبی معروف است و برای ساخت آن 3 سال زمان صرف شده است. شما کاربران می توانید برای تهیه بهترین عطرها از برندهای بین الملل و داخلی از فروشگاه اینترنتی marcella دیدن کنید.

عطرهای مردانه

 

 

 

کدخبر: 964815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟