نحوه دسترسی به آی پی امارات

 

سرور مجازی یک سرور ابری است که منابع مورد‌نیاز برای اجرای یک سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای مختلف را به‌صورت مجازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با استفاده از سرور مجازی، می‌توانیم از آی پی یک کشور دیگر برای دسترسی به اینترنت استفاده کنیم و از مزایای آن بهره‌مند شویم.

یکی از کشورهایی که سرور مجازی آن بسیار مورد‌توجه کاربران ایرانی قرار دارد، امارات متحده عربی است. در این مطلب، به بررسی نحوه دسترسی به آی پی امارات و مزایای استفاده از آن می‌پردازیم.

سرور مجازی امارات

سرور مجازی یا VPS یک نوع هاست است که با استفاده از فناوری مجازی‌سازی، منابع یک سرور اختصاصی را به چندین قسمت تقسیم می‌کند و هر قسمت را به عنوان یک سرور مستقل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. سرور مجازی امارات یک نوع سرور مجازی است که در کشور امارات متحده عربی قرار دارد و از زیرساخت‌های ابری و پیشرفته استفاده می‌کند.

سرور مجازی امارات در سایت هاست ایران ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند با خرید این سرویس، از منابع و امکانات آن بهره‌مند شوند. برای خرید وی پی اس امارات، کافیست به سایت هاست ایران مراجعه و از بخش سرور مجازی، پلن مورد‌نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه مراحل ثبت سفارش را تکمیل کنید و پس از پرداخت هزینه، سرور مجازی امارات شما آماده استفاده خواهد بود.

سرور مجازی امارات

مزایای استفاده از سرور مجازی امارات هاست ایران 

سرور مجازی امارات در مقایسه با سایر سرورها، مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

تحویل آنی سرور به کاربر

یکی از مزایای تهیه سرور مجازی امارات از هاست ایران این است که بلافاصله پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، آماده استفاده خواهد بود. شما نیازی به انتظار برای تنظیم و راه‌اندازی سرور ندارید و می‌توانید به محض دریافت اطلاعات سرور، به کار خود بپردازید.

پشتیبانی 24 ساعته

هاست ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های میزبانی وب در ایران، از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است. شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز که با مشکلی روبرو شدید یا سوالی داشتید، با تیم پشتیبانی هاست ایران از طریق تیکت، چت آنلاین، تلفن یا ایمیل در ارتباط باشید و از راهنمایی و پاسخگویی آن‌ها بهره‌مند شوید.

نصب کنترل پنل

سرور مجازی امارات شما به‌صورت پیش‌فرض بدون کنترل پنل ارائه می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از SSH یا RDP به سرور خود دسترسی داشته باشید و آن را مدیریت کنید. اما اگر مایل باشید، می‌توانید کنترل پنل‌های مختلفی هم‌چون cPanel، DirectAdmin، Plesk و... را بر روی سرور خود نصب کنید و از امکانات آن‌ها استفاده نمایید. همچنین هاست ایران می‌تواند کنترل پنل را برای شما نصب و راه‌اندازی کند.

پنل سرور ابری

سرور مجازی امارات شما از پنل سرور ابری هاست ایران بهره‌مند است. این پنل یک رابط کاربری ساده و کارآمد است که به شما امکان مدیریت سرور را از طریق وب می‌دهد. شما می‌توانید از طریق این پنل، عملیات‌هایی هم‌چون روشن و خاموش کردن سرور، ریستارت کردن سرور، تغییر پسورد سرور، تغییر نام سرور، تغییر پلن سرور، نصب سیستم‌عامل، نصب کنترل پنل و ... را انجام دهید. 

امکان ارتقاء (Scalability) لحظه‌ای

سرور مجازی امارات شما قابلیت ارتقاء لحظه‌ای دارد؛ به این معنی که شما می‌توانید در هر زمان که نیاز به منابع بیشتری داشتید، پلن سرور خود را از طریق پنل سرور ابری تغییر دهید و از منابع بیشتری بهره‌مند شوید. این امکان باعث می‌شود که شما همیشه منابع کافی را برای سایت خود داشته باشید و نگران کمبود آن نباشید.

امکان نصب تمامی سیستم‌عامل‌ها

سرور مجازی امارات این امکان را به شما می‌دهد که هر سیستم‌عاملی که مایل باشید را بر روی سرور خود نصب کنید. شما می‌توانید از سیستم‌عامل‌های مختلفی هم‌چون ویندوز، لینوکس، اوبونتو و... استفاده و سرور خود را به دلخواه تنظیم کنید.

کلام آخر 

سرور مجازی امارات یکی از بهترین گزینه‌ها برای دسترسی به اینترنت بدون محدودیت و با سرعت بالا است. با خرید سرور مجازی امارات از هاست ایران، می‌توانید از خدمات متنوع و کیفیت بالای آن بهره‌مند شوید. هاست ایران با قیمت مناسب و پشتیبانی ۲۴ ساعته، سرور مجازی امارات را به صورت آنی و با امکان ارتقاء لحظه‌ای به شما ارائه می‌دهد. برای خرید سرور مجازی امارات، کافی است به سایت هاست ایران مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

 

کدخبر: 966001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟